رنگ سال ۲۰۱۹ و رنگ سال ۹۸ از طرف پنتون اعلام شد

0 397

مجله اینترنتی دلخوشی: رنگ سال ۲۰۱۹ چیست؟ اگر شما هم اهل مد روز باشید قطعا برای دانستن رنگ مد سال کنجکاو خواهید بود. رنگ سال ۲۰۱۹ یا به عبارتی رنگ سال ۹۸ یکی از طیف های زنده نارنجی می باشد که با ته رنگ طلایی نمادی از گرما و قدرت صخره های مرجانی در زندگی دریایی می باشد. طبق گفته کارشناسان موسسه پنتون، رنگ مد امسال نمادی از شادی و خوش بینی و گرما و صمیمیت است.

رنگ سال 2019

رنگ سال ۲۰۱۹ چیست؟

بنابراین رنگ سال ۲۰۱۹ رنگ مرجانی زنده می باشد که موسسه پنتون برای انتخاب رنگ امسال از زندگی زیر دریا الهام گرفته است که می توان گفت این رنگ نشان دهنده اهمیت و توجه به منابع طبیعی و زندگی زیر دریا نیز هست. به دلیل اینکه صخره های مرجانی قسمت مهمی از اکو سیستم زندگی زیر دریا هستند و در حفظ زندگی دریایی برای موجودات دیگر نیز اهمیت ویژه ای دارند. با توجه به اینکه در سالهای اخیر تهدیدهای زیادی در مقابل محیط زیست وجود دارد، رنگ مرجانی زنده انتخاب جالبی به عنوان رنگ مد امسال می باشد.

رنگ سال 98

بنابراین با مشخص شدن رنگ سال ۹۸ بسیاری از افراد از همین حالا به دنبال خرید لباس، مانتو، روسری، کیف و کفش به رنگ سال یعنی رنگ مرجانی هستند و در رنگ لباس، رنگ مو و رنگ وسایل و دکوراسیون منزل خود از آن استفاده خواهند کرد. همچنین بسیاری از شرکت های طراحی لباس، مد و فشن، دکوراسیون، تکنولوژی و غیره در طراحی های جدید خود قطعا از این رنگ مرجانی استفاده های زیادی خواهند کرد.

رنگ سال 98 چیست

درباره انتخاب رنگ پنتون و رنگ سال:

طی ۲۰ سال است که رنگ پانتون بر روی انواع محصولات و تصمیمات خرید در صنایع مختلف، از جمله مد، رنگ مبلمان خانگی، طراحی صنعتی و همچنین انواع محصولات، رنگ و نوع بسته بندی، طراحی و گرافیک آنها تاثیر گذاشته است.

فرآیند انتخاب رنگ سال، نیاز به تفکر و روند تحلیل دارد. هر ساله کارشناسان موسسه رنگ پنتون برای انتخاب رنگ سال، جهان را برای جستجوی رنگ های جدید ترغیب و تشویق می کنند.

رنگ مدل سال 2019


جزئیات مربوط به تحویل سال ۱۳۹۸ را در لینک 

لحظه سال تحویل ۹۸

مشاهده کنید.


روز سیزده بدر ۹۸ را در لینک

۱۳ بدر سال ۹۸

مشاهده کنید.


برای مشاهده جزئیات کامل مربوط به حیوان سال روی لینک

حیوان سال ۹۸

کلیک کنید.


لیست کامل تعطیلات سال ۹۸ را در لینک

تعطیلات رسمی سال ۹۸

مشاهده کنید.


زمان دقیق ماه رمضان سال ۹۸ را در لینک

تاریخ ماه رمضان ۹۸

مشاهده کنید.


ترجمه اختصاصی مجله اینترنتی دلخوشی

: امتیاز کاربران

ارسال یک پاسخ

لطفا برای ارسال نظر خود از فرم زیر اقدام کنید.

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.