مردها از چه زن هایی خوششان نمی آید

0 440

مجله اینترنتی دلخوشی: اگر می خواهید نزد شوهرتان محبوب باشید و او را از خود نرنجانید بهتر است اطلاعاتی درباره اینکه مردها چه چیزهایی را دوست ندارند و چه کارهای موجب رنجش آن ها می شود را بدانید. در ادامه برخی از رفتارهای زنانه که مردها از آن ها متنفر هستند را بیان می کنیم.

زنان جذاب، خصوصیات بد زنان

مردها از چه زن هایی دوری می کنند:

۱) زنان بدجنس:

زنان بدجنس به شدت خودخواه هستند و از خراب کردن زندگی آشنایان خود لذت می برند. چنین زنانی مدام به دنبال نقص در دیگران می گردند و اطرافیان خود را تحقیر می کنند و مردها به شدت از این دسته از زنان تنفر دارند.

۲) زنان پرحرف:

زنان پر حرف و به اصطلاح روده دراز، بسیار صحبت می کنند و اغلب موارد حرف های بیهوده می زنند. این دسته از زنان از هر شایعه ای که در جامعه اتفاق می افتد صحبت می کنند. تحمل چنین زن هایی به مدت طولانی برای مردان غیر قابل تحمل است.

۳) زنان بد اخلاق:

مردها می خواهند که در خانه ی خود آرامش داشته باشند و وقتی با بد اخلاقی زنان خود روبرو می شوند به گونه ای از آن ها فراری و دور می شوند. شاید در بسیاری از موارد صحبت های زنان درست باشد ولی نحوه بیان آن ها بسیار مهم است و وقتی در غالب بد خلقی، زخم زبان، کنایه و … بیان می شوند نه تنها نتیجه ای نمی گیرند بلکه اوضاع را نیز آشفته تر خواهند کرد.

۴) زنان خیلی قوی:

مردها، زنانی را که هیکلی قوی تر از مردان دارند را نمی پسندند. این دسته از زنان در مردان نوعی حس تحقیر ایجاد می کنند. مردان دوست دارند قدرتی بالاتر از زنان داشته باشند تا بتوانند از آن ها حمایت کنند.

۵) زنان بچه:

مردها از زنانی که رفتار بچگانه دارند و هیچوقت بزرگ نمی شوند خوششان نمی آید. این دسته از زن ها همچون بچه ها می خواهند شوهرشان مدام نازشان را بکشد و در واقع آن ها به دنبال پدر هستند نه همسر!

۶) زنان بدون اعتماد بنفس:

مردها از زنانی که اعتماد بنفس پایینی دارند خوششان نمی آید و از آن ها فراری هستند، همچنین مردها از زنانی که دردسر زیادی دارند دوری می کنند.

۷) زنان پول دوست:

این دسته از زنان به پول اهمیت زیادی می دهند و دوست دارند شوهرشان وضع مالی خوبی داشته باشد و مدام برای او کادو، طلا و … بخرد و بقول معروف پول به پایش بریزد. مردها از این دسته از زنان فاصله می گیرند و دوست ندارند مدام درباره وضعیت مالیشان از آن ها سؤال شود و همچنین دوست ندارند برای همسرشان ثروتمند بودن آن ها تا این حد مهم باشد.

۸) زنان زود گریه کن:

مردان از زنانی که می خواهند حرف خود را با گریه پیش ببرند خوششان نمی آید. احساساتی بودن بد نیست ولی مردها اینگونه گریه ها را نوعی حق السکوت احساسی می دانند و به همین دلیل کم کم از زنان با این ویژگی دور می شوند.

۹) زنان وابسته:

مردها از زن هایی که مدام همراه آنان هستند و به اصطلاح به آن ها میچسبند خوششان نمی آید و همه ی مردها نیاز دارند زمانی را با دوستان خود بگذرانند.

۱۰) زنان کنجکاو:

برخی از زنان با حس کنجکاوی بیش از حد خود به حریم خصوصی همسرشان تجاوز می کنند و مردان با دانستن این موضوع احساس خیلی بدی می کنند و به شدت از این دسته از زن ها تنفر دارند.

۱۱) زنان خیلی احساساتی:

درست است که زن ها ذاتاً احساساتی هستند ولی اگر بیش از حد احساساتی باشند همسر خود را فراری می دهند، زیرا یک مرد طاقت اینکه همسرش به صورت مداوم اشک بریزد و ناراحت شود را ندارد.

۱۲) زنان افراطی در خرید:

می توان گفت اکثر خانم ها عاشق خرید کردن هستند ولی اگر این کار تبدیل به یک کار افراطی شود موجب رنج مردها می شود.

گردآوری شده از: صدای ایران، اقتصاد آنلاین، healthcare

: امتیاز کاربران

ارسال یک پاسخ

لطفا برای ارسال نظر خود از فرم زیر اقدام کنید.

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.