رابطه دختر ثروتمند با ۱۳ فوتبالیست معروف

0 108

مجله اینترنتی دلخوشی: دختری به نام جنیفر که با ۱۳ فوتبالیست معروف ارتباط برقرار کرده بود اکنون این فوتبالیست ها را نگران کرده است. جنیفر دختری ثروتمند است به گونه ای که پدرش عضو یک شرکت نفتی است و مادرش نیز ثروتمند می باشد.

رابطه دختر ثروتمند با فوتبالیست ها، روابط نامشروع

روابط غیراخلاقی در فوتبالیست های معروف دنیا

فوتبالیست های معروفی که تعداد کل آن ها به ۱۳ نفر می رسد با این دختر رابطه غیر اخلاقی داشته اند و نگران این هستند که این دختر نام آن ها را فاش کند. دوستان جنیفر درباره او چنین گفته اند : یکی از دوستانش گفته است که والدین جنیفر از کارهای او با خبر نبوده اند و نمی دانستند او در مقابل دریافت پول با این فوتبالیست ها ارتباط برقرار می کرده است. دوست دیگر جنیفر گفته است که او یک دختر خشن و همیشه مست است و در پارتی ها آن چنان مست می کند که مجبور می شوند او را به بیمارستان ببرند. همچنین یکی دیگر از دوستان وی گفته است که برای جنیفر هیچ محدودیتی وجود ندارد و اگر او را اذیت کنید قطعاً زندگیتان را نابود خواهد کرد!

جنیفر تا قبل از ۱۴ سالگی دختر خوبی بوده است ولی پس از این سن پدرش به دلیل شغلی که داشته است به صورت پی در پی در مسافرت بوده و او در زمان غیبت والدینش در آنجا پارتی برگذار می کرده است.

منبع : ورزش سه

: امتیاز کاربران

ارسال یک پاسخ

لطفا برای ارسال نظر خود از فرم زیر اقدام کنید.

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.