چگونه به صورت طبیعی لب های صورتی داشته باشیم

0 4,965

مجله اینترنتی دلخوشی: لب ها یکی از اعضای صورت است که جذابیت زیادی به چهره می دهد و باید همچون پوست صورت که به آن توجه می کنید به لبهایتان نیز توجه کنید، زیرا اگر به آن ها نرسید کدر و تیره می شوند. لب های زیبا، جذابیت بسیاری به لبخندتان می دهد و باید به سلامت آن اهمیت دهید. برای این که به طور طبیعی و بدون استفاده از لوازم آرایشی، لب هایی نرم و صورتی رنگ داشته باشید، روش هایی را پیشنهاد می کنیم که در رسیدن به این زیبایی کمک زیادی به شما خواهد کرد.

درمان تیرگی لب ها، لایه برداری پوست لب

 

روش هایی برای داشتن لب هایی صورتی رنگ و زیبا

۱) مخلوط دانه های انار و خامه : مقداری از دانه های انار را له کنید و با مقداری خامه مخلوط  نمایید و روی لب هایتان بمالید، این ترکیب به روشن کردن لب ها و صورتی شدن آن ها کمک می کند. می توانید از آب انار به تنهایی نیز استفاده نمایید و آن را به لب هایتان بمالید. فقط صبور باشید و این کار را هر روز تکرار کنید و انتظار نداشته باشید که با چند بار امتحان کردن به نتیجه دلخواه برسید بلکه باید چندین بار این روش را استفاده کنید و سعی کنید پس از اینکه به نتیجه رسیدید نیز باز هم از این روش استفاده نمایید.

۲) نوشیدن آب کافی : برای این که لب های طبیعی با نشاط و خوش رنگ داشته باشید، باید روزانه به اندازه کافی آب بنوشید و همچنین از میوه ها و آب آن ها نیز مصرف کنید تا لب هایتان آبرسانی شود و ظاهری لطیف و زیبا پیدا کند.

۳) روغن کرچک یا کره : بر اساس باور قدیمی ها برای این که لب هایی لطیف و صورتی داشته باشید باید هر شب پیش از خواب چند قطره کره خالص یا روغن کرچک را درون نافتان بریزید و مرتبا این کار را تکرار نمایید تا نتایج بسیار مطلوبی را بدست آورید.

۴) مخلوط روغن بادام و آبلیمو : برای اینکه لب هایتان روشن تر و جذاب تر شود، مقداری روغن بادام و آبلیمو را با هم مخلوط کنید و روی لب هایتان بمالید.

۵) مخلوط زردچوبه و شیر : مقداری از زردچوبه را با کمی شیر مخلوط کنید به طوری که خمیری شکل شود، سپس روی لب هایتان بمالید و پس از ۵ دقیقه بشویید. پس از دو هفته تاثیر آن را در روشن کردن لب هایتان مشاهده خواهید کرد.

۶) آب چغندر : چغندر دارای آنتی اکسیدان و ویتامین است و موجب تغذیه لب هایتان می شود. اگر هر شب قبل از خواب مقداری از آب چغندر را به لب هایتان بمالید روز بعد آن پس از بیدار شدن خواهید دید که لب هایتان صورتی شده است و رنگ صورتی لب هایتان تا آخر آن روز باقی خواهد ماند.

۷) گل رز : مقداری از گلبرگ های گل رز را در ظرفی له کنید و عصاره آن را به لب هایتان بمالید تا آبرسانی، خوشبو و صورتی رنگ شوند.

۸) ماساژ به وسیله مسواک : روزانه لب هایتان را با مسواکی نرم و خیس به آرامی ماساژ دهید تا موجب آبرسانی و لایه برداری لب هایتان شود.

۹) مخلوط عسل و آبلیمو : برای این که لب هایی شاداب و خوشرنگ داشته باشید می توانید از این مخلوط استفاده کنید. یک قاشق چایخوری آبلیمو، یک قاشق چایخوری عسل و مقداری  شکر را با یکدیگر مخلوط نمایید و روی لب هایتان بمالید و به مدت ۳ دقیقه ماساژ دهید. توجه داشته باشید که دانه های شکر زیاد حل نشوند و محسوس باشند تا به هنگام ماساژ لب ها موجب لایه برداری پوست لب شود.

۱۰) آب هویج : آب هویج نیز موجب تغذیه و خوشرنگ شدن لب هایتان می شود، می توانید هر شب پیش از خواب آن را به لب هایتان بمالید.

نکات مهم :

– از مصرف دخانیات اجتناب کنید زیرا علاوه بر ضرراتی که برای بدن دارد بر ظاهر و چهره افراد نیز اثر می گذارد و موجب تیره شدن لب ها نیز می شود.

– هرگز به لب هایتان زبان نزنید، اگر احساس می کنید لب هایتان خشک شده است و با زبان زدن آن را نرم می کنید در اشتباه هستید زیرا زبان زدن موجب خشکی بیشتر آن می شود.

گردآوری شده از:  تبیان، بامیلو بلاگ، ویکی ناز

: امتیاز کاربران
ممکن است شما دوست داشته باشید

ارسال یک پاسخ

لطفا برای ارسال نظر خود از فرم زیر اقدام کنید.

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.