آب نبات چوبی بیسکویت اوریو

0 7,260

مجله اینترنتی دلخوشی: این آب نبات چوبی های بامزه که با بیسکویت اوریو درست شده اند ایده ای بسیار جالب و ساده برای تولد و پارتی های مختلف می باشد. می توانید با درست کردن این آب نبات چوبی های خوشکل در جشن تولد کودکتان، مهمان های کوچولوی خود را سورپرایز کنید. همچنین می توانید هر کدام از این آب نبات چوبی های رنگی را در سلفون های مخصوص بپیچید و با ربان تزیین کنید و به مناسبت های مختلف مثل هدیه ولنتاین، به عزیزانتان هدیه بدهید.

کوکیز، ایده تولد

کوکیز، ایده تولد

مواد لازم برای تهیه آب نبات چوبی بیسکویت اوریو:

  • بیسکویت اوریو
  • شکلات شیری
  • چوب آب نبات چوبی
  • شکررنگی تزیینی یا پودرهای رنگی تزیینی

طرز تهیه آب نبات چوبی بیسکویت اوریو:

– یک چوب آب نبات چوبی را به آرامی داخل بیسکویت اوریو فرو ببرید به طوریکه بیسکویت خرد نشود.

– شکلات شیری را به روش بن ماری یا ماکروفر آب کنید.

کوکیز، ایده تولد

– آب نبات چوبی را از چوب آن گرفته و در شکلات شیری بغلطانید تا تمام قسمت های آن به خوبی به شکلات شیری آغشته شود. اگر این کار را داخل یک سینی انجام می دهید می توانید به کمک یک قاشق شکلات آب شده را روی بیسکویت ها بریزید. اجازه دهید تا شکلات های اضافی از آب نبات چوبی جدا شود.

کوکیز، ایده تولد

– آب نبات ها را روی کاغذ مومی قرار دهید.

کوکیز، ایده تولد

– هنگامی که لایه شکلات شیری روی بیسکویت کاملا خشک شد، به کمک یک کیسه زیپ لاک یا قیف، یک طرح حلزونی با شکرتزیینی رنگی قرمز روی بیسکویت بکشید. همچنین می توانید از شکلات های رنگی برای این کار استفاده کنید. اگر شکلات رنگی در دسترس نداشتید می توانید از ترکیب شکلات شیری و رنگهای خوراکی استفاده کنید.

– سپس روی دسته آب نبات چوبی یک پایپیون خوشکل هم رنگ با طرح حلزونی کشیده شده روی بیسکویت ها، ببندید.

کوکیز، ایده تولد

– آب نبات های چوبی های بیسکویت اوریو آماده است. می توانید آنها را برای مناسبت های مختلف درست کنید. یا می توانید برای سورپرایز کردن کودکان، این آب نبات چوبی های رنگی زیبا را درست کنید.

: امتیاز کاربران
ممکن است شما دوست داشته باشید

ارسال یک پاسخ

لطفا برای ارسال نظر خود از فرم زیر اقدام کنید.

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.