روش های ساده برای بستن پاپیون

0 34,749

مجله اینترنتی دلخوشی: گاهی برای کادو کردن هدیه، نیاز به روبان ها و پاپیون های زیبا دارید. چسباندن یک پاپیون زیبا می تواند زیبایی هدیه شما را چندین برابر کند. شاید بارها برای بستن پاپیون تلاش کرده اید و در آخر کار پاپیون نامنظم و بدشکل درست کرده اید. بستن پاپیون نامنظم، زیبایی هدیه شما را از بین می برد و نبستن آن شاید بهتر از بستن آن روی هدیه باشد. در این آموزش قصد داریم تا چندین روش ساده را به صورت مرحله به مرحله و تصویری برای بستن یک پاپیون زیبا و شیک به شما آموزش دهیم.

جعبه کادو، بستن پاپیون با ربان

روش اول بستن پاپیون

این روش خیلی ساده است کافیست روبان را در حالت هایی که در شکل نشان داده شده قرار بدید و سپس گره بزنید.      

جعبه کادو، بستن پاپیون با ربان

روش دوم بستن پاپیون

در این روش نیاز به پارچۀ نمدی یا هر نوع پارچۀ دلخواه که خیلی نرم نباشد داریم. با دنبال کردن مراحل و ایجاد برش هایی که در شکل، نمایش داده شده است و در نهایت چسباندن تکه های پارچه، می توانید این روبان زیبا را درست کنید.

جعبه کادو، بستن پاپیون با ربان

روش سوم بستن پاپیون

این روبان زیبا که بهتر است از جنس روبان براق باشد برای چسباندن روی هدیه بسیار مناسب است. برای درست کردن این روبان کافی است روبان را چند بار دور دستتان حلقه کنید، حلقۀ ایجاد شده را از وسط تا بزنید و در محل تا، گوشه ها را قیچی کنید و مرکز نوار را درست جایی که شکل پاپیون درست شده، با نخ نامرئی یا یک تکه روبان نازک هم رنگ ببندید. در آخر کار، حلقه های روبان را که در هم فرورفته هستند از هم باز کنید تا یک روبان زیبا به شکل گل داشته باشید.

جعبه کادو، بستن پاپیون با ربان

روش چهارم بستن پاپیون

در این روش نیاز به پارچۀ نمدی یا فوم یا هر پارچۀ دلخواه که فرم دار باشه داریم. این روبان زیبا فقط با سه برش تهیه می شود و برای درست کردن گل سر کودکان هم بسیار ایدۀ جالبی است.

جعبه کادو، بستن پاپیون با ربان

: امتیاز کاربران
ممکن است شما دوست داشته باشید

ارسال یک پاسخ

لطفا برای ارسال نظر خود از فرم زیر اقدام کنید.

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.