ایده عیدی کودکان با تاج گل بهاری دخترانه زیبا

0 3,654

مجله اینترنتی دلخوشی: برای عیدی دادن به کودکان در عید نوروز چه ایده هایی دارید؟ انواع ایده عیدی کودکان وجود دارد که می تواند آنها را بی نهایت شاد و خوشحال کند. تاج گل کودکانه یکی از این ایده های جالب است. در این مطلب دلخوشی یک تاج دخترانه زیبا به صورت تاج گل دخترانه به شما آموزش می دهد که می توانید به عنوان هدیه دادن به دختر بچه ها و ایده کادوی دخترانه از آن استفاده کنید.

همچنین در آستانۀ سال نو و در روزهای ابتدایی سال نو، یکی از کارهایی که معمولا والدین انجام می دهند ثبت عکس های یادگاری، آتلیه ای و ماندگار کردن خاطرات زیبای ابتدای هرسال نو است. به همین منظور ممکن است از تم های خاص بهاری، لباس های زیبا و خاص، گل سر ها، تل ها و تاج هایی با رنگ های شاد و مناسب بهار در عکس ها استفاده کنند. در اینجا قصد داریم یک نوع تاج گل بسیار زیبا و ساده را آموزش دهیم که می توانید برای دختران عزیز خود تهیه کرده و زیبایی عکس های یادگاری سال جدید را دو چندان کنید. از مزایای این تاج دخترانه این است که با زیاد کردن مقدار لوازم آن می توانید آن را برای هر سن و سالی تهیه کنید و مناسب هر سن مخصوصا سنین کودکی است.

تاج گل

تاج گل دخترانه


کپی برداری از کلیه تصاویر، مطالب و آموزش های اختصاصی سایت دلخوشی (به هر طریقی حتی با درج و ارجاع به اسم سایت) غیرمجاز است و هر گونه کپی برداری از آنها پیگرد قانونی دارد.


لوازم درست کردن تاج دخترانه بهاری مخصوص عیدی کودکان:

گل سر دخترانه

  • گل کاغذی ریز به رنگ دلخواه  دو دستۀ ۱۰ تایی (۲۰ عدد)
  • بند چرم مصنوعی نازک به رنگ متناسب با رنگ گلها   ۱ عدد (اندازه: دور سر + ۴۰ سانتی متر)

آموزش تاج گل بهاری برای عیدی کودکان:

برای درست کردن تاج دخترانه با گل های زیبا ، مراحل زیر را دنبال کنید:

مرحلۀ اول: گل های کاغذی را از دستۀ گلها جدا کرده و سیم های متصل به گل ها را صاف می کنیم.

مرحلۀ دوم: بند چرم مصنوعی را به صورت افقی مقابل خود روی میز یا یک سطح صاف قرار می دهیم.


ساخت تل تاج طرح سبزه و ماهی عید


مرحلۀ سوم: مرکز بند را پیدا می کنیم. در شکل زیر مرکز بند چرمی با یک عدد گل کاغذی نشان داده شده است.

عیدی دخترانه

مرحلۀ چهارماز کنارِ مرکزِ بند شروع کرده و دو عدد گل را به صورت متقارن در دو طرف مرکز به دور بند چرمی می پیچیم. این کار را از دو طرف به سمت طرفین مرکز ادامه می دهیم تا تمام گل ها تمام شود.

ایده عیدی کودکان

نکته: وقتی به گل های انتهایی از هر طرف نزدیک می شویم باید سیم ها را به سمت داخل، یعنی به سمت گل های قبلی بپیچیم تا پس از اتمام کار بر روی بند چرمی دیده نشوند.


تزیین تل دخترانه با پوم پوم


پس از آماده شدن تاج گل دخترانه می توانید آن را با استفاده از یک ظرف گود وارونه به شکل کاملا گرد درآورید.

تاج گل بهاری

در پایان تاج دخترانه آماده شده به شکل زیر در آمده و  می توانید با استفاده ادامۀ بندها که گلی بر روی آنها متصل نیست آن را به پشت سر کودک خود ببندید و یا گل های بیشتری ببندید تا کاملا دور سر کودک را پر کند و آن را به شکل یک حلقۀ گل آماده کنید و نیازی به بستن با بند نداشته باشد. البته هر یک از این دو مدل زیبایی خاص خود را داشته و کاملا بسته به سلیقۀ شما دارد که از چه مدلی استفاده کنید.


آموزش تل تاج مدل پرنسسی


آموزش تاج گل عیدی بچه ها

عیدی دادن به دختر بچه ها

تاج گل عیدی دخترانه ما آماده است. می توانید در عکس های خود، مهمانی ها و مراسم عید و یا ایده عیدی دخترانه، آن را روی سر دختر خود گذاشته و از زیبایی آن لذت ببرید. همچنین این تاج گل برای هدیه دادن به کودکان در عید بسیار زیبا و مناسب است.

آموزش اختصاصی مجله اینترنتی دلخوشی

: امتیاز کاربران
ممکن است شما دوست داشته باشید

ارسال یک پاسخ

لطفا برای ارسال نظر خود از فرم زیر اقدام کنید.

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.