دلایل برتری آیفون از گوشی های اندرویدی

0 136

مجله اینترنتی دلخوشی: رقابت میان گوشی های آیفون و اندرویدی بسیار تنگاتنگ است به طوری که برخی از گوشی های اندرویدی از بعضی از جهات با گوشی های آیفون برابری می کند، اما هنوز هم دلایلی وجود دارد که موجب برتری آیفون از گوشی های اندرویدی می شود که در اینجا به آن ها اشاره می کنیم.

گوشی آیفون، سیستم عامل ios

مقایسه گوشی های آیفون و اندروید:

۱) در هر دو سیستم عامل (IOS) و اندروید، اپلیکیشن های زیادی وجود دارد که دارای کیفیت بالایی نیز می باشند، ولی هنوز هم برترین اپ ها نخستین بار برای (IOS) ارائه داده می شود. توسعه دهندگان، پول بیشتری از آیفون بدست می آورند به همین دلیل بین (IOS) و اندروید تفاوت قائل می شوند، بعنوان مثال نخستین بازی رسمی نینتندو از ماریو که (سوپر ماریو ران) نام دارد در اوخر امسال برای آیفون ارائه می شود.

۲) شرکت‌های گوشی های اندروید کنترل زیادی درون این گوشی‌ها دارند و از این اهرم برای گنجاندن سرویس‌ها و اپلیکیشن‌هایی که شما به آن نیاز ندارید در گوشی هوشمندتان استفاده می‌کنند. این موضوع زمانی اوضاع را بدترمی کند که اپ‌ها را نمی‌توانید از گوشی خود حذف کنید! اما در آیفون اینگونه نیست، نرم افزار همچنان یکسان است و هیچ فرقی ندارد که آیفون را از چه شرکتی خریداری کرده باشید.

۳) تنها پلتفرمی که همزمان با بروز رسانی جدیدترین نسخه‌هایش، ویژگی‌های جدیدی را به دستگاه‌های قدیمی‌تر مبتنی بر آن می‌آورد (IOS) است. اپل بیشتر از زمانی که مردم از آیفون های قدیمی استفاده میکنند آن ها را پشتیبانی می کند در حالیکه بسیاری از سازندگان گوشی های اندروید پس از یکسال یا کمی بیشتر از دریافت آپدیت های جدید محروم می شوند و زمان کمتری را نسبت به آیفون پشتیبانی می شوند.

۴) از آیفون به طور رسمی در کشورمان پشتیبانی نمی شود، ولی آیفون در سراسر جهان برای پشتیبانی از محصولاتش شبکه گسترده ای فراهم آورده است. در صورتیکه در صورت بروز مشکل در گوشی های اندروید باید به شرکت های ثانویه و نمایندگی آن ها مراجعه کرد و یا در خارج از کشور باید به شرکت هایی که گوشی را از آن ها خریداری کرده اید مراجعه نمایید.

منبع: businessinsider

: امتیاز کاربران

ارسال یک پاسخ

لطفا برای ارسال نظر خود از فرم زیر اقدام کنید.

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.