شنیده شدن صدای قاتل اعدامی از درون قبر

0 3,950

مجله اینترنتی دلخوشی: مادر یک قاتل اعدامی در تاریخ ۲۶ خرداد امسال با مراجعه به دادسرای امور جنایی تهران مدعی شد که فرزندش را زنده به خاک سپرده اند و درخواست کرد که دستور باز کردن قبر پسرش را صادر کنند. این قاتل اعدامی در سال ۱۳۸۸ در درگیری خیابانی که با یک پسر جوان داشت او را به قتل رساند و به اعدام محکوم شد.

حکم اعدام ، باز کردن قبر

مادر یک قاتل اعدامی می گوید که پسرش را زنده به گور کرده اند

در روزهای اول خرداد ماه امسال حکم اعدام او اجرا شد و ۲۵ روز پس از اجرای حکم اعدام او، مادر وی درخواست نبش قبرش را کرد ولی بازپرس پرونده اظهار داشت که انسان به مدت ۴ روز می تواند زنده بماند و این درحالی است که ۲۵ روز از زمان اعدام می گذرد. این مادر گفت که از وقتی  پسرش اعدام شده به خواب او می آید و با گفتن اینکه زنده است درخواست کمک می کند. خاله و خواهر قاتل اعدامی نیز زمانی که به سر قبر او رفتند صدایی از داخل قبر شنیده بودند. خاله این پسر که به همراه مادرش او به دادسرای امور جنایی مراجعه کرده بود به بازپرس پرونده گفت که شب قبل از اینکه به سر قبر برود خواب دیده است که خواهرزاده اش در کنار یک مرد مو فرفری سبیل دار ایستاده است و از او درخواست کمک می کند.

با اینکه پزشکی قانونی مرگ پسر این مادر را تأیید کرده بود ولی او پافشاری می کرد که قبر را باز کنند. با این جریانات بازپرس جنایی دستور داد تا تیمی از مأموران هلال احمر به همراه دستگاه زنده یاب به سر قبر این پسر بروند، ولی پس از تحقیقاتی که انجام شد دستگاه زنده یاب هیچ نشانی از زنده بودن این قاتل اعدامی پیدا نکرد.

منبع : رکنا

: امتیاز کاربران

ارسال یک پاسخ

لطفا برای ارسال نظر خود از فرم زیر اقدام کنید.

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.