آموزش تل پوم پوم خرسی با دورپیچ تل فلزی طرح بافت

0 2,915

مجله اینترنتی دلخوشی: تل پوم پوم خرسی یه ایده عالی برای تزیین تل فلزی دخترانه است. تل سر مدل پوم پوم  با تل سر فلزی با دورپیچ و بافت با نوار قیطانی صورتی ساخته می شود که بسیار زیبا و شکیل است و روی سر دختربچه های نازنین می درخشد.

خانم های هنرمند می دانند که برای درست کردن انواع تل دخترانه با تم های مختلف تولد و مناسبتی برای دختر بچه ها، یکی از کارهایی که باید انجام شود دورپیچ کردن یا بافت نوار دورتادور تل است. مخصوصا اگر در کارهای خود از تل فلزی استفاده می کنید، این تل ها به دلیل جنس و صاف بودن روی سر بچه ها سُر خورده و از سر آنها می افتند و به همین جهت می توانند در مهمانی ها آزار دهنده باشند. در این جا قصد داریم یک نوع دورپیچ کردن تل فلزی با استفاده از نخ قیطانی را آموزش دهیم که بسیار ساده است و حتی افراد مبتدی و افرادی که با بافت آشنایی ندارند با دنبال کردن عکس های ارائه شده در این آموزش می توانند به سادگی بافت آن را انجام دهند. در این مطلب هنرمند بخش هنری سایت دلخوشی ، این تل سر خرسی یا تل پوم پوم خرسی بسیار زیبا را به شما عزیزان آموزش می دهد.

تل دخترانه پوم پوم

تل سر پوم پوم خرسی


کپی برداری از کلیه تصاویر، مطالب و آموزش های اختصاصی سایت دلخوشی (به هر طریقی حتی با درج و ارجاع به اسم سایت) غیرمجاز است و هر گونه کپی برداری از آنها پیگرد قانونی دارد.


تل موی دخترانه پوم پوم

لوازم مورد نیاز برای ساخت تل سر پوم پوم خرسی:

  • تل فلزی ۱ عدد
  • نخ قیطان به رنگ دلخواه یا متناسب با اجزای دیگر تل   ۲ متر
  • پوم پوم صورتی ۲ عدد متوسط یک عدد کوچک
  • چسب

تزیین تل فلزی

مراحل درست کردن تل موی خرسی دخترانه مدل پوم پوم:

مراحل دورپیچ کردن تل سر فلزی با قیطان:

مرحلۀ اول:

سر نخ قیطانی را مطابق شکل در قسمت داخلی تل فلزی قرار دهید.

تزیین تل سر دخترانه

مرحلۀ دوم:

به اندازۀ یک و نیم سانت ابتدای تل فلزی را به صورت ساده، نخ را دور تل موی دخترانه بپیچید به گونه ای که تکه نخ داخل تل که در ابتدا قرار دادیم به طور کامل پوشش داده شده و در زیر کار باقی بماند.


ساخت تل تاج با فوم اکلیلی


تل دخترانه خرسی

مرحلۀ سوم:

مطابق شکل زیر یک حلقه از قسمت زیر تل ایجاد کنید. سپس سر نخ را از درون حلقه رد کنید به گونه ای که ابتدا از روی تل سر سپس از زیر حلقه رد شود. سپس سر نخ را بکشید. به این صورت یک دانه بافته اید. به همین ترتیب ادامه دهید و چند دانه ببافید تا نتیجۀ کار برایتان مشهود باشد.


تل تاج پرنسسی با فوم اکلیلی و تور


تل پوم پوم مدل خرسی

به همین ترتیب کار بافت را تا پوشاندن کل تل دخترانه انجام دهید. دقت کنید که در این کار هرچه بافت های شما منسجم تر و به هم نزدیک تر باشند، کار زیباتری ارائه خواهد شد.


ساخت تاج گل دخترانه


دورپیچ کردن تل فلزی

تل بافته شدۀ نهایی به شکل زیر خواهد بود که می توانید از تزیینات مختلفی  از قبیل پوم پوم، تور، تاج و غیره روی آن استفاده کنید.

تل موی خرسی پوم پوم

تزیین تل دخترانه با پوم پوم

برای ساخت تل پوم پوم خرسی می توانید همانند تصویر دو عدد پوم پوم به رنگ صورتی یا رنگ دلخواه، به دو طرف تل دخترانه بچسبانید تا تل سر خرسی داشته باشید. برای تزیین بیشتر تل سر بچگانه خرسی، می توانید در وسط تل سر پوم پوم خرسی، یک پاپیون با روبان و یک عدد پوم پوم کوچتر بچسبانید.

آموزش تل خرسی دخترانه

آموزش اختصاصی مجله اینترنتی دلخوشی

: امتیاز کاربران
ممکن است شما دوست داشته باشید

ارسال یک پاسخ

لطفا برای ارسال نظر خود از فرم زیر اقدام کنید.

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.