پوتین دستور تحریم ها علیه ترکیه را صادر کرد!

0 82

مجله اینترنتی دلخوشی: ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه در روز شنبه ۲۸ نوامبر ۲۰۱۵خواستار تحریم ها علیه ترکیه، پس از سقوط هواپیمای جنگی روسیه توسط ترکیه شد.

تحریم ترکیه، تحریم اقتصادی ترکیه

حکم تحریم ها علیه ترکیه، روز شنبه در وب سایت کرملین پس از اینکه رئیس جمهور ترکیه اردوغان، از سقوط هواپیمای جنگی روسیه ابراز تاسف کرد و گفت کشورش از این اتفاق واقعا ناراحت است و امیدوار است که چنین حادثه ای دیگر اتفاق نیافتد، منتشر شد.

جزئیات تحریم های روسیه علیه ترکیه

این تحریم ها شامل ممنوعیت برخی کالاها و ممنوعیت تمدید قرارداد کار برای ترک هایی که در حال کار در روسیه هستند، از اول ژانویه سال ۲۰۱۶ می باشد. البته دقیقا اعلام نشده است که ممنوعیت کالا شامل چه کالاهایی می باشد. روسیه همچنین خواستار خاتمه پروازهای چارتر از روسیه به ترکیه ، و متوقف کردن فروش بسته های تعطیلات برای اقامت در ترکیه، از طرف شرکت های توریستی روسیه شد.

دمیتری مدودف نخست وزیرروسیه  در اوایل هفته به کابینه خود دستور داد تا لیست دقیقی از نام کالاهایی که تحریم شده اند را تهیه کنند.

پوتین همچنین خواستار جلوگیری از مسافرت بدون ویزا بین روسیه و ترکیه، و کنترل حمل و نقل هوایی ترکیه در روسیه به دلیل مسائل امنیتی و حفظ امنیت شهروندان روسیه ، شد.

روسیه آماده اعمال تحریم های اقتصادی گسترده تر علیه ترکیه می باشد.

: امتیاز کاربران
ممکن است شما دوست داشته باشید

ارسال یک پاسخ

لطفا برای ارسال نظر خود از فرم زیر اقدام کنید.

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.