صدیقه حکمت همسر شهید بابایی درگذشت

0 483

مجله اینترنتی دلخوشی: همسر شهید سرلشگر خلبان بابایی عصر دیروز در بیمارستان نمازی شیراز دار فانی را وداع گفت. صدیقه حکمت همسر شهید بابایی که از بیماری کبدی رنج می برد پس از تحمل ماه ها درد به همسر شهیدش پیوست. مراسم مرحومه حکمت چهارشنبه ۵ خرداد در تهران و پنجشنبه ۶ خرداد در قزوین برگزار خواهد شد و پیکر ایشان در گلزار شهدای قزوین به خاک سپرده خواهد شد. کاربران چهره ها نیز در اینستاگرام نسبت به این موضوع واکنش نشان داده و ابراز همدردی و تأسف کردند.

مراسم ختم همسر شهید بابایی، همسر شهید سرلشگر بابایی

همسر شهید بابایی به دلیل ناراحتی کبدی درگذشت

علی دایی در صفحه اینستاگرام خود اینگونه نوشت : كل من علیها فان و یبقی وجه ربک ذو الجلال و الاکرام . دور جدایی ها خط بکشید.قصه قصه وصلت است. رفتن از دنیای خاکی را رها کنید.همسری با پروازی آسمانی به دیدار یار و همراهش رفته است. پیوندی مبارک در بهشت. پیوندشان را امشب عرشیان جشن می گیرند.عروج همسر شهید خلبان بابایی را از صميم قلب تسلیت عرض ميكنم.

10672

آرش میر احمدی در صفحه اینستاگرام خود چنین نوشت : دیدار عاشقانه ساعتی پیش بانو صدیقه حکمت به همسرش سرلشگر خلبان شهید عباس بابایی پیوست …روحش شاد و یادش گرامی و آرزوی آرامش و صبر برای سلمی ، محمد و حسین بابایی.

نعیمه نظام دوست نیز چنین نوشت : متاسفانه همسر شهيد بابايي درگذشت. خانم صدیقه حکمت همسر شهید سرلشکر خلبان عباس بابایی پس از تحمل ماه ها درد ناشی از بیماری کبدی، بعد از ظهر امروز بر اثر این عارضه در بیمارستان نمازی شیراز، دارفانی را وداع گفت. بازی الهام حمیدی در نقش ایشان و سریال شوق پرواز با بازی شهاب حسینی و حضورشان در این سریال از خاطرات رسانه ای او در ذهن مخاطبان بود.

گردآوری شده از: باشگاه خبرنگاران جوان، ایسنا

: امتیاز کاربران

ارسال یک پاسخ

لطفا برای ارسال نظر خود از فرم زیر اقدام کنید.

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.