ایده خرید کادو برای روز مادر و روز زن

0 506

مجله اینترنتی دلخوشی: با نزدیک شدن به روز ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) و روز زن، یکی از دغدغه های آقایان، تهیه یک هدیه مناسب برای همسر و مادر خود است. انتخاب کادو برای خانم های سخت پسند معمولا کمی سخت است. ما در این مطلب چندین ایده جالب به مناسبت هدیه روز مادر و هدیه روز زن به شما پیشنهاد می دهیم. امیدواریم که در انتخاب کادو برای شما کمک کننده و مفید باشد.

ایده کادو روز مادر، روز زن

پیشنهاد انتخاب کادو به مناسبت روز زن و روز مادر

۱) کتاب آشپزی : این ایده مورد استقبال اکثر خانم هایی خواهد بود که به آشپزی کردن علاقه زیادی دارند و از آن لذت می برند. حتی آقای خانه نیز می تواند در مواقعی که همسرش وقت آشپزی ندارد با استفاده از کتاب آشپزی، غذاهای خوشمزه درست کند و به نوعی همسرش را سورپرایز نماید.

۲) ماشین ظرفشویی : در صورت داشتن توانایی مالی، خرید ماشین ظرفشویی مورد علاقه اکثر خانم هاست زیرا ظرف شستن کار نسبتا سختی می باشد و اگر حجم ظرف ها زیاد باشد به کمر و پاها فشار می آورد و سلامتی را به مرور زمان به خطرخواهد انداخت. بنابراین با خرید این کادو کار خانم ها را آسان تر خواهید کرد.

۳) دعوت به شام در خارج از منزل : می توانید به عنوان کادو روز زن و روز مادر، آن ها را به صرف شام در رستوران  یا سفره خانه سنتی دعوت کنید. اینگونه آن ها سوپرایز می شوند و در کنار یکدیگر خاطره خوشی را رقم خواهید زد.

۴) طلا و جواهرات : اگر از نظر مالی توانایی نسبتا بالایی دارید می توانید طلا یا جواهر را برای کادو روز مادر و زن انتخاب کنید زیرا زنان معدود و کمی  پیدا می شوند که از طلا خوششان نیاید. خرید طلا و جواهر را متناسب با سن و سلیقه مادر یا خانمتان خریداری نمایید.

۵) ادکلن : اکثر خانم ها علاقه زیادی به عطر و ادکلن دارند و با استفاده کردن از آن ها اعتماد به نفس بیشتری را در خود احساس می کنند و از بوی خوش آن لذت می برند. با توجه به سلیقه همسر یا مادرتان برایشان ادکلن هدیه بخرید و در جعبه کادو زیبایی بگذارید و با گل های طبیعی تزیین کنید.

۶) ظروف زیبا : این هدیه نیز مورد علاقه خانم های باسلیقه می باشد. اگر همسر یا مادرتان به ظروف دکوری و پذیرایی مورد استفاده خانواده حساس هستند و به تهیه ظروف زیبا علاقه نشان می دهند می توانید با تهیه ظروف شیک و خاص آن ها را سوپرایز کنید.

۷) لباس : می توان گفت همه ی خانم ها به خریدن لباس های متنوع و زیبا علاقه بسیار زیادی دارند و از تهیه آن ها لذت می برند. می توانید با توجه به سلیقه همسر یا مادرتان، لباس هایی زیبا و شیک را که از بوتیک های لوکس تهیه کرده اید به آن ها هدیه دهید و آنها را خوشحال کنید.

۸) گلدان های زیبا : وجود گلدان های طبیعی و خوشبو در منزل موجب بهتر شدن روحیه و شادابی بیشتر اعضای خانواده می شود و کسانی که به آن ها رسیدگی می کنند بیشتر از بقیه تحت تاثیر انرژی مثبتشان قرار می گیرند. می توانید با تهیه گلدان هایی با گلهای زیبا و خوشبو برای مادرتان او را خوشحال کنید.

۹) لوازم آرایش : خانم های جوان از هدیه لوازم آرایش لذت زیادی می برند و با ذوق فراوان از آن استقبال می کنند. می توانید با تهیه چند تکه یا ست کامل از لوازم آرایش با بهترین مارک ها و با توجه به سلیقه همسرتان او را سوپرایز نمایید.

۱۰) ساعت : ساعت نیز از جمله هدایایی است که خانم ها از آن استقبال زیادی می کنند. سعی کنید ساعتی را که تهیه می کنید با توجه به سلیقه آن ها و ترجیحا مارکدار و برند باشد.

۱۱) کیف و کفش ست : اگر همسر یا مادرتان به تیپ خود اهمیت زیادی می دهد پیشنهاد می کنیم کیف و کفش ست را برای آن ها خریداری نمایید و برای این کار به بوتیک های لوکس مراجعه کنید و در صورت توانایی سعی کنید کیف و کفشی مارکدار را خریداری نمایید ، بدون شک از دیدن این هدیه ذوق زده خواهند شد.

۱۲) تهیه فیلم خاطره انگیز : می توانید با تهیه فیلمی از تصاویر مسافرت ها، جشن ها و روزهایی که خاطره های خوشی را برای همسر و مادرتان رقم زده اند، آن ها را شگفت زده و خوشحال کنید.

گردآوری شده از: نامه نیوز، رنگی رنگی

: امتیاز کاربران
ممکن است شما دوست داشته باشید

ارسال یک پاسخ

لطفا برای ارسال نظر خود از فرم زیر اقدام کنید.

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.