بهترین راهنمای قرار گرفتن در صفحه‌ اکسپلور اینستاگرام

0 656

مجله اینترنتی دلخوشی: صفحه اکسپلور اینستاگرام چیست ؟ می‌خواهید بدانید که چگونه در صفحه‌ اکسپلور اینستاگرام قرار بگیرید؟ ما هوای شما را داریم! صفحه‌ اکسپلور اینستاگرام یک ابزار بسیار قدرتمند برای برندها است. طراحی شده برای کمک به کسب و کارها و پروفایل‌ها  تا به سادگی در معرض دید قرار گرفته و تعامل (لایک، کامنت، ذخیره کردن)  بیشتری با آن‌ها توسط کاربران صورت بگیرد.

اینستاگرام اخیراً یک صفحه‌ اکسپلور اینستاگرام کاملاً جدید را ارائه کرد‌ که کانال‌های موضوعی جدید، یک فید خرید، استوری‌های اینستاگرام و یک فضای اختصاصی برای تلویزیون اینستاگرام (IGTV)، به آن اضافه شده‌اند.

در این مطلب هر چیزی که باید درباره‌ی به روزرسانی‌های جدید، شامل چگونگی قرار گرفتن کسب و کارتان به صورت ویژه در صفحه‌‌ اکسپلور اینستاگرام ، بدانید، آورده شده است.

اکسپلور اینستاگرامدر صفحه‌ اکسپلور اینستاگرام چه چیزی جدید است؟

اینستاگرام برای اینکه صفحه‌ اکسپلور برای هر کاربر اختصاصی، شخصی سازی شود، به سختی مشغول کار بوده است.

زمانی که شما دکمه‌‌ی دیدن صفحه‌ اکسپلور اینستاگرام را لمس می‌کنید، چیزی که می‌بینید کاملاً با چیز‌هایی که ممکن است در صفحه اکسپلور  اینستاگرام بهترین دوستتان باشد، متفاوت است، بخاطر اینکه این صفحه به طور خاص طراحی شده تا شما محتوای جدیدی که از آن لذت خواهید برد را، بر مبنای چیزهایی که تا کنون علاقه به دیدن آن‌ها در اینستاگرام داشته‌اید، پیدا کنید.

الگوریتم اینستاگرام مدام در حال یادگیری رفتار شما روی اپلیکیشن است، مانند اکانت هایی که دنبال می‌کنید، پست‌هایی که لایک می‌کنید و پای ‌‌‌آن‌ها کامنت می‌گذارید، و استوری‌ها و IGTV‌ هایی که عاشق دیدن‌شان هستید.

الگوریتم از این اطلاعات برای ساختن یک صفحه‌ اکسپلور اینستاگرام به همراه تعداد زیادی محتوای پیشنهادی شبیه محتوایی که شما ممکن است دوست داشته باشید، اما تاکنون دنبالشان نکرده‌اید، استفاده می‌شود.

در اینجا جزئیات بیشتری درباره‌ی امکانات جدید اکسپلور اینستاگرام که برای برندها و کسب و کارها فوق‌العاده عالی هستند، آورده شده است:

۱. استوری‌های اینستاگرام روی صفحه‌ اکسپلور اینستاگرام

همانطور که اینستاگرام بر اساس موضوعات موردعلاقه‌ی شما، پست‌هایی را پیشنهاد می‌دهد، صفحه‌ اکسپلور اینستاگرام اکنون ویترینی از استوری‌های شخضی‌سازی شده‌ را نیز توصیه می‌کند!

اکنون می‌توانید با لمس استوری‌های حساب‌هایی که هنوز آن‌ها را دنبال نکرده‌اید، اما احتمالاً شبیه حساب‌هایی هستند که دنبال می‌کنید یا مرتباً به آن‌ها سر می‌زنید، تعامل برقرار کنید.

این قابلیت فرصت بزرگی برای برندها ایجاد می‌کند تا توسط مخاطبین جدید دیده شوند. دیگر اینگونه نیست که تنها دنبال‌کننده‌ی صفحه‌ی شما بتواند استوری‌هایتان را تماشا کند. از طریق صفحه‌ اکسپلور اینستاگرام هرکسی می‌تواند استوری‌ها را مشاهده کرده و با آ‌ن‌ها تعامل کند.

علاوه براین ما بعداً در این مطلب، نکاتی برای قرار گرفتن استوری‌هایتان روی صفحه‌ اکسپلور اینستاگرام ، ارائه خواهیم کرد.

براساس گفته‌های اینستاگرام، این ویژگی دارد فرایند در دسترس قرار گرفتن را طی می‌کند، بنابراین اگر استوری‌ها را در صفحه‌ اکسپلور اینستاگرام  مشاهده‌ نمی‌کنید، منتظر بمانید!

۲. کانال‌های موضوعی جدید روی صفحه‌ اکسپلور اینستاگرام

چندی پیش اینستاگرام کانال‌های موضوعی را در صفحه‌ی اکسپلور با هدف گذاشتن راهی جدید جلوی پای کاربران برای یافتن محتوایی که حول محور علایق خاصشان هستند، ارائه کرد.

بیش از دویست میلیون نفر هر روز از صفحه‌ی اکسپلور برای یافتن ایده‌های جدید و الهام گرفتن، بازدید می‌کنند. بنابراین منطقی است که اینستاگرام راهی برای ساماندهی این پست‌ها ایجاد کند!

زمانی که صفحه‌ اکسپلور اینستاگرام را باز می‌کنید، در بالای ‌صفحه بخشی شامل کانال‌های شخصی سازی شده مشاهده می‌کنید.

این بخش با کانالی به نام «برای تو» شروع می‌شود (که شامل پست‌هایی مختلف که به علایق گسترده‌تر شما اختصاص داده شده‌اند)، سپس کانال‌هایی با موضوعاتی که ممکن است به آن‌ها علاقه داشته باشید مانند، هنر، ورزش، زیبایی یا مد، آمده است.

علاوه براین لیستی از هشتگ‌هایی که ممکن است برایتان جالب باشد وجود دارد که راه‌های بیشتری برای کشف علاقمندی‌هایتان به شما نشان می‌دهد.

اگر برندی دارید و دنبال قرار گرفتن روی صفحه‌ اکسپلور اینستاگرام هستید، از همیشه مهم‌تر است که روی موضوعات جالب و خاص تمرکز کنید و از هشتگ‌ها برای سازمان‌دهی پست‌هایتان استفاده کنید.

۳. IGTV روی صفحه‌ اکسپلور اینستاگرام

اکنون، IGTV بخش اختصاصی خود را در صفحه‌ی اکسپلور دارد که خبر خوبی برای سازندگان ویدیو و برندها می‌باشد!

با لمس دکمه‌ی IGTV، صفحه‌ی خانگی تازه به روزرسانی شده‌ای از IGTVها را می‌بینید، که یک فید شخصی‌سازی شده‌ از ویدیوهای توصیه شده‌ای که توسط سازندگانی که آن‌ها را دنبال کرده‌اید یا ممکن است بخواهید دنبالشان کنید، ساخته شده‌اند را می‌توانید مرور کنید.

این یک راه دیگر است که اینستاگرام کمک می‌کند تا محتوای ویدیویی را روی پلتفرم بارگذاری کنید.

۴.  کانال خرید روی صفحه‌ اکسپلور اینستاگرام

اینستاگرام حرکت بزرگی در راستای کمک به مردم برای خرید روی پلتفرمش کرده است که خبر خوبی برای برندها و کسب و کارها می‌باشد!

با وجود کانال خرید جدید روی صفحه‌ی اکسپلور، یک فضای اختصاصی برای کاربران به منظور خرید از برندهایی که دنبال کرده‌اند و برندهایی که هنوز کشف نکرده‌اند، وجود دارد!

با لمس دکمه‌ی خرید، فید در نوار ناوبری دسته‌های فیلترشده‌ای را خواهد داشت تا به کاربران کمک کند انواع مختلف محصولات شامل محصولات زیبایی، لباس، دکوراسیون منزل و… را مرور کنند.

این واقعا یک ویژگی ارزشمند جدید در صفحه‌ اکسپلور اینستاگرام برای برندها می‌باشد که به مردم کمک می‌کند برندها و محصولات بیشتری را بر اساس سایر محصولاتی که تاکنون جستجو و یا خرید کرده‌اند، کشف کنند و بدون ترک اپلیکیشن اینستاگرام از مرور محصولات به سمت خرید آن‌ها بروند.

اینستاگرام این ویژگی را این ماه در ایالات متحده عرضه کرده است، اما هنوز مانده است تا از کشورهای دیگری که این ویژگی در آن‌ها عرضه خواهند شد بشنویم!

صفحه‌ اکسپلور اینستاگرام چگونه کار می‌کند

اما صفحه‌ی اکسپلور اینستاگرام چگونه کار می‌کند؟ به طور خلاصه صفحه‌ اکسپلور اینستاگرام از الگوریتم اینستاگرام که رفتار شما در اپلیکیشن، به طور خاص آنچه که می‌پسندید و بیشترین تعامل را با آن دارید، یاد میگیرد، استفاده می‌کند.

اینستاگرام از این دانش برای یافتن پست‌های مشابه از حساب‌های کاربری‌ای که هنوز دنبال نکرده‌اید استفاده می‌کند و یک چهارچوب منتخب که برای شما شخصی سازی شده است، در صفحه‌ی اکسپلور اینستاگرام ایجاد می‌کند.

صفحه‌ی اکسپلور اینستاگرام بیشتر از همیشه برای حساب کاربری هر نفر و رفتار او در اینستاگرام شخصی سازی شده است.

اگر صاحب کسب و کاری هستید که از اینستاگرام استفاده می‌کنید، بدین معناست که صفحه‌ی اکسپلور اینستاگرام می‌تواند پست‌های اینستاگرام، استوری‌ها و IGTV شما را در معرض دید تعداد زیادی مخاطب جدید که مشتریان بالقوه هستند، قرار دهد!

به طور کلی الگوریتم اینستاگرام به سختی در پشت صحنه تلاش می‌کند تا تقریباً محتوایی که شما از آن لذت می‌برید را دستچین کرده و سپس روی صفحه‌ی اکسپلور شخصی‌سازی شده‌تان به اشتراک بگذارد تا آن‌ها را پیدا کرده و از آن‌ها لذت ببرید.

در حالی که TechCrunch گزارش می‌دهد که الگوریتم اینستاگرام از عوامل بسیاری نظیر تازگی و موقعیت مکانی استفاده می‌کند، زمانی که به تعیین چیزهایی که روی صفحه‌ی اکسپلور نشان داده می‌شود می‌رسیم، با لیست  دقیقی از نشانه‌ها (برای تعیین چیزهای نشان داده شده در صفحه‌ی اکسپلور) مواجه نمی‌شویم.

با این حال TechCrunch برخی عواملی که تأثیرگذار بر آن‌چه که در صفحه‌ اکسپلور اینستاگرام نشان داده می‌شود است را آشکار کرده است.

عوامل تاثیر گذار بر صفحه اکسپلور اینستاگرام

۱. چیزهایی که در اینستاگرام دنبال و لایک می‌کنید

قو‌ی‌ترین عاملی که تعیین می‌کند چه چیزی در صفحه‌ی اکسپلور یک کاربر قرار بگیرد، چیزهایی هستند که در حال حاضر او دنبال می‌کند و لایک می‌کند.

اگر یک کاربر تعداد زیادی حساب‌های مربوط به زیبایی را دنبال و لایک کند و کامنت‌هایی پای پست‌های مربوط به این موضوع بگذارد، اینستاگرام پست‌ها و استوری و IGTV های بیشتری مرتبط با زیبایی را در صفحه‌ اکسپلور اینستاگرام و عرضه می‌کند، البته تنها از حساب‌هایی که هنوز دنبال نکرده است.

۲. محتوای ویدیویی و صفحه اکسپلور اینستاگرام

تصاویر فوق‌العاده هنوز در اولویت بالاتری نسبت به پست‌های ویدیویی متوسط قرار می‌گیرند، اما عزم خاصی برای نشان دادن ویدیوهای بیشتر در صفحه‌ی اکسپلور وجود دارد.

ویدیوها به طور خودکار در صفحه‌ی اکسپلور پخش می‌شوند تا توجه بیشتری نسبت به یک عکس ساکن جلب کنند.

۳. استوری‌های به شدت بصری و صفحه اکسپلور اینستاگرام

استوری‌های اینستاگرامی که حاوی ویدیو یا عناصر متحرک هستند، در فید اکسپلور اینستاگرام در ارجحیت قرار می‌گیرند.

به طور مشابه استوری‌های اینستاگرام بدون متن که بیشتر گرافیکی هستند مانند تصاویر گیف و استیکر‌ها در اولویت نمایش در صفحه‌ی اکسپلور قرار دارند.

۴. محتوای دوباره بارگذاری شده و تکراری و رابطه آن با صفحه اکسپلور اینستاگرام

شما ممکن است بخواهید درباره‌ی دوباره بارگذاری کردن یک محتوا تجدید نظر کنید، اگر هدف قرار گرفتن در صفحه‌ی اکسپلور باشد. TechCrunch آشکار کرده است که «انواع مشخص محتوا مانند پست‌های دوباره بارگذاری شده‌ی سایر افراد توسط الگوریتم کمتر مورد توجه قرار می‌گیرند».

در حالی که شما هنوز می‌توانید محتوا‌ی دوباره بارگذاری شده را در رویکرد خود مورد توجه قرار دهید، ممکن است بخواهید سایر انواع محتوا نظیر ویدیوها و استوری‌های اینستاگرام را اولویت بندی کنید تا جایگاهی مطلوب در صفحه‌ی اکسپلور داشته باشید.

به منظور کمک به شما برای اینکه با رویکرد مناسب به صفحه‌ی اکسپلور اینستاگرام فکر کنید و شانس محتوای خود برای دیده شدن در آنجا را بالا ببرید، ما نکاتی برای دفعه‌ی بعدی که چیزی پست می‌کنید داریم!

چگونه روی صفحه‌ اکسپلور اینستاگرام قرار بگیریم :

چون الگوریتم اینستاگرام بر اساس علایق شخصی است، زمانی که محتوای شما روی صفحه‌ی اکسپلور ظاهر می‌شود، به جای قرار گرفتن در معرض دید یک شخص تصادفی، توسط مخاطبین هدف دیده می‌شود که به شما فرصت آشکارسازی محتوا برای نوع خاصی از مشتریانی که می‌خواهید نظرشان را جلب کنید می‌دهد.

و بهترین قسمت کدام است؟ شما هیچ هزینه‌ای نمی‌پردازید.

تمام کاری که باید کنید شروع به فکر کردن با رویکردی است که محتوا طوری تولید شوند که روی صفحه‌ی اکسپلور ظاهر شوند.

در ادامه ۹ نکته‌ی برتر که رویکرد تولید محتوا در اینستاگرام را بهبود بخشیده و شانس ظاهر شدن آن‌ها در صفحه‌ی اکسپلور اینستاگرام را بالا می‌برد آورده‌ایم:

چگونه روی صفحه‌ اکسپلور اینستاگرام برویم

نکته‌ی۱: از ابزار تجزیه و تحلیل خود برای یافتن اینکه چه محتوایی بیشتر روی صفحه‌ اکسپلور اینستاگرام ظاهر می‌شود استفاده کنید.

ممکن است بعضی از محتوای اینستاگرام شما تاکنون روی صفحه‌ی اکسپلور ظاهر شده باشند که به سادگی متوجه آن نشده باشید و حتی نفهمیده باشید که بالارفتن لایک‌ها و تعامل‌ها با محتوایتان از کجا آمده است.

اما خبر خوب این است که شما می‌توانید با استفاده از ابزار اینسایت اینستاگرام «Instagram Insights» بفهمید که دقیقا چند نفر پست‌های شما را از طریق صفحه‌ی اکسپلور اینستاگرام مشاهده می‌کنند.

برای مشاهده‌ی ابزار تجزیه و تحلیل خود به فید اینستاگرام خود رفته و در پایین پست خود دکمه‌‌ی ویو اینسایت «View Insights» را لمس کنید. می‌توانید با بالا کشیدن صفحه معیارهای بیشتری پیرامون عملکرد پست خود مشاهده کنید.

پایین قسمت پیدا کردن، میزان ظاهر شدن پست خود را به تفکیک می‌بینید. نگاهی به معیار «From Explore» در اینجا بیندازید:

مشاهده می‌کنید که این پست Later در بخش اکسپلور ظاهر شده و بیش از ۶۰۰ بار مشاهده شدن آن از طریق صفحه‌ی اکسپلور بوده است، و ۳۶ درصد حساب‌هایی که به این پست دست پیدا کرده‌اند، حتی Later را دنبال نمی‌کرده‌اند!

به ابزار تجزیه و تحلیل اینستاگرام خود توجه کنید تا متوجه شوید چه محتوایی بهترین عملکرد را در جلب مخاطب روی صفحه‌ی اکسپلور دارد، سپس این محتوا را دوباره تولید کرده یا از ‌‌آن برای الهام گرفتن برای تولید محتوا در آینده استفاده کنید.

برای مثال ما فهمیدیم که پست‌های ویدیویی منجر به تعدادی زیادی بازدید از جانب افرادی که Later را هنوز در اینستاگرام دنبال نمی‌کردند شد، بنابراین ما شروع به تولید محتوای بیشتری برای کمک به گرفتن دنبال کنندگان بیشتری کردیم. (بعداً در این مورد بیشتر توضیح می‌دهیم!)

نکته‌ی۲: بهترین زمان پست گذاشتن در اینستاگرام و صفحه اکسپلور اینستاگرام

زمانی که به قرار گرفتن محتوای خود روی صفحه‌ی اکسپلور می‌رسید، دو دلیل بزرگ برای یافتن بهترین زمان پست گذاشتن در اینستاگرام وجود دارد.

اول، اگر بدانید که دنبال کنندگان شما چه زمانی بیشترین فعالیت را دارند، پست‌هایتان بیشترین تعامل را خواهند دید، به خاطر اینکه دنبال کنندگان بیشتری برای لایک کردن، کامنت گذاشتن و تعامل با آخرین پست‌هایتان آنلاین هستند.

تعامل بالا با پست‌ها، به خصوص سریعاً پس از بارگذاری آن‌ها، نشانه‌ای برای الگوریتم اینستاگرام است که این محتوا ارزشمند است و ارزش گذاشته شدن روی صفحه‌ی اکسپلور به منظور تعامل دیگر کاربران با آن را دارد!

دوم، اگر بدانید که مخاطب فعلی شما چه زمانی بیشترین فعالیت را دارد، شانس خوبی وجود دارد که مخاطبین آینده شما، آن‌هایی که ممکن است محتوای شما را روی صفحه‌ی اکسپلور پیدا کنند، نیز در آن زمان‌ها آنلاین باشند.

بنابراین پست‌های شما زمانی که آن‌ها بیشترین فعالیت را دارند و احتمالاً صفحه‌ی اکسپلور را مرور می‌کنند به دست آن‌ها می‌رسد.

دوازده میلیون پست اخیر اینستاگرام که تجزیه و تحلیل شده‌اند نشان می‌دهد که بهترین زمان پست گذاشتن در اینستاگرام بین ساعت ۹ صبح تا ۱۱ صبح (در منطقه‌ی زمانی شرقی) است. اما هر کسب و کار و پروفایلی متفاوت خواهد بود، بنابراین نیاز دارید که به ابزار تجزیه و تحلیل اینستاگرام خود توجه کنید تا زمان دقیقی که مخاطبین آنلاین هستند را مشخص کنید.

می‌خواهید از حدس زدن بپرهیزید؟ ابزار «Best Time to Post» را استفاده کنید که به طور خودکار ۷ زمان پست گذاشتن شما را بر اساس پست‌هایی که بهترین عملکرد را در یک ماه اخیر داشته‌اند، محاسبه می‌کند.

نکته‌ی۳: زیبایی شناسی کلی را در استوری‌های اینستاگرام محترم بشمارید

با وجود استوری‌های اینستاگرام که در صفحه اکسپلور اینستاگرام ظاهر می‌شوند، وجود استایل و زیبایی برندتان در هر چیزی که پست می‌کنید از همیشه مهم‌تر است. TechCrunch گزارش داده است که: «استوری‌هایی که محتوایی شبیه به فید پست‌های معمول تولید‌کننده هستند دارند و نماینده‌ای از آن هستند، با احتمال بیشتری روی صفحه‌ی اکسپلور ظاهر می‌شوند».

این بدان معناست که شما باید زیبایی شناسی خود را هربار که یک استوری را پست می‌کنید، روی آن پیاده کنید. استوری‌های حساب GoToSkinCare’s را ببینید که چگونه زیبایی شناسی خود را پیاده‌سازی می‌کنند، بدون در نظر گرفتن اینکه ویدیو‌های پشت‌ صحنه، نمایش محصولات، یا محتوای تولید شده توسط کاربر را پست می‌کنند!

نکته‌ی برتر دیگر برای زمانی که یک استوری اینستاگرام برای صفحه‌ اکسپلور اینستاگرام ایجاد می‌کنید، فکر کردن به ایجاد ویدیوهایی که بیشتر پویا و متحرک هستند، می‌باشد.

چه با اضافه کردن تعدادی تصویر گیف و جلوه‌های بصری باشد یا درآوردن تعدادی ویدیوی پشت سرهم به صورت یک فیلمنامه‌ی مصور برای استوری اینستاگرام. به داشتن تعداد کمتری نوشته و تصاویر اینستا و تعداد بیشتری تصاویر متحرک فکر کنید!

نکته‌ی ۴: محتوایی که به صورت عکس هستند را برای فید یا استوری‌هایتان به ویدیو تبدیل کنید

به لطف قرار گرفتن استوری‌ها و IGTV در صفحه‌ اکسپلور اینستاگرام ، قرار گرفتن ویدیوها در کانون توجه غیر قابل انکار است.

TechCrunch گزارش می‌دهد که: «ویدیوها به طور بالقوه‌ می‌توانند در جایگاه بالاتری از تصاویر قرار بگیرند،‌ چون به طور خودکار پخش می‌شوند و توجه بیشتری جلب می‌کنند».

اما ساختن محتوای ویدیویی می‌تواند وقتگیر باشد، و اگر شما تعداد زیادی عکس فوق‌العاده دارید، قطعا دلتان نمی‌خواهد که آن‌ها بدون استفاده بمانند.

خوشبختانه،‌ تعدادی راه وجود دارد که به کمک آن‌ها برای استوری‌ها و فید خود بدون مشقت زیاد محتوای ویدیویی بسازید.

۱. برای صفحه اکسپلور اینستاگراماز تصاویر ساکن یک استاپ موشن گرافیکی بسازید

به جای پست کردن تصویر ایستای یک محصول، می‌توانید تصاویر را به منظور ایجاد یک اثر استاپ موشن، زیر یکدیگر قرار دهید.

اینستاگرام هنوز این نوع از محتوا را به عنوان ویدیو شناسایی می‌کند، بنابراین می‌تواند جایگاه بالاتری در نمایش در صفحه‌ی اکسپلور اینستاگرام داشته باشد.

‌می‌توانید از نرم افزار فتوشاپ استفاده کنید تا عکس‌های ایستا را به صورت ورقه ورقه زیر یکدیگر قرار داده و ویدیوهای شبیه به گیف بسازید.

اگر کار کردن با فتوشاپ برایتان مشکل است می‌توانید با استفاده از اپلیکیشن‌هایی مانند LifeLapse، چیزی مشابه را بسازید.

این نوع از پخش ویدیو‌ها به صورت اسلایدشو به خوبی برای عکس‌های محصولات نیز کار می‌کند.

۲. به تصاویر ایستا تحرک اضافه کنید

حتی یک تغییر ظریف در عکس ایستای شما می‌تواند یک تفاوت بزرگ در نحوه‌ی عملکرد پست‌های شما هم در فید و استوری اینستاگرامتان، و هم در صفحه‌ی اکسپلور اینستاگرام، ایجاد کند.

۳. اضافه کردن یک عنصر متحرک به یک عکس ایستا

اضافه کردن عناصر متحرک مانند برق زدن ها ، را به عکس های ایستا اضافه کنید. این تلالو کوچک نه تنها مقداری جذابیت به فید پست‌ها اضافه می‌کند، بلکه دوباره تعامل با ما را با شناخته شدن به عنوان یک ویدیو، بهبود می‌بخشد.

ساختن چنین عکس هایی بسیار ساده است. فقط کافی است که عکس مورد نظرتان را در اینستاگرام آپلود کنید. سپس یک استیکر متحرک به آن اضافه کنید.

می توانید با استفاده از اپلیکیشن هایی مانند InstaShot ابعاد ویدیو را اصلاح کنید تا برای فید شما مناسب باشد.

۴. اضافه کردن یک پس‌زمینه‌ی ویدیویی پویا به عکس‌های ایستا با استفاده از ویدیو‌ی آماده

این یک روش ویرایش عکس فوق‌العاده است اگر می‌خواهید سطح عکس‌های ساکن خود را بالا برده و به عملکرد آن‌ها به عنوان ویدیو در فید خود و صفحه‌ی اکسپلور کمک کنید.

با استفاده از تصاویر گرافیکی از پیش آماده شده و قالب‌های استوری داخل اپلیکیشن‌هایی مانند Over، PicMonkey، Mojo، InShot، می‌توانید عناصر ویدیویی به عکس‌های ساکن خود اضافه کنید.

۵. با استفاده از تصاویر ساکن، بومرنگ یا گیف‌های تکرار شونده بسازید

اگر شما تعداد زیادی عکس ایستا دارید که می‌خواهید آن‌ها را به اشتراک بگذارید، می‌توانید از فتوشاپ برای قرار دادن آن‌ها در کنار یکدیگر و ساختن یک گیف واقعا ساده استفاده کنید.

اینکه کاری کرد تا یک عکس ایستا مانند ویدیو در اینستاگرام عمل کند، خیلی کار سختی نیست، حتی اضافه کردن عناصر متحرک کوچکتر مانند استیکر‌های متحرک می‌تواند کمک کند تا پست‌های شما توسط افراد بیشتری دیده شوند.

نکته‌ی۵: ویدیو‌های کوتاه و دلچسب با حضور محصولات برای فید خود و صفحه اکسپلور اینستاگرام بسازید

ممکن است به گرفتن عکس از محصولات خود برای فید اینستاگرامتان عادت کرده باشید، اما اگر می‌خواهید روی صفحه‌ی اکسپلور بیایید، موقع آن‌ است که شروع به ساختن محتوای ویدیویی برای بیشتر دیده شدن محصولات خود کنید!

به طور کلی ویدیوهای کوتاه و دلچسب و بدون اضافات که منظور را به خوبی می رساند، می تواند نسبت به تصاویر ایستا برجسته تر باشد.

بنابراین، چه آموزش‌های کوچکی باشد یا نشان دادن محصولات خود در زندگی واقعی باشد، تلاش کنید تا محصولات خود را در ویدیو‌های سرگرم کننده معرفی کنید تا مخاطب‌های جدید خود را به سرعت جذب کنید.

نکته‌ی۶: شروع به تگ کردن محصولات خود در پست‌هایتان کنید تا در کانال خرید پدیدار شوند

آماده‌ی نشان دادن پست‌های محصولات خود در کانال خرید جدید هستید؟

در کانال خرید روی صفحه‌ی اکسپلور، تنها پست‌ها و استوری‌هایی که از تگ محصولات استفاده کرده‌اند به فید راه پیدا می‌کنند.

از این طریق اینستاگرام می‌تواند یک تجربه‌ی خرید یکپارچه برای هرکسی از مرور محصولات تا خرید آن‌ها بدون ترک کردن اپلیکیشن، ایجاد کند!

نکته‌ی ۷: برندهای مرتبط را در پست‌های خود تگ و منشن کنید

زمانی که یک برند را در استوری یا پست‌های خود تگ یا منشن میکنید،‌ به الگوریتم اینستاگرام علامت می‌دهید که رابطه‌ای بین دو حساب کاربری وجود دارد.

این بدان معناست که زمانی که شما پستی را که در آن حساب دیگری را تگ کرده‌اید به اشتراک می‌گذارید، شانس خوبی برای پدیدار شدن روی صفحه‌ی اکسپلور اینستاگرام دنبال کنندگان آن حساب، که شما را دنبال نمی‌کنند، وجود دارد.

الگوریتم اینستاگرام یاد خواهد گرفت که رابطه‌ای بین این دو برند وجود دارد و تلاش می‌کند تا پستی را به افرادی که فکر می‌کنند آن پست ممکن است جالب باشد نشان دهد.

این یک تاکتیک بسیار ساده است تا شانس پدیدار شدن خود روی صفحه‌ی اکسپلور را در برابر مخاطبینی که می‌دانید بسیار در راستای مخاطبین هدف خودتان هستند، بهبود بخشید.

بنابراین دفعه‌ی بعدی که با یک برند همکاری می‌کنید، قطعه‌ای از محتوای تولید شده به وسیله‌ی کاربر را دوباره بارگزاری کنید، یا اگر می‌خواهید آثار سایر تولید کنندگان اینستاگرام را تبلیغ کنید، مطمئن شوید که آن‌ها را در پست و کپشن، تگ می‌کنید!

نکته‌ی ۸: زمانی را به ساختن IGTV اختصاص دهید

اگر تاکنون شروع به تولید محتوای IGTV نکرده‌اید، منتظر چه هستید؟

در صورتی که از دست داده‌اید: IGTV باحال‌تر از همیشه است!

با اضافه شدن یک قسمت اختصاصی برای IGTV در صفحه‌ اکسپلور اینستاگرام ، ویدیوهای شما می‌توانند در برابر چشم بسیاری از دنبال‌کنندگان آینده‌ی شما قرار بگیرند.

و نکته‌ی بسیار خوب در مورد IGTV این است که، چون ویدیوها باید بیشتر از ۶۰ ثانیه باشند تا بتوانند در کانال آپلود شوند، یک موقعیت هوشمندانه برای بینندگان جدیدی است که می‌خواهند با برند شما آشنا شوند.

در مقایسه با فید پست‌های ویدیویی (که باید کمتر از یک دقیقه باشند)، می‌توانید آن‌چه را که برند و محصولات شما واقعا هستند، به نمایش بگذارید.

اگر ویدیو‌های IGTV فوق‌العاده با کیفیت تولید می‌کنید، شانس بسیار زیادی وجود دارد که بتوانید بینندگان را به دنبال‌کنندگان تبدیل کنید، اگر از آن چه که در صفحه‌ی اکسپلور می‌بینند، خوششان بیاید.

نکته‌ی ۹: هشتگ‌های اینستاگرام و صفحه اکسپلور اینستاگرام

چه از آن‌ها خوشتان بیاید و چه متنفر باشید، قدرت هشتگ‌ها غیر قابل انکار است.

با پست‌های دارای حداقل یک هشتگ به طور متوسط ۶/۱۲ درصد نسبت به پست‌های بدون هشتگ، تعامل شده است. بنابراین اگر می‌خواهید لایک‌های بیشتری در اینستاگرام گرفته و روی صفحه‌ی اکسپلور بروید، استفاده از هشتگ‌ها ضروری هستند.

هشتگ‌ها همچنین می‌توانند کمک کنند تا در صفحه‌ی اکسپلور افرادی که از هشتگ‌های شما استفاده می‌کنند و با آن‌ها تعامل دارند، دیده شوید.

بنابراین به سادگی با استفاده از هشتگ‌های درست برای موضوع پست و کسب و کارتان، می‌توانید برای کاربرانی که همان هشتگ‌ها را استفاده می‌کنند و با آن‌ها تعامل دارند، برجسته شوید.

فراموش نکنید تا از هشتگ‌ها در استوری‌های اینستاگرام نیز استفاده کنید، به خاطر اینکه این مورد می‌تواند بسیار به بهبود در دسترس قرار گرفتن استوری‌ها و دیده شدن آن‌ها، کمک کند.

دسترسی بیشتر به معنای تعامل بیشتر است، و تعامل بیشتر بدین معناست که الگوریتم اینستاگرام فکر می‌کند این یک محتوای جالب برای به اشتراک گذاشتن با بقیه‌ی کاربران است.

اما به یاد داشته باشید: بسیار بسیار مهم است که از هشتگ‌ها به صورت راهبردی استفاده کنید.

به جای استفاده از مشهورترین هشتگ‌های اینستاگرام، بهتر است که آن‌ها را گلچین کنید، از میان شایسته‌ترین هشتگ‌های اینستاگرام در صنعت شما که جامعه‌ای تعاملگر را پشت سر خود دارند و برای مخاطبین شما تعیین شده‌اند.

نکته‌ی ۱۰: تجربه‌ی کار با پست‌های نقل قولی و صفحه اکسپلور اینستاگرام

یکی از بزرگ‌ترین روندها در اینستاگرام استفاده از نقل قول‌ها در راهبرد محتوایتان می‌باشد.

واقعیت این است که نقل قول‌ها می‌توانند به هر دلیلی استفاده شوند، از ایجاد تعامل بیشتر گرفته تا ترویج یک کمپین خاص.

و یک مزیت کلیدی این است که چگونه یک پست نقل قولی روی صفحه اکسپلور برجسته خواهد شد!

در دریایی از ویدیوها و عکس‌ها، یک پست نقل قولی به خوبی طراحی شده می‌تواند واقعاً برجسته باشد.

یک پست نقل قولی متحرک حتی بهتر هم هست!

جمع بندی نکات صفحه اکسپلور اینستاگرام :

چه یک برند اینستاگرامی باشید که آماده‌ی رد شدن از یک میلیون دنبال کننده است و یا یک کسب و کار …باشید که تازه کار خود را شروع کرده است، هر کسی می‌تواند از مزیت راه یافتن به صفحه‌ی اکسپلور اینستاگرام بهره ببرد.

با ترکیب برخی از این نکات در راهبرد تولید محتوای خود، می‌توانید به زودی با بیشتر شدن افرادی که ویدیو‌ها، پست‌ها و استوری‌های اینستاگرام شما را در صفحه‌ی شخصی سازی شده‌ی اکسپلور خود پیدا می‌کنند، شاهد تعامل بیشتر با پروفایل خود و داشتن دنبال کنندگان بیشتری باشید.

و زمانی که در راهبرد خود برای قرار گرفتن در صفحه‌ی اکسپلور اینستاگرام به ثبات رسیدید، تنها چیزی که باقی می‌ماند برنامه‌ریزی و زمان‌بندی برای محتوای خود است، بدین وسیله هیچ وقت فرصت رشد حساب کاربری خود را از دست نخواهید داد!

ترجمه اختصاصی مجله اینترنتی دلخوشی

منبع: later.com

: امتیاز کاربران
ممکن است شما دوست داشته باشید

ارسال یک پاسخ

لطفا برای ارسال نظر خود از فرم زیر اقدام کنید.

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.