چه کنیم تا برداشتن ابروها درد کمتری داشته باشد!

0 508

برداشتن ابرو کار مورد علاقۀ هیچکس نیست. نیشگون گرفتن، درد و آبریزش چشم به اندازۀ کافی ناخوشایند هستند که باعث شوند که آن را نیمه کاره رها کنید. خوشبختانه، چند تکنیک وجود دارد که کمک می کند تا ناخوشایندی این نظافت سخت و طاقت فرسا کمی کمتر شود.

آموزش اصلاح ابرو، آرایشگاه زنانه

بعد از دوش گرفتن ابرو بردارید.

فقط به عنوان یک مورد در اصلاح، بهترین روش این است که بعد از اینکه فولیکول های موی خود را با آب گرم باز کردید، ابرو بردارید. اگر وقت آن را ندارید که قبل از برداشتن ابرو دوش بگیرید، می توانید با نگه داشتن یک لیف حمام داغ و مرطوب بر روی ابروهای خود به اثر مشابهی دست پیدا کنید و اجازه دهید که یک یا دو دقیقه بر روی ابروهای شما قرار بگیرد.

یک موچین جدید به کار ببرید.

آیا موچین شما کند شده یا کمی زنگ زده است؟ شیر یا خط بیندازید و یک موچین جدید بخرید. استفاده از یک موچین قدیمی می تواند برداشتن ابروها را مشکل کند و باعث شود که به طور تصادفی بلغزد و پوست شما را بگیرد.

موها را از ریشه و در جهتی که رشد کرده اند بردارید.

همان اندازه که برداشتن ابروها ناخوشایند است، بدتر از آن این است که چندبار آنها را بکشید. اگر موهای خود را از نوک آن بردارید یا در جهت اشتباهی بکشید، ممکن است شکسته شود و نیاز داشته باشید که دوباره آن را بردارید. به جای این کار، موچین را در قسمت ریشه ابرو بگذارید و آن را در جهتی که رشد کرده است بکشید.

تردید را کنار بگذارید.

اینکه به محض شروع برداشتن ابرو، به آن شکل دهید، وسوسه انگیز است اما بهتر است که برخی اوقات با کمتر برداشتن موها، خود را از درد و ناهمواری احتمالی محافظت کنید. اگر مطمئن نیستید که چه زمانی ابروهای خود را بردارید، با یک حرفه ای ابرو در مورد بهترین شکل ابرو برای چهرۀ خود مشورت کنید.

 

بعد از برداشتن ابروها از آلوئه ورا استفاده کنید.

اگر احساس می کنید که صورتتان بعد از برداشتن ابروها تحریک می شود، از کمی ژل آلوئه ورا برای تسکین آن استفاده کنید. دلیل اینکه متخصصین پوست بر روی این عنصر زیبایی قسم می خورند این است که : استفاده از آلوئه ورا یک راه عالی برای خنک نگه داشتن پوست بعد از تحریک شدن بوسیلۀ برداشتن مو است.

 

ترجمه: مجله اینترنتی دلخوشی

: امتیاز کاربران
ممکن است شما دوست داشته باشید

ارسال یک پاسخ

لطفا برای ارسال نظر خود از فرم زیر اقدام کنید.

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.