۱۰ چیزی که می توانید بدون فکر کردن دور بریزید

0 4,039

مجله اینترنتی دلخوشی: جا باز کردن، همیشه نیاز به جلسه راه حل ندارد. ما به این موضوع دست یافته ایم که خلاص شدن از شر اجناس، سخت است. نه تنها به زمان و تلاش نیاز دارد، بلکه وابستگی های عاطفی زیادی نیز وجود دارد که باید با آنها بجنگیم. برخی چیزها آنقدر بی اهمیت هستند که ارزش نگه داشتن ندارند. بنابراین اگر خواستار فضای بیشتری هستید، اما قادر به بررسی دقیق احساسات و انگیزه های خود نیستید، ابتدا این کالاهایی را که به آسانی قابل پاکسازی هستند دور بریزید.

۱- تمام چوب لباسی های استفاده نشده

 

سازماندهی وسایل منزل،چوب لباسی

اعتراف کنید. بیشتر از نیازتان چوب لباسی دارید و این باعث می شود که کمد لباستان شلوغ تر به نظر برسد. با دور ریختن بیشتر چوب لباسی هایی که استفاده نمی کنید ( به خصوص آن چوب لباسی های خشکشویی سیمی، که در پیراهن مورد علاقه تان بریدگی ایجاد می کنند) اجازه دهید لباسهایتان نفسی بکشند. اگر نیاز به تهیه مجدد چوب لباسی دارید، پول زیادی نمی خواهد، و می توانید نوع محکم تر و زیباتر آن را بخرید.

۲- تودۀ حساب های بانکی باز نشده

این روزها، همۀ اطلاعات مهم می توانند به صورت آنلاین مورد دسترسی قرار گیرند، و خوب نیست که اسناد حساس را در اطراف خود رها کنیم. به فرض که چیزهای مهم را پیدا کرده و باز کردید ( مانند اسناد مالیاتی و کارت اعتباری جدیدتان)، اما بقیه را تکه تکه کنید و دور بریزید.

۳- ظروف پلاستیکی باقی مانده از شب گذشته

دقیقا برای چه این کارد و چنگال های بی فایده پلاستیکی را ذخیره می کنید؟ برای وقتی که به طور ناگهانی ظروف روزانۀ خود را از دست بدهید؟ یا برای هات داگ پارتی که در حال برنامه ریزی آن هستید؟ یک جعبه ست کارد و چنگال، وقتی به آنها نیاز پیدا کنید باعث برنده شدن شما در بانک نمی شود، و اگر آنها را فقط قبل از زمان مهمانی تهیه کنید، قبل از اینکه باعث به هم ریختگی کابینت شما شوند استفاده خواهند شد.

۴- انبوهی از مجلات و کاتالوگ ها

 

سازماندهی وسایل منزل،چوب لباسی

ما می دانیم که شما کاملا قصد دارید که آن بشقاب مارچوبۀ خوشمزه را  که طرز تهیه آن در یکی از مجلات است را درست کنید، اما خبرهای خوبی داریم! ماه آینده مجلات و کاتالوگ های بیشتری جعبه پستی شما را با اندازه ها، دستورالعمل های پخت و مقالات فراوان، پر خواهد کرد، و به هر حال فصل مارچوبه ماه ها قبل گذشته است. پس مجلات و کاتالوگ های به درد نخور را به راحتی دور بریزید.

۵- ظروف پلاستیکی و درپوش های نا هماهنگ

اگر ظروف پلاستیکی و درپوش ها، هیچ لنگه ای ندارند، به زودی به گونه ای سحرآمیز جفتی پیدا نخواهند کرد. و قطعات بی ربط را فقط به خاطر آن قطعه ذخیره نکنید.

۶- لوازم آرایشی که دارد خاک می خورد

اگر شاهد فیزیکی وجود دارد که شما سایه ابروی خود را ماه ها مورد استفاده قرار نداده اید، وقت آن است که آن را دور بیندازید. آنها دارند فضای وسایلی را که واقعا استفاده می کنید پر می کنند، و گذشته از این، استفاده از وسایل آرایش خیلی قدیمی، بهداشتی نیست.

۷- لیوان های قهوه ای که کمتر مورد علاقه شما هستند

 

سازماندهی وسایل منزل،چوب لباسی

به لطف مغازه های سوغاتی فروشی، رویدادهای مدرسه، و هدیه دهندگان خوش نیت، هر خانه ای مجموعه ای عجیب از لیوان های جورواجور دارد. و آنهایی که کمتر دوستشان دارید، جای آنهایی را گرفته اند که خوب هستند و زمانی آنها را به صورت هدفمند خریداری کرده اید.

۸- هر چیزی که در اصل به عنوان اشانتیون از مغازه ها دریافت کرده اید

شما یک عطر می خواستید نه یک کیسۀ حمل گربه یا برس موی مسافرتی. مطمئنا، آنها رایگان بوده اند، اما دلیل نمی شود که آنها را بر روی خرت و پرت های ضروری نگه دارید.

۹- آثار هنری کودکانتان

 

سازماندهی وسایل منزل،چوب لباسی

دور ریختن این یکی کمی سوزش دارد. اما شما به نقاشی و ابتکاری که هر کودک نوپا خلق کرده نیازی ندارید. آنهایی را که مورد علاقه تان هستند بیاویزید، از چیزهایی که نمی خواهید نگه دارید عکس بگیرید، و بقیه را دور بریزید. قطعا فردا شاهکارهای کمی جدیدتر وجود خواهد داشت. البته در این مورد خاص، انتخاب با شماست.

۱۰- بازماندۀ عادات و سرگرمی های ناموفق

آن کلاف پشمی که به سختی به کار می آید و دفتر خاطرات روزانۀ خالی خود را به کسی که واقعا از آن استفاده می کند ببخشید. و اگر مزاج شما دوباره برگشت، و مجبور شدید برای راه اندازی مجدد آن سرگرمی یا عادت، به پس انداز خود دست ببرید، با میل و علاقۀ بیشتری به آن کار خواهید چسبید.

: امتیاز کاربران
ممکن است شما دوست داشته باشید

ارسال یک پاسخ

لطفا برای ارسال نظر خود از فرم زیر اقدام کنید.

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.