آموزش طراحی ناخن با مدل مینیون های سه بعدی

0 788

مجله اینترنتی دلخوشی: شما می توانید از مینیون ها شخصیت های انیمیشینی و کارتونی بامزه، برای طرح روی ناخن استفاده کنید. طراحی ناخن با طرح مینیون، خیلی ساده هست و به راحتی می توانید ناخن های بچه ها را با این طرح، لاک بزنید.

طراحی ناخن، فرنچ ناخن

 

طراحی ناخن، فرنچ ناخن

آموزش مرحله به مرحله طراحی ناخن به شکل مینیون

 

مرحله ۱- روی زمینه تمامی ناخن ها را با لاک رنگ زرد لاک بزنید و اجازه دهید تا خشک شود.

مرحله ۲-  بالای ناخن ۲ عدد نوار برچسب طراحی ناخن به صورت افقی بچسبانید. سپس وسط این دو نوار را با لاک رنگ مشکی و با کمک قلم موی طراحی ناخن لاک بزنید تا فضای بین دو نوار چسب با لاک رنگ مشکی پر شود.

مرحله ۳- هنگامی که لاک مشکی خشک شد فورا برچسب ها را از ناخن جدا کنید. این کار سبب می شود تا یک خط افقی مشکی کاملا صاف و منظم داشته باشید.

مرحله ۴-  به کمک بزرگترین سایز ابزار ایجاد نقطه ناخن، دو عدد دایره سیاه رنگ روی خط افقی همانند تصویر ایجاد کنید. مطمئن شوید که دو دایره کاملا هم اندازه هستند و روی خط قرار گرفته اند. این یکی از قسمت های مهم طراحی مینیون هاست بنابراین دقیق کار کنید.

مرحله ۵- هنگامی که نقاط سیاه کمی خشک شدند ولی هنوز مقداری خیس هستند، به کمک ابزار ایجاد نقطه با سایز کوچکتر از قبلی، با لاک رنگ سفید، دو دایره سفید در مرکز دایره های مشکی ایجاد کنید.

مرحله ۶- هنگامی که دایره های سفید کمی خشک شدند ولی هنوز مقداری خیس هستند، دو عدد دانه قهوه ای رنگ به عنوان مرکز چشم مینیون ها، در وسط دایره های سفید قرار دهید. می توانید دانه های قهوه ای رنگ را برای ایجاد احساس متفاوت در صورت مینیون ها به اشکال مختلف همانند تصویر بچسبانید و با کمک قلم موی طراحی ناخن با لاک رنگی مشکی فرم های متفاوتی از دهان را برای مینیون ها نقاشی کنید.

مرحله ۷- یک برچسب فرنچ فرانسوی، تقریبا در نیمه وسط ناخن بچسبانید و نصف ناخن را با لاک رنگ آبی لاک بزنید و فورا برچسب راهنما را از ناخن جدا کنید.

مرحله ۸- رشته های کوچکی را از نخ رنگ مشکی ببرید. و رشته ها را داخل لاک بی رنگ فرو ببرید و آنها را به طور نامنظم و تصادفی به بالای ناخن ها بچسبانید. این رشته ها نقش موهای مینیون ها را دارند. می توانید از نخ های ضخیم تر استفاده کنید.

مرحله ۹-  قطعات کوچکی از پارچه های جین قدیمی ببرید. و آنها را به شکل انحنای نوک ناخن برش دهید. هنگامی که لاک رنگ آبی کمی خشک شد و هنوز مقداری خیس هست، قطعات پارچه جین را در نوک ناخن ها روی لاک آبی رنگ بچسبانید. پارچه جین را از تمامی جهات روی ناخن فشار دهید تا مطمئن شوید که کاملا به ناخن وصل شده است. سپس به کمک یک قیچی کوچک قسمت های اضافی پارچه جین را از ناخن برش داده و جدا کنید تا پارچه جین کاملا شکل ناخن را بگیرد.

: امتیاز کاربران
ممکن است شما دوست داشته باشید

ارسال یک پاسخ

لطفا برای ارسال نظر خود از فرم زیر اقدام کنید.

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.