بهترین روش برای تمیز کردن کنترل تلویزیون!

0 10,271

مجله اینترنتی دلخوشی: به این موضوع فکر کنید که هر شخصی، حتی مهمان ها، بچه ها یا حیوانات خانگی کنترل تلویزیون را لمس می کنند گاهی با دستان چرب و گاهی با دستان آلوده، حتی ممکن است بارها آب دهان بچه ها یا حیوانات خانگی، روی کنترل تلویزیون پاشیده شود. بنابراین باید برای اینکه خودتان و خانواده تان را از بیماری و مریضی محافظت کنید، به طور منظم و دوره ای کنترل تلویزیون را تمیز کنید. کنترل تلویزیون پر است از اثرانگشت، غذا، سلول های مرده پوست و چیزهایی از این قبیل. به ما اعتماد کنید و مطمئن باشید که کنترل تلویزیون را باید حتما تمیز کنید.

الکل مالشی، ریموت تلویزیون

در این جا یک روش مطمئن و صحیح را برای تمیز کردن ریموت تلویزیون به شما آموزش خواهیم داد. با این روش حتی ریموت هایی که جنس دکمه های آنها خاصیت چسبندگی دارند نیز کاملا تمیز و ضدعفونی می شوند.

پارچه میکروفایبر، کثیفی های چسبیده به کنترل تلویزیون را تمیز می کند و ترکیب نصف آب و نصف الکل مالشی، دکمه ها و پنل ریموت تلویزیون را ضدعفونی می کند.

مواد مورد نیازبرای تمیز کردن ریموت تلویزیون

ترکیب نصف آب و نصف الکل مالشی

گوش پاک کن

مسواک برای تمیز کردن

یک دستمال میکروفایبر

مراحل تمیز کردن کنترل تلویزیون

ابتدا باطری های ریموت تلویزیون را از آن خارج کنید و کنار بگذارید.

الکل مالشی، ریموت تلویزیون

به کمک یک مسواک مرطوب تمام آشغال های باقی مانده بین دکمه ها را تمیز کنید. از بالا تا پایین کنترل تلویزیون را با مسواک تمیز کنید.

الکل مالشی، ریموت تلویزیون

حال به آرامی یک چهارم دستمال میکروفایبر را در محلول آب و الکل مالشی بزنید تا کمی مرطوب شود سپس دستمال را پشت دست خود ضربه بزنید تا آب اضافی آن از دستمال جدا شود. با قسمت مرطوب دستمال از بالا تا پایین کنترل تلویزیون را به خوبی تمیز کنید. به آرامی و با حرکت های دایره ای شکل تمامی کثیفی ها و نقاط لک شده را تمیز کنید. فراموش نکنید که دستمال را خیلی کم به محلول آب و الکل آغشته کنید وگرنه رطوبت به داخل دستگاه نفوذ می کند.

الکل مالشی، ریموت تلویزیون

حال یک گوش پاک کن را کمی با محلول آب و الکل مرطوب کنید و تمامی قسمت هایی که نمی توان با دستمال تمیز کرد مثل لابه لای دکمه ها را به آرامی تمیز کنید.

الکل مالشی، ریموت تلویزیون

اگر کنترل تلویزیون کاملا خشک است حال می توانید باطری ها را مجددا به داخل آن برگردانید.

حال ریموت تلویزیون شما کاملا تمیز و ضدعفونی شده است.

الکل مالشی، ریموت تلویزیون

: امتیاز کاربران
ممکن است شما دوست داشته باشید

ارسال یک پاسخ

لطفا برای ارسال نظر خود از فرم زیر اقدام کنید.

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.