احتمال گران شدن قیمت سیمان در مرداد ماه

0 124

مجله اینترنتی دلخوشی: ابراهیم غلام‌زاده، مدیرعامل سیمان لامرد با اشاره به این موضوع که قیمت سیمان باید بیش از نرخ تورم افزایش پیدا کند، گفت: تولید کنندگان سیمان، پیشنهاد افزایش ۱۵ درصدی سیمان را داده اند، اما فعلا در مرحله مشورت و بررسی هستیم.

سیمان، افزایش قیمت سیمان

قیمت سیمان ممکن است از مرداد ماه ۱۵ درصد افزایش پیدا کند:

ابراهیم غلام‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم،  با اشاره به اینکه  در حال حاضر با وجود رکود ۵۰ میلیون تن سیمان در کشور تولید می شود، اظهار داشت: البته این رقم با توجه به ظرفیت ۸۵ میلیون تنی سیمان کشور، آزاد بودن ۳۵ میلیون تنی ظرفیت تولید را نشان می‌دهد.

وی با بیان اینکه هنوز افزایش قیمتی در انواع سیمان اعمال نشده است، افزود: فعالان حوزه سیمان با در نظر گرفتن هزینه‌های تولید در صدد افزایش قیمت‌ها هستند.

این تولیدکننده سیمان با اعلام اینکه قیمت سیمان باید بیش از نرخ تورم افزایش پیدا کند، تصریح کرد: پیشنهاد تولیدکنندگان افزایش ۱۵ درصدی قیمت است اما هنوز در مرحله رایزنی هستیم.

ابراهیم غلام زاده اضافه کرد: معمولا در تیرماه و مرداد ماه که ساخت و سازها بیشتر است، افزایش قیمت ها، عملی می شود. با در نظر گرفتن این موضوع، امیدوار هستیم تا مجوز افزایش قیمت سیمان را به زودی دریافت نماییم.

منبع: تسنیم

: امتیاز کاربران

ارسال یک پاسخ

لطفا برای ارسال نظر خود از فرم زیر اقدام کنید.

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.