اشتباهات رایج در آرایش لب

0 3,647

مجله اینترنتی دلخوشی: آرایش کردن بسیار مورد علاقه خانم ها می باشد زیرا چهره آن ها را جذاب تر کرده و زیبایی خاصی به آن ها می دهد، ولی اگر آرایش صورت به خوبی انجام نگیرد ممکن است نتیجه عکس با خود به همراه داشته باشد.آرایش نامناسب لب هایتان موجب می شود که سنتان بالاتر بنظر برسد و تناسب اجزای صورت بهم بریزد. در ادامه به اشتباهات رایج در آرایش لب اشاره می کنیم.

رژ لب زدن، آرایش صورت

آموزش نحوه صحیح آرایش لب:

برخی از اشتباهاتی که در آرایش لب ها باعث مسن تر نشان دادن شما می شوند:

۱) عدم استفاده از پرایمر لب :

اگر به هنگام آرایش لب هایتان از پرایمر لب استفاده نکنید، پس از گذشت زمان کمی ذرات رژ لب یه اطراف دهان پخش می شود. خانم های میانسالی که از رژ لب استفاده می کنند با این مشکل آشنایی دارند که خوشبختانه این مشکل با استفاده از پرایمر لب قابل حل خواهد بود.

۲) آرایش لب های خشک :

خانم ها با افزایش سن بیشتر با مشکل خشکی لب مواجه هستند. استفاده از رژ لب روی لب های خشک موجب می شود که رژ لب به داخل منافذ باز ناشی از خشکی لب نفوذ کند و ظاهر نازیبایی به لب بدهد. با استفاده از نرم کننده و لایه بردارهای خفیف لب می توانید مشکل خشکی لب را برطرف سازید.

۳) استفاده از رژ لب به تنهایی :

برای استفاده از رژ لب باید مقدمات لازم را انجام دهید، سپس از آن استفاده نمایید. در دوران میانسالی و سالمندی برای استفاده از رژ لب باید دقت زیادی به خرج دهید و از وسایل آرایشی دیگری همچون خط لب کمک بگیرید تا بتوانید به طور منظم خطوط دور لب را کشیده، سپس درون این خطوط را رژ لب بزنید تا آرایش لب هایتان زیباتر بنظر برسد.

۴) استفاده از رنگ های روشن و بی روح :

استفاده از رنگ های روشن و بی روح برای آرایش لب باعث می شود نه تنها لب هایتان زیباتر نشود بلکه زیبایی طبیعی خود را نیز از دست بدهد. بهتر است رژ لب هایی را انتخاب نمایید که به تیره ترین قسمت لبتان نزدیک باشد. همچنین می توانید از رژ لب براق نیز برای زیبایی بیشتر لب هایتان استفاده نمایید، استفاده از رژ لب های براق برای خانم های میانسال نیز بسیار زیبا می باشد و اینگونه رژ لب ها فقط مختص خانم های جوان نیست.

۵) تیرگی رژ لب و تأثیر آن در حجم دهی لب :

وقتی از رژ لب تیره استفاده می کنید لب هایتان باریک تر و کوچکتر بنظر می رسد، بنابراین سعی کنید از رنگ های ملایم تری چون رژ لب صورتی و رژ لب گلبهی بیشتر استفاده نمایید زیرا این رنگ ها شادابی و نشاط بیشتری را به چهره شما می دهند. در صورت استفاده از رژلب های تیره، آن را با فشار کمتری به لب هایتان بزنید.

۶) عدم هماهنگی میان خط لب و رژ لب :

استفاده از خط لب موجب می شود که حدود و مرز لب هایتان برای زدن رژ لب مشخص شود و فرم لب هایتان واضح تر دیده شود. عدم هماهنگی رنگ خط لب و رژ لب از زیبایی لب هایتان می کاهد، بنابراین بهتر است خط لبی را انتخاب کنید که رنگی نزدیک به رنگ لب هایتان را داشته باشد و یا رنگ آن نزدیک به رژ لبتان باشد.

۷) کشیدن خط لب در قسمت بیرونی لب :

برای اینکه لب هایتان بزرگ تر بنظر برسد خط لب را در قسمت خارج لب هایتان نکشید زیرا جلوه زیبایی را به لب هایتان نمی دهد. برای بزرگتر دیده شدن لب ابتدا خط لب را دقیقا روی خط لب هایتان بکشید سپس رژ لب را زده و پس از آن از محصولات حجیم کننده لب استفاده کنید، همچنین می توانید مقداری برق لب نیز به قسمت میانی لب هایتان بزنید تا آن را حجیم تر نشان دهید.

گردآوری شده از: روزیاتو، سلامتیسم، blog.wtn.ir

: امتیاز کاربران
ممکن است شما دوست داشته باشید

ارسال یک پاسخ

لطفا برای ارسال نظر خود از فرم زیر اقدام کنید.

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.