نسخه ۳٫۱۰ تلگرام (پیام های درفت – تصویر در تصویر)

0 845

مجله اینترنتی دلخوشی: امروز ۱۴ ژوئن ۲۰۱۶ معادل با ۲۵ خرداد ۱۳۹۵، نسخه ۳٫۱۰ تلگرام با حجم ۳۹٫۸ مگابایت، منتشر شد. قابلیت های جدیدی که در آخرین نسخه تلگرام ارائه شده است شامل: درفت یا همان پیام های کامل نشده (Drafts) ، قابلیت تصویر در تصویر برای سیستم عامل ios ، ویدئو پلیر داخلی برای اندروید و موارد دیگری می باشد. در ادامه مجله اینترنتی دلخوشی، این قابلیت ها را به طور مفصل و به صورت تصویری برای شما شرح خواهد داد.

نصب نسخه 3.10 تلگرام ، دانلود تلگرام

پیام های درفت یا پیام های کامل نشده (Telegram Drafts Messages):

در نسخه جدید تلگرام، قابلیت درفت یا پیام های کامل نشده ، به تلگرام اضافه شده است. حال ببینیم منظور از پیام های درفت (Drafts) چیست. فرض کنید در صفحه چت یکی از دوستان خود هستید و در حال تایپ کردن یک پیام هستید اما قبل از اینکه آن پیام را ارسال کنید ، به هر دلیلی از صفحه چت دوست خود خارج می شوید بدون اینکه پیامی که برایش تایپ کرده بودید را ارسال کنید. در این حالت تلگرام این متن تایپ شده که هنوز ارسال نشده است را به عنوان پیام درفت در نظر می گیرد و این صفحه چت را به بالای لیست چت های شما منتقل می کند و کنار آن متن ارسال نشده، کلمه Drafts را با رنگ قرمز می نویسد. این کار باعث می شود تا به شما یادآوری شود که فراموش کرده اید تا این متن را ارسال کنید. حال شما تصمیم می گیرد که آن متن را ارسال کنید یا اینکه آن را پاک کنید.

نصب نسخه 3.10 تلگرام ، دانلود تلگرام

نصب نسخه 3.10 تلگرام ، دانلود تلگرام

قابلیت تصویر در تصویر تلگرام برای ios (Telegram picture-in-picture):

در گوشی های با سیستم عامل ios ، می توانید ویدئوهای سایت ویمیو و یوتیوت را به صورت تصویر در تصویر در تلگرام مشاهده کنید. در سیستم عامل ios ، روی ویدئوهای ویمیو و یوتیوب یک دکمه جدید اضافه شده است. با ضربه زدن روی این دکمه ویدئو در یک پنجره کوچک به صورت جداگانه در تلگرام باز می شود و حالا شما می توانید به طور همزمان هم ویدئو را تماشا کنید و هم کارهای دیگر خود را انجام دهید مثلا برای یکی از دوستان خود پیام بفرستید.

همچنین شما می توانید ویدئو را که در یک پنجره کوچک جمع شده است، به راحتی به قسمت های مختلف صفحه حرکت دهید یا درگ (drag) کنید.

نصب نسخه 3.10 تلگرام ، دانلود تلگرام

نصب نسخه 3.10 تلگرام ، دانلود تلگرام

ویدئو پلیر داخلی برای گوشی های اندروید (Internal video player)

کاربران اندروید ۴٫۱ به بالا می توانند از ویدئو پلیر داخلی تلگرام لذت ببرند.

آموزش اختصاصی مجله اینترنتی دلخوشی

: امتیاز کاربران
ممکن است شما دوست داشته باشید

ارسال یک پاسخ

لطفا برای ارسال نظر خود از فرم زیر اقدام کنید.

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.