رانندگی در ترسناک ترین جاده های جهان!

0 383

مجله اینترنتی دلخوشی: این جاده های خوف انگیز سالانه جان تعداد زیادی از انسان ها را می گیرند. در کنار زیبایی خارق العاده ای که دارند، ترس و وحشت را به دلتان خواهند انداخت. آیا شما جرات می کنید در این جاده ها رانندگی کنید؟ بعد از دیدن تصاویر شاید نظرتان عوض شود. در ادامه شما را با برخی از این جاده ها آشنا می کنیم.

۱- جاده یونگاس در آمریکای جنوبی

این جاده یکی از خطرناک ترین و ترسناک ترین جاده های جهان است، به طوریکه رفتن به این جاده ها نوعی خودکشی محسوب می شود. رانندگی در این جاده ها طوری است که گویی بر روی ترن هوایی رانندگی می کنید. در بعضی از نقاط، ارتفاع جاده به ۳۶۰۰ متر از سطح دریا می رسد و دره ای با عمق ۲۸۰۰ متر در فاصه چند سانتی متری از لبه جاده وجود دارد.

جاده ترس،جاده مرگ بار

جاده ترس،جاده مرگ بار

جاده ترس،جاده مرگ بار

۲- جاده مرگ در شمال غربی هند

شرایط این جاده بسیار وحشتناک است. این جاده در ارتفاع ۳۵۲۹ متری از سطح زمین قرار گرفته است و دارای شیب های طولانی و دره های عمیق است. تصور سفر به این جاده ها حتی برای ماجراجویان نیز ترسناک است. اما با تمام این حرف ها، ماشین های زیادی از این جاده گذر کرده و مسافران زیادی را با خود حمل می کنند.

جاده ترس،جاده مرگ بار

جاده ترس،جاده مرگ بار

جاده ترس،جاده مرگ بار

۳- جاده پاتیو پولو- پردیکاکی در یونان

اینجا یکی از خطرناک ترین جاده های یونان است که دارای سطح شنی، لغزنده و شیب بسیار تندی است. پا گذاشتن به این جاده در شب بسیار خطرناک است. عبور احشام در این جاده، راه را برای رانندگان سخت تر می کند.

جاده ترس،جاده مرگ بار

۴ جاده گائولیانگ در چین

یک جاده تونلی در چین است که دارای صخره هایی با شیب زیاد می باشد و توسط روستائیان در دل کوه ساخته شده است. رانندگی در این جاده ها حوادث غیرقابل پیش بینی را در پی دارد، زیرا تنها یک اشتباه کافی است تا وقایع مرگ باری را به وجود آورد.

جاده ترس،جاده مرگ بار

۵- جاده اسکایپر در نیوزیلند

در قسمت ورودی این جاده تابلویی نصب شده و در آن اخطارهای لازم را به رانندگان داده است. جاده اسکایپر بسیار لغزنده و باریک است و حدود ۲۲ سال زمان صرف ساختن این جاده شده است. در این جاده جایی برای دورزدن وجود ندارد و همچنین خروجی نیز ندارد. بنابراین ورود به این جاده به معنای رفتن تا انتهای آن است.

جاده ترس،جاده مرگ بار

جاده ترس،جاده مرگ بار

۶- جاده پری چمنزار در پاکستان

برای رسیدن به جاده پری چمنزار باید حدود ۶/۹ کیلومتر مسیری لغزنده و تپه ای شکل و خاکی را طی کنید. این جاده در ارتفاع ۸ کیلومتری قرار دارد و مکانی مناسب برای کوهنوردی و عکاسی است و برای ماجراجویان مناسب است.

جاده ترس،جاده مرگ بار

جاده ترس،جاده مرگ بار

۷- جاده هالسما در فیلیپین

بسیاری از قسمت های این جاده بدون آسفالت است و پیچ های خطرناک و وجود مه، شرایط آن را نابسامان تر می کند. امکان ریزش سنگ و خاک و همچنین سقوط صخره زیاد است.

جاده ترس،جاده مرگ بار

۸- جاده جیمز دالتون در آلاسکا، آمریکا

خطرات این جاده ناشی از وزش بادهای تند، دید کم، لغزندگی و پرتاب سنگ های کوچک است و همیشه برای نظارت بر جاده یک هلی کوپتر آماده باش است.

جاده ترس،جاده مرگ بار

۹- جاده لوکسور به الهرقادا در مصر

این جاده ظاهرا امن به نظر می رسد و دارای آسفالت و علائمی برای هشدار رانندگان است ولی به دلیل اینکه در این مسیر وجود تروریست ها و سارقان مسلح امری طبیعی است، این جاده خطرناک به شمار می آید. بسیاری از رانندگان به هنگام شب با چراغ خاموش رانندگی می کنند  تا کسی متوجه حضور آنها نشود.

جاده ترس،جاده مرگ بار

: امتیاز کاربران

ارسال یک پاسخ

لطفا برای ارسال نظر خود از فرم زیر اقدام کنید.

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.