ایده هایی جالب برای هدیه روز ولنتاین

0 691

مجله اینترنتی دلخوشی: ولنتاین روز عشق فرنگی است که مصادف است با ۱۴ فوریه و به تقویم ایران ۲۵ بهمن است. سپندارمزگان یا همان روز عشق ایرانی به فاصله ۴ روز بعد از ولنتاین، یعنی ۲۹ بهمن است. ولی اکثر مردم ایرانی همانند سایر کشورها در روز ولنتاین یعنی روز عشق فرنگی، تدارکات ولنتاین و هدیه های آن روز را می بینند.

کادو ولنتاین، روز سپندارمزگان

کادو ولنتاین، روز سپندارمزگان

سمبل های ولنتاین چیست؟

گل رز قرمز: گل رز قرمز نماد عشق و گذشت، و همچنین جنگ و صلح است. رزقرمز ملکه گل هاست.

کادو ولنتاین، روز سپندارمزگان

قلب تیرخورده یا ساده: قلب محل احساسات شدید است و قلب تیرخورده نشان دهنده ضربه های عشقی است، زمانی که عاشق از سوی معشوق طرد می شود. از سوی دیگر قلب تیرخورده نشانه پیوند زن و مرد نیز می باشد.

کادو ولنتاین، روز سپندارمزگان

ربان قرمز: در زمان قدیم زمانیکه جنگجویان به جنگ می رفتند، روسری و یا نواری از معشوقه شان با خود می بردند که این سمبل به آن زمان برمی گردد.

کادو ولنتاین، روز سپندارمزگان

کیوپید: به صورت کودکی چاق و برهنه که لبخندی موذیانه دارد و تیروکمان نیز به دست گرفته است و دو بال دارد، و اگر تیرهای این کودک به قلب فردی اصابت کند، سریع عاشق می شود. کیوپید، پسر ونوس، الهه عشق و زیبایی در افسانه های روم باستان است.

کادو ولنتاین، روز سپندارمزگان

کادو ولنتاین، روز سپندارمزگان

تور: دستمال خانمها در گذشته از جنس تور بوده است و به این صورت بیان شده است که زمانی که دستمال خانمی روی زمین می افتاده، مردی که علاقه مند به آن خانم بوده، دستمال را از روی زمین برداشته و به او می داده است.

گره های عشق: از چند حلقه بافته شده تشکیل شده که این گره ها نماد عشق جاودان هستند.

کبوتر و مرغ عشق: این پرندگان نماد پاکی و وفاداری و عشق هستند.

برای ولنتاین چه هدایایی بخریم؟

برای انتخاب کادوی ولنتاین به کاربردن سلیقه بسیار مهم می باشد. صرفا کادوی گران قیمت خریدن مهم نیست. ممکن است کادویی با قیمت پایین ولی باسلیقه، بسیار جذاب تر از کادوی گران و بی سلیقه باشد. در اینجا پیشنهاداتی برای شما خانم ها و آقایان داریم که تا حدود زیادی به شما کمک می کند تا مناسب ترین کادو را برای هدیه ولنتاین انتخاب کنید.

پیشنهاد ما برای خانم ها

در حالت طبیعی خریدن یک بسته شکلات و چند شاخه گل رز کافی است، ولی اگر خواستید کادوی دیگری نیز خریداری کنید، می توانید از ایده های ما بهره مند شوید. مطمئنا آقایان از کادوی عروسک خوششان نمی آید، پس ترجیحا این مورد را فراموش کنید.

کیف پول و کمربند چرم: این چیزی است که بیشتر آقایان به آن نیاز دارند. می توانید یک ست کمربند و کیف پول چرم بخرید.

کلاه: بسیاری از آقایان به کلاه های متنوع علاقه دارند. با توجه به شناختی که از فرد مورد نظرتان دارید، کلاه مورد علاقه اش را برایش خریداری کنید.

ادکلن: ادکلن یکی از کادوی رایج برای آقایان است که در این روز کادو می دهند و اکثرا از آن استقبال می کنند و پرکاربرد است.

ست اصلاح: شامل ریش تراش، لوسیون، افترشیو، ژل اصلاح، و اسپری دئودورانت است، که هدیه ای بی نظیر برای آقایان محسوب می شود.

پیراهن: پیراهن های مردانه نیز گزینه مناسبی هستند و مورد علاقه اکثر آقایان هستند.

تی شرت: تی شرت های مارک دار هم می توانند هدیه مناسبی باشند که آقایان را خوشحال کند.

ساعت: ساعت هدیه ای شیک و مورد پسند همه آقایان است، ولی سعی کنید برای خریداری این کادو سراغ ساعت های ارزان قیمت و بی کیفیت نروید.

فندک و جاکلیدی: هدیه های کوچکی هستند اما در عین پرکاربرد و زیبا.

گوشی موبایل: اگر توان مالی بالایی برای خرید کادو دارید، گوشی موبایل را پیشنهاد می دهیم. با توجه به مدل گوشی فرد موردنظرتان، مدل های بروزتر را خریداری نمایید.

عینک دودی: مورد استفاده اکثریت آقایان است و برای ولنتاین هدیه ای شیک محسوب می شود. برای تهیه عینک دودی حتما توجه داشته باشید که عینک های مارک دار را خریداری نمایید.

پیشنهاد ما برای آقایان

شکلات و گل یکی از اساسی ترین کادوهای روز ولنتاین مخصوصا برای خانمها به حساب می آید. علاوه برآنها می توانید روی این پیشنهادات نیز فکر کنید.

عروسک ولنتاین: معمولا خانم هایی با سن پایین تر، عاشق این کادو هستند، مخصوصا اگر عروسکی در سایز بزرگ و بامزه به آنها داده شود. ترجیحا عروسک خرس بخرید.

شال یا روسری: این کادو مورد علاقه همه خانم هاست. با توجه به سلیقه فرد مورد نظرتان، با توجه به اینکه بیشتر شال دوست دارد یا روسری و یا اینکه رنگ های تیره را ترجیح می دهد یا رنگ های شاد، برای او این کادو را خریداری کنید.

ادکلن: ترجیحا ادکلن های ملایم و شیرین را انتخاب کنید و ترجیحا ادکلن خریداری شده مارک معروفی باشد.

زیورآلات نقره: این بین زیورآلات نقره به ترتیب اولویت، گردنبند، انگشتر، دستبند و گوشواره، مورد علاقه خانم ها می باشد. می توانید نیم ست یا ست آنها را خریداری کنید.

ساعت: هدیه ای زیبا و شیک که خانم ها علاقه زیادی به آن دارند به شرط آنکه با سلیقه انتخاب شود و دارای کیفیت و ظاهر مناسب باشد.

کیف: با توجه به سبک و تیپ فرد مورد نظرتان، برایش کیف مناسبی خریداری نمایید.

ست لوازم آرایش: مورد استفاده تمامی خانم ها می باشد، فقط باید سعی کنید بهترین و معروف ترین مارک ها خریداری کنید تا مورد پسند آنها قرار گیرد.

ست لباس ورزشی: اگر فرد مورد نظرتان اهل ورزش کردن است، خرید تاپ و شلوار و یا شلوارک ورزشی، گزینه بسیار خوبی می باشد و او را خوشحال خواهد کرد.

کادو ولنتاین، روز سپندارمزگان

: امتیاز کاربران
ممکن است شما دوست داشته باشید

ارسال یک پاسخ

لطفا برای ارسال نظر خود از فرم زیر اقدام کنید.

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.