خارج شدن پراید و پژو ۴۰۵ از خط تولید

0 98

مجله اینترنتی دلخوشی: به گزارش ایسنا: نیره پیروزبخت، رییس سازمان استاندارد بیان کرد که خودروهایی که ۱۰ سال از تولید آن ها می گذرد از جمله پراید و پژو ۴۰۵ باید از خط تولید خارج شوند. وی افزود: متوقف کردن تولید خودروها به یک برنامه دقیق نیاز دارد که سازمان استاندارد نظر خود را درباره این موضوع بیان کرده است و وزارت صنعت، معدن و تجارت نیز در حال رسیدگی به این جریان می باشند.

13751

حذف خط تولید خودروهای قدیمی از طرف خودروسازان:

پیروزبخت گفت: در جریان این موضوع هستم که خودروسازان در حال فراهم کردن مقدمات اولیه برای حذف خودروهای قدیمی و اصلاح خط تولید هستند، اما دادن زمان در این خصوص از طریق وزارت صنعت، معدن و تجارت و همچنین خودروسازان میسر می شود.

وی در ادامه درباره خدمات پس از فروش بیان کرد: خدمات پس از فروش خودروسازان دارای استانداردهایی می باشد که موارد ضروری آن نوشته شده و به خودروسازان و وزارت صنعت، معدن و تجارت ابلاغ گردیده است و پیگیری وزارت صنعت، معدن و تجارت درباره خدمات پس از فروش خودروسازان به صورت جدی اعمال خواهد شد. همچنین اجرای استانداردها به تنهایی در اختیار ما نبوده و نظارت کامل بر آن ها توسط سازمان استاندارد امکان پذیر نمی باشد و فقط نظارت بر قسمتی که به سازمان استاندارد مربوط می شود اعمال خواهد شد.

منبع : ایسنا

: امتیاز کاربران

ارسال یک پاسخ

لطفا برای ارسال نظر خود از فرم زیر اقدام کنید.

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.