قابلیت هایی که در نسخه ۳٫۱۱ تلگرام اضافه شده است

0 153

مجله اینترنتی دلخوشی: امروز ۳ آگوست ۲۰۱۶ معادل با ۱۳ مرداد ۱۳۹۵، نسخه ۳٫۱۱ تلگرام با حجم ۴۰٫۳ مگابایت، منتشر شد. قابلیت های جدیدی که در آخرین نسخه تلگرام ارائه شده است شامل: پنل استیکر (شامل استیکرهای پیشنهادی، استیکرهای آرشیو شده و استیکرهای مورد علاقه می باشد)،  صفحه چت خصوصی با خودتان (Personal Storage)، پیش نمایش گروه تلگرام قبل از عضو شدن در آن (Group Preview)، و چندین قابلیت جدید دیگر. در ادامه مجله اینترنتی دلخوشی، این قابلیت ها را به طور مفصل و به صورت تصویری برای شما شرح خواهد داد.

نصب تلگرام ، بروزرسانی تلگرام


تنظیمات پنل استیکرها (Stickers)

در نسخه جدید تلگرام، پنل استیکرهای برای تنظیمات راحت تر استیکرها به تلگرام اضافه شده است. برای مشاهده پنل استیکرها، به برنامه تلگرام وارد شوید و روی گزینه Settings کلیک کنید در قسمت تنظیمات گزینه جدید Stickers را مشاهده خواهید کرد.

نصب تلگرام ، بروزرسانی تلگرام

در قسمت stickers، گزینه های متفاوتی می بینید که شامل:

  • استیکرهای پیشنهادی (Trending Stickers)
  • استیکرهای آرشیو شده (Archived Stickers)
  • مجموعه استیکرهای نصب شده (Sticker Sets)
  • فعال و غیرفعال کردن تب استیکرها (Show stickers tab)

در ادامه هر گزینه را توضیح خواهیم داد.

نصب تلگرام ، بروزرسانی تلگرام

استیکرهای پیشنهادی (Trending Stickers)

وقتی روی این گزینه کلیک می کنید، تلگرام مجموعه از پک های استیکررا به شما پیشنهاد می دهد که می توانید در صورت دلخواه آنها را نصب کنید.

نصب تلگرام ، بروزرسانی تلگرام

استیکرهای آرشیو شده (Archived Stickers)

اگر مجموعه زیادی استیکر روی تلگرام خود نصب کرده و بعضی از آنها بلااستفاده هستند، می توانید آنها را آرشیو کنید و بعدا در صورت دلخواه مجددا آنها را در قسمت استیکرهای آرشیو شده به راحتی پیدا و نصب کنید.

مجموعه استیکرهای نصب شده (Sticker Sets)

در این قسمت مجموعه تمامی استیکرهای نصب شده و فعال روی تلگرام خود را می بینید.

فعال و غیرفعال کردن تب استیکرها (Show stickers tab)

اگر این گزینه را خاموش کنید، در قسمت تایپ متن در صفحه چت، علامت مخصوص استیکرها غیرفعال می شود و دیگر به استیکرها دسترسی ندارید.

نصب تلگرام ، بروزرسانی تلگرام

و در صورت فعال کردن این گزینه علامت مخصوص استیکرها در قسمت تایپ متن، فعال می شود.

نصب تلگرام ، بروزرسانی تلگرام


صفحه چت خصوصی با خودتان (Personal Storage)

بسیاری از افراد برای ذخیره کردن متن ها، ویدئوها و مطالب جالب و مورد علاقه شان در تلگرام، با خودشان چت می کنند، مثلا آنها را به اکانت دیگر خود در تلگرام ارسال می کنند و یا اینکه یک گروه کوچک اختصاصی در تلگرام ایجاد می کنند وتمام مطالب مورد علاقه خود را آنجا ارسال می کنند تا برای خود ذخیره کنند. از امروز به بعد در نسخه ۳٫۱۱ تلگرام، قابلیت حافظه شخصی در تلگرام اضافه شده است که این امکان را می دهد تا شما به راحتی یک نسخه از مطالب مورد علاقه خود را در تلگرام برای خودتان نیز ارسال کنید و آنها را ذخیره کنید.

وارد برنامه تلگرام شوید، وارد قسمت Contacts شوید و در بالای صفحه روی شماره خودتان کلیک کنید تا صفحه چت خصوصی با خودتان باز شود.

نصب تلگرام ، بروزرسانی تلگرام

حال می توانید به راحتی عکس ها، متن ها، موزیک و ویدئوهای دلخواه خود را برای خودتان فوروارد کنید تا دسترسی راحت و سریعی به آنها داشته باشید.

نصب تلگرام ، بروزرسانی تلگرام


پیش نمایش گروه تلگرام قبل از عضو شدن در آن (Group Preview)

وقتی شما می خواهید در یک کانال تلگرام عضو شوید، پس از کلیک کردن روی لینک کانال تلگرام، ابتدا صفحه اصلی کانال برای شما نمایش داده می شود و یک پیش نمایشی از مطالب کانال تگرام را می بینید و اگر تمایل داشته باشید می توانید با کلیک بر روی دکمه Join ، عضو آن کانال تلگرام شوید.

در نسخه جدید تلگرام نیز قابلیت پیش نمایش گروه تلگرام قبل از عضو شدن در آن گروه، اضافه شده است. وقتی شما روی لینک گروه تلگرام کلیک می کنید، قبل از عضو شدن در آن می توانید یک پیش نمایش از مطالب آن گروه ببینید و سپس تصمیم بگیرید که تمایل به عضو شدن در آن گروه تلگرام را دارید یا خیر. قابلیت پیش نمایش گروه تلگرام قبل از عضو شدن در آن، فقط زمانی در دسترس است که شما از طریق لینک گروه، اقدام به عضو شدن در آن گروه کنید.

نصب تلگرام ، بروزرسانی تلگرام


آموزش اختصاصی مجله اینترنتی دلخوشی

: امتیاز کاربران
ممکن است شما دوست داشته باشید

ارسال یک پاسخ

لطفا برای ارسال نظر خود از فرم زیر اقدام کنید.

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.