ابزارهای سرآشپز – هسته گیر انبه و هلو

0 6,973

مجله اینترنتی دلخوشی: گاهی اوقات برای انجام یکسری کارهای آشپزی، دستگاههایی طراحی می شوند که کار شما را ساده تر می کنند و به کارتان سرعت می بخشند. دستگاه هسته گیر انبه و هسته گیر هلو، یکی از این دستگاه ها می باشند.

هسته گیر، هسته انبه

دستگاه هسته گیر هلو و انبه

دستگاه هسته گیر انبه و هلو، دستگاهی بسیار ساده با تیغه هایی مخصوص است که هسته انبه و هسته هلو را با یک فشار ساده از آنها جدا کرده و آنها را از وسط به دو نیم تقسیم می کند.

هسته گیر، هسته انبه

آموزش درآوردن هسته انبه و هسته هلو

 

هسته گیر، هسته انبه

دستگاه هسته گیر انبه و هلو

 

هسته گیر، هسته انبه

دستگاه هسته گیر انبه و هلو

این دستگاه برای درست کردن انواع نوشیدنی ها، شیک ها، دسرها و اسموتی ها با میوه های هلو و انبه بسیار ایده آل بوده و کار آشپز را خیلی ساده تر می کند. این دستگاه در طرح ها، رنگ ها، و مارک های مختلف در بازار موجود است.

هسته گیر، هسته انبه

درست کردن انواع نوشیدنی و اسموتی با انبه و هلو

روش کار با این دستگاه در تصاویر نشان داده شده است. انبه یا هلو را به صورت ایستاده روی میز کار قرار دهید، سپس هسته گیر هلو و انبه را طوری روی میوه قرار دهید تا در مرکز آن قرار بگیرد و موقعی که هسته گیر را به سمت پایین فشار می دهید، هسته هلو و هسته انبه در قسمت مرکزی دستگاه قرار بگیرند و از میوه جدا شوند.

هسته گیر، هسته انبه

روش کار با دستگاه هسته گیر انبه و هلو

 

پس از اینکه هسته انبه را به کمک دستگاه هسته گیر از انبه خارج کردید، حال می توانید به راحتی انبه را به قطعات ریز خرد کنید و در انواع دسرها و نوشیدنی ها از آن استفاده کنید. همچنین می توانید قطعات خرد شده انبه را در کیسه زیپ لاک یا ظروف مخصوص نگه داری غذا در فریزر نگه داری کنید.

: امتیاز کاربران

ارسال یک پاسخ

لطفا برای ارسال نظر خود از فرم زیر اقدام کنید.

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.