روش های نوسازی ریمل خشک شده

0 4,317

مجله اینترنتی دلخوشی: می توان گفت تقریبا تمام خانم هایی که از لوازم آرایش استفاده می کنند ریمل را نیز در کیف لوازم آرایش خود دارند که یکی از پر استفاده ترین لوازم آرایشی آن ها می باشد. ریمل ها را پس از ۴ ماه استفاده باید دور بیندازید زیرا به دفعات مکرر در آن باز شده و مورد استفاده قرار گرفته است و چون چشم عضو حساسی از صورت است باید برای این ناحیه، حساسیت بیشتری به خرج داده و لوازم کهنه را در این قسمت استفاده نکنید. اما اگر مدت زیادی نیست که ریملی خریداری کرده اید و آن خشک شده است می توانید با استفاده از ترفند های زیر آن را نوسازی کرده و دوباره مورد استفاده قرار دهید.

خشک شدن ریمل، تقویت مژه

ترمیم و نوسازی ریمل خشک شده:

– اگر ریملتان خشک شده کافی است ۳ قطره روغن زیتون را درون آن بریزید و خوب تکان دهید. روغن زیتون علاوه بر اینکه ریملتان را درست می کند باعث تقویت مژه هایتان نیز می شود.

– برای رفع خشکی ریملتان می توانید ۲ تا ۳ قطره، قطره چشمی را درون آن بریزید و خوب تکان دهید تا مواد ریمل که به کف و دیواره های آن چسبیده و خشک شده اند نرم و قابل استفاده دوباره شوند.

– برای بازسازی ریملتان می توانید تا ۳ قطره چای گرم را داخل آن بریزید و خوب تکان دهید سپس ریملتان را به صورت خوابیده قرار دهید.

فرچه ریمل را بیرون آورید، سر ریمل پلاستیکی مشکی رنگ، را مشاهده خواهید کرد که می توانید آن را درآورید ( آن را نبرید بلکه به وسیله ابزاری درآورید)، شاید باورتان نشود ولی خواهید دید که ریملتان دوباره حاوی مواد شده و قابل استفاده مجدد می شود. پس از استفاده از ریمل، آن سر پلاستیکی را که درآورده اید را دوباره در جای خود قرار دهید تا ریملتان خشک نشود.

گردآوری شده از: سیمرغ، زیباتن، forum.98.ia

: امتیاز کاربران
ممکن است شما دوست داشته باشید

ارسال یک پاسخ

لطفا برای ارسال نظر خود از فرم زیر اقدام کنید.

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.