چطور سینک ظرفشویی را برای چندین هفته برق بیاندازیم؟

0 641

مجله اینترنتی دلخوشی: اگر سینک ظرفشویی آشپزخانه شما کمی کدر شده است، می توانید به راحتی به کمک شوینده های طبیعی و سازگار با محیط زیست که در آشپزخانه تان دارید، آن را برق بیاندازید. با این روش سریع تمیز کردن سینک ظرفشویی، هیچ اثر خراش و ساییدگی روی سینک ایجاد نمی شود. با خیال راحت با کمک این روش سینک خود را برق بیاندازید و به یک سینک کاملا نو تبدیل کنید و مطمئن باشید که سینک شما تا چندین هفته براق باقی خواهد ماند.

لکه گیری با سرکه، لکه های آهکی آب

وسایل مورد نیاز برای برق انداختن سینک ظرفشویی

اسفنج

جوش شیرین

سرکه سفید

پوست لیمو یا پرتقال

روغن زیتون

دستمال کاغذی

مراحل برق انداختن سینک ظرفشویی

۱- روی سینک ظرفشویی کمی آب بگیرید تا تمامی خرده های مواد غذایی و کثیفی های باقی مانده از شستشوی ظروف، پاک شود. سپس روی تمامی قسمت های سینک ظرفشویی، جوش شیرین بپاشید و با یک اسفنج نرم با حرکت های دایره ای شکل، تمامی قسمت های سینک را بمالید. جوش شیرین بدون اینکه روی استیل سینک ظرفشویی خراشی ایجاد کند، سینک را به نرمی پاک می کند.

۲- روی سینک سرکه سفید بریزید، که باعث ایجاد حباب و صدای فش فش خواهد شد. سرکه نه تنها به طور طبیعی سینک را ضد عفونی می کند، بلکه کمک می کند تا لکه های سفید سخت آب نیز به راحتی  از روی سینک ظرفشویی پاک شوند. سپس به آرامی با اسفنج نرم روی سینک بکشید و در نهایت سینک را با آب بشویید. همچنین برای خوشبو شدن سینک می توانید از خوشبوکننده ها نیز استفاده کنید.

۳- تمامی قسمت های سینک را با یک تکه پوست لیمو یا پوست پرتقال بمالید. این کار هم به گند زدایی و هم به براق شدن سینک، کمک می کند.

۴- در نهایت، به کمک مقدار کمی روغن زیتون و دستمال کاغذی، سینک را سنباده بکشید تا برق بیافتد. به طور خیلی عجیبی سینک ظرفشویی شما تا چندین هفته براق باقی می ماند بدون اینکه نیاز باشد مجددا آن را تمیز کنید.

: امتیاز کاربران
ممکن است شما دوست داشته باشید

ارسال یک پاسخ

لطفا برای ارسال نظر خود از فرم زیر اقدام کنید.

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.