ویژگی دختران جذابی که خواستگاران زیادی دارند

0 203

مجله اینترنتی دلخوشی: ممکن است مرد ها سال ها و ماه ها به دنبال نیمه گمشده خود بگردند، آن ها به سمت خانم هایی کشیده می شوند که دارای معیارهای مورد نظرشان باشند. در اینجا ویژگی هایی را که اکثر آقایون را جذب خود می کنند برایتان بیان می کنیم.

جذب دیگران، دختران جذاب

دختران جذاب از دیدگاه آقایان:

۱) نشاط و انرژی : از خودتان علایق جدید بروز دهید و پرهیجان، پر انرژی و شاد  باشید. طرف مقابلتان را به وجد آورید، کارهای غیر منتظره انجام دهید و او را غافلگیر کنید. خسته کننده، ساکن و راکد نباشید، مردها از دختر های پرنشاط و شاداب بیشتر خوششان می آید و جذب آن ها می شوند، همچنین سعی کنید اعتماد به نفس خود را بالا ببرید.

۲) زن خانواده و زندگی : مرد ها از زنانی خوششان می آید که این احساس را به آن ها می دهند که همیشه در کنارشان هستند و با آن ها در همه ی امور همکاری دارند. البته شما نمی خواهید نقش مادر را برای مردتان بازی کنید بلکه می خواهید او بداند که همیشه به او آرامش می دهید و در کنارش هستید. مردها زنانی می خواهند که بتوانند همسر خوب و مادر مهربانی باشند و به خانواده و روابط فامیلی نیز اهمیت بدهند.

۳) بلند پروازی : مرد ها دوست ندارند که مدام از همسرشان دستور بشنوند و برای رسیدن به اهداف آن ها به طور مستقیم یا با اجبار تلاش کنند. مرد ها می خواهند زمانی که برای هدفی تلاش می کنند مانعی نداشته باشند، پیروز شوند و مورد تشویق قرار بگیرند. یک مرد همسرش را زمانی که با آن همکاری می کند و کمک می کند تا به علایق اش دست یابد تحسین می کند. باید برای زندگیتان هدف داشته باشید و هرگز اجازه ندهید زندگیتان از مسیر خود خارج شود.

۴) غرور و استقلال : مردها از زنانی که غرور دارند خوششان می آید البته منظور از غرور، تکبر و خود برتر بینی نیست بلکه منظور داشتن غرور عزت نفس است و این نوع غرور به افراد شخصیت می دهد. مردها کشش بیشتری به ازدواج با دختر هایی را دارند که دارای استقلال و عزت نفس هستند. اصولا ثابت شده است که مردها از دختر هایی که وابستگی شدید به آن ها نشان می دهند می ترسند. بنابراین رابطه ای محکم و ثابت و بدون وابستگی داشته باشید و در کنار رابطه ای که دارید برای علایق، تحصیل و دوستانتان وقت بگذارید البته به گونه ای که این وقت گذاشتن به رابطه مشترکتان آسیبی وارد نکند.

تصویر از: وبسایت impactfasttrack

منبع:  میهن فال

: امتیاز کاربران
ممکن است شما دوست داشته باشید

ارسال یک پاسخ

لطفا برای ارسال نظر خود از فرم زیر اقدام کنید.

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.