آموزش سریعترین روش برای دان کردن انار!

0 1,151

مجله اینترنتی دلخوشی: به جای اینکه بسته های آماده انار دان شده را بخرید، که هم گران تر هست و هم خیلی تازه نیست، این تکنیک سه مرحله ای را برای دان کردن انار امتحان کنید و از این روش لذت ببرید. می توانید با این روش انارها را به سرعت دان کنید و در سالاد و انواع دسرها استفاده کنید، یا برای انار شب یلدا از آن لذت ببرید و برای مهمان های خود تعداد زیادی انار را با سرعت بیشتر دان کنید. می توانید روش های مختلف تزئین انار شب یلدا را یاد بگیرید و با انارهای دان شده خود دسرهای زیبا درست کنید.

مرحله ۱: قسمت گل انار یا تاج انار را از وسط ببرید و پوست بکنید

به کمک یک چاقوی تیز، یک دایره کمی پایین تر از تاج انار دورتادور انار بکشید، و سپس قسمت گل انار را در دست نگه دارید و به آرامی قسمت بالای انار را از انار جدا کنید.

انار شب یلدا، تزئین انار شب یلدا

مرحله ۲: قاچ زدن انار

حال انار را از قسمت غشاء سفید رنگی که دارد به ۴ یا ۶ قسمت دقیقا از نقاط تقسیم بندی شده سفید، برش بزنید.

انار شب یلدا، تزئین انار شب یلدا

مرحله ۳: باز کردن و دان کردن انار

حال انار را به کمک هر دو دست تان از قسمت های غشاء سفید رنگی که برش زده اید، فشار دهید تا انار به چندین بخش تقسیم شود. پوست های سفید رنگ یا همان پره های سفید داخل انار را از داخل انار جدا کنید. حال به راحتی انارهای هر بخش را به کمک یک قاشق اسکوپ بزنید و از پوست ضخیم انار درسته بیرون بیاورید.

انار شب یلدا، تزئین انار شب یلدا

با این روش سه مرحله ای، خیلی راحت انار شب یلدا را دان کنید و از خوردن آن در کنار خانواده لذت ببرید. اگر انار را با روش غلط برش بزنید، مطمئن باشید که دان کردن آن بسیار سخت و زمان بر خواهد بود.

: امتیاز کاربران
ممکن است شما دوست داشته باشید

ارسال یک پاسخ

لطفا برای ارسال نظر خود از فرم زیر اقدام کنید.

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.