سیزده بدر ۹۹ چند شنبه است؟ روز ۱۳ بدر سال ۱۳۹۹

1 4,047

مجله اینترنتی دلخوشی: سیزده بدر ۹۹ چند شنبه و چه روزی است؟ روز طبیعت یا روز جشن سیزده به در هر سال در روز ۱۳ فروردین ماه برگزار می شود. در روز سیزده بدر، مردم بعد از گذراندن روزهای تعطیل نوروزی، به دامن طبیعت می روند و جشن ۱۳ بدر را در کنار خانواده برگزار می کنند و سرسبزی بهار لذت می برند و خود را برای شروع کار و فعالیت در سال جدید آغاز می کنند. آداب سیزده بدر در هر شهری به روش خاص خود برگذار می شود و انواع غذاهای مخصوص سیزده بدر مثل آش رشته در طبیعت طبخ می شود.

اگر روز فردای سیزده بدر تعطیل باشد، مردم زمان بیشتری برای لذت بردن از تعطیلات عید دارند. سیزده بدر ۹۹ چند شنبه است؟ آیا روز بعد از سیزده بدر ۹۹ تعطیل است یا خیر؟ در ادامه این مطلب مجله اینترنتی دلخوشی، اطلاعات جامع و کاملی درباره روز تعطیلی ۱۳ بدر سال ۹۹ در اختیار شما قرار می دهد. پیشاپیش روز سیزده به در ۱۳۹۹ را به شما تبریک و تهنیت می گوییم و لحظات خوشی را در سال ۹۹ برای شما آرزومندیم.

سیزده بدر 99


حتما بخوانید:

تعطیلات رسمی سال ۱۳۹۹

تاریخ ماه رمضان ۹۹

روز عید فطر ۹۹


روز سیزده به در ۹۹ چه روزی است؟

روز سیزده بدر سال ۹۹ یا همان سیزده فروردین سال ۹۹ روز چهارشنبه می باشد. بر اساس تقویم ۹۹، روز قبل از سیزده بدر ۹۹ یعنی ۱۲ فروردین و روز جمهوری اسلامی ایران، تعطیل رسمی می باشد. همچنین روز های بعد از سیزده بدر سال ۹۹ روزهای پنج شنبه و جمعه می باشند.

بنابراین روز ۱۳ بدر سال ۹۹ عبارتست از روز چهارشنبه و مصادف است با ۱ آوریل سال ۲۰۲۰ میلادی.

اختصاصی مجله اینترنتی دلخوشی

: امتیاز کاربران
ممکن است شما دوست داشته باشید
1 نظر
  1. فرزانه می گوید

    واقعا عالی بود ممنون ممنون ممنون ممنون ممنون ممنون مرسی و نوروز را به شما تبریک می گویم

ارسال یک پاسخ

لطفا برای ارسال نظر خود از فرم زیر اقدام کنید.

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.