راهیابی تیم والیبال ایران به المپیک ۲۰۱۶ ریو

0 206

مجله اینترنتی دلخوشی: پیرو مسابقات والیبال انتخابی المپیک ۲۰۱۶ ریو تیم ملی والیبال ایران در ششمین مسابقه خود به مصاف لهستان رفت و این مسابقه با نتیجه ۳ بر یک و با امتیازهای ۲۵ بر ۲۰، ۲۵ بر ۱۸، ۲۰ بر ۲۵، ۳۴ بر ۳۲ به سود ایران خاتمه پیدا کرد تا پس از ۵۲ سال تیم والیبال ایران جواز حضور در رقابت‌های المپیک ۲۰۱۶ ریو را کسب کند.

تیم والیبال ایران در المپیک 2016 ریو

 تیم والیبال ایران به المپیک ۲۰۱۶ ریو راه یافت


نتیجه مسابقه والیبال ایران و لهستان

تیم ایران در این بازی ۵۴ امتیاز از حمله، ۹ امتیاز از دفاع، ۱۰ امتیاز از سرویس و ۳۱ امتیاز از اشتباهات حریف کسب کرد و لهستانی‌ها هم ۶۵ امتیاز از حمله، ۷ امتیاز از دفاع، ۵ امتیاز از سرویس و ۱۸ امتیاز از اشتباهات شاگردان لوزانو به دست آوردند.

تیم والیبال ایران در المپیک 2016 ریو

در خصوص عملکرد ملی پوشان نیز شهرام محمودی و میلاد عبادی پور در ادامه بازی‌های خوب و تاثیرگذارشان برای تیم ‌ملی ایران در ر‌قا‌بت‌های والیبال انتخابی المپیک در دیدار برابر لهستان هم تاثیرگذار بودند و بازی خوبی را به نمایش گذاشتند. شهرام محمودی از ۳۹ اسپک خود ۲۰ امتیاز را به دست آورد و از یازده بار اقدام خود برای دفاع دو امتیاز را نصیب ایران کرد. او دو امتیاز را هم از خط سرویس به دست آورد.

میلاد عبادی پور، دریافت کننده تیم ‌ملی والیبال ایران در این بازی ۹ امتیاز از اسپک، یک امتیاز از دفاع روی تور و دو امتیاز از خط سرویس به دست آورد.محمد موسوی سرعتی زن تیم ‌ملی نیز آمار خوبی در اسپک‌های خود بر جای گذاشت. او از ۹ اسپک خود هشت امتیاز را به دست آورد و در دفاع روی تور هم نسبت به دیگر بازیکنان برتری داشت. او از شانزده دفاع خود سه امتیاز را به دست آورد هر چند که موفق به کسب امتیاز از خط سرویس نشد.

عادل غلامی نیز دیگر سرعتی زن ایران به مانند موسوی هشت امتیاز از اسپک به دست آورد. او در دفاع روی تور موفق نبود، ولی از خط سرویس دو امتیاز برای تیم ‌ملی کسب کرد.فرهاد قائمی نیز که در این بازی توپ گیریهای خوبی داشت، در مجموع هفت امتیاز را به دست آورد که پنج امتیاز آن از اسپک و دو امتیاز آن از خط سرویس بود.آمار دیگر بازیکنان به شرح زیر است:

سعید معروف: دو امتیاز از اسپک، یک امتیاز از دفاع، یک امتیاز از خط سرویس، مجموع چهار امتیاز

حمزه زرینی: یک امتیاز از اسپک، یک امتیاز از دفاع و یک امتیاز از خط سرویس، مجموع سه امتیاز

مجتبی میرزاجانپور: یک امتیاز از اسپک

مهدی مهدوی: یک امتیاز از دفاع روی تور

منبع: والیبال ایرانa

: امتیاز کاربران

ارسال یک پاسخ

لطفا برای ارسال نظر خود از فرم زیر اقدام کنید.

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.