پاک کردن پیام هایی در تلگرام که به اشتباه ارسال شده اند

0 3,486

مجله اینترنتی دلخوشی: در تاریخ ۷ ژانویه ۲۰۱۷ معادل با ۱۴ دی ۱۳۹۵، نسخه ۳٫۱۶ تلگرام با حجم ۳۷٫۹ مگابایت، منتشر شد. قابلیت های جدیدی که در آخرین نسخه تلگرام ارائه شده است شامل: پاک کردن پیام های ارسال شده در تلگرام برای همیشه (Delete messagesآمارگیری دقیق از مصرف اینترنت شامل داده و حافظه در تلگرام (Network usageدکمه ریپورت اسپم (Report Spam) برای چت خصوصی (Secret Chats)، مشاهده ویدئوها در مد تصویر در تصویر (Picture-in-Picture mode). در ادامه مجله اینترنتی دلخوشی، قابلیت های نسخه ۳٫۱۶ تلگرام را به طور مفصل و به صورت تصویری برای شما شرح خواهد داد.

ویرایش پیام تلگرام، دانلود تلگرام

پاک کردن پیام های ارسال شده در صفحه چت دوستان در تلگرام:

در نسخه های قبلی تلگرام، شما می توانستید یک مطلب را از گروه تلگرام حذف کنید به طوریکه آن مطلب علاوه بر خود شما، برای تمام اعضا گروه تلگرام نیز پاک می شد. در نسخه جدید تلگرام، قابلیت پاک کردن پیام های ارسال شده نه تنها برای گروه ها بلکه برای تمامی افراد امکان پذیر شده است. از جالب ترین امکانات آخرین نسخه تلگرام این است که اگر شما به اشتباه پیام، عکس، استیکر و یا هر مطلب دیگری را برای فردی در تلگرام ارسال کرده باشید، خیلی راحت می توانید آن را برای همیشه پاک کنید به طوریکه طرف مقابل قادر به مشاهده آن نباشد.

در نسخه ۳٫۱۶ تلگرام، کاربران می توانند پیام هایی که اخیرا ارسال کرده اند را بدون اینکه طرف مقابل آنها را ببیند و در صورت منصرف شدن، پاک کنند. بنابراین اگر برای دوستان خود پیام یا مطلبی را شامل استیکر یا تصاویر ارسال کرده اید، می توانید تا ۴۸ ساعت بعد از ارسال، آنها را پاک کنید به طوریکه طرف مقابل قادر به دیدن آنها نخواهد بود.

قابلیت پاک کردن پیام ها، فقط برای پیام هایی که اخیرا ارسال شده است(دقیقا همانند ویرایش پیام ها در تلگرام)، جواب می دهد.

برای پاک کردن پیام ها از صفحه چت دوستان خود که توسط شما ارسال شده است، وقتی گزینه دلیت کردن پیام را می زنید، همانند تصویر زیر، ۲ گزینه برای شما ظاهر می شود.

ویرایش پیام تلگرام، دانلود تلگرام

گزینه اول مطلب مورد نظر را هم از صفحه چت شما و هم از صفحه چت دوست شما برای همیشه پاک می کند به طوریکه دوست شما دیگر قادر به مشاهده آن پیام نیست.

گزینه دوم فقط مطلب مورد نظر را از صفحه چت شما پاک خواهد کرد.

آمارگیری دقیق از مصرف اینترنت شامل داده و حافظه در تلگرام:

در نسخه ۳٫۱۶ تلگرام، کاربران می توانند آمار دقیقی از میزان مصرف داده و مصرف حافظه خود در تلگرام داشته باشند. کاربران می توانند آمارهای دقیق بایت به بایت برای ترافیک ورودی و خروجی از طریق اتصالات وای فای و موبایل در تلگرام داشته باشند.

ویرایش پیام تلگرام، دانلود تلگرام

ویرایش پیام تلگرام، دانلود تلگرام

ویرایش پیام تلگرام، دانلود تلگرام

دکمه ریپورت اسپم (Report Spam) برای چت خصوصی:

در نسخه جدید تلگرام، دکمه report spam در سکرت چت ها نیز مشاهده می شود و شما می توانید در صورت مشاهده سکرت چت های مزاحم، آن را از طریق کلیک بر روی دکمه ریپورت اسپم به تلگرام اطلاع دهید.

 

اتصالات T.me در تلگرام:

در نسخه جدید تلگرام به جای عبارت telegram.me برای لینک شدن به هر پروفایل تلگرام، کانال تلگرام یا گروه های عمومی تلگرام، می توانید از عبارت مخفف شده t.me استفاده کنید.

آموزش اختصاصی مجله اینترنتی دلخوشی

: امتیاز کاربران
ممکن است شما دوست داشته باشید

ارسال یک پاسخ

لطفا برای ارسال نظر خود از فرم زیر اقدام کنید.

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.