رفتارهایی از آقایان که باعث رنجش خانم ها می شود

0 3,948

مجله اینترنتی دلخوشی: خانم های باهوش می دانند که برای داشتن یک زندگی موفق باید گاهی اوقات چشم خود را بر عادات بد همسرشان ببندند. برای داشتن یک رابطه مستحکم با همسرتان او را نقد و سرزنش نکنید و توانایی صبر و تحملتان را بالاتر ببرید. در ادامه چند نمونه از عادات بد آقایان را بیان می کنیم.

 روابط زن و مرد، رنجیدن خانم ها

برخی از دلایل رنجش و ناراحتی خانم ها از آقایان:

۱) عدم بروز احساسات :

زن ها دوست دارند همسرشان احساسات خود را بروز دهد ولی بعضی از آقایان فکر می کنند بروز احساسات برای آن ها ضعف به حساب می آید. تحقیقات نشان داده است که زنان نسبت به مردان از طول عمر بیشتری برخوردارند زیرا احساسات منفی و مثبت خود را بروز می دهند، بنابراین به همسر خود بگویید که احساسات خود را بیان کند تا هم رضایت شما را بدست آورد و هم از سلامتی بیشتری برخودار شود.

۲) کم توجهی و فراموشی :

بسیاری از آقایان تحت تأثیر فشار کار، عصبانیت، استرس، افسردگی و… دچار فراموشی می شوند و مناسبت های مهم و روزهای خاصی چون روز تولد، سالگرد ازدواج و… را فراموش می کنند که این رفتار موجب رنجش همسرشان می شود. بنابراین خانم ها باید سعی کنند ناراحتی خود را کنار بگذارند و این مسئله را به نوعی جزء طبیعت مردان بدانند و مدتی قبل از مناسبت های مهم همسر خود را مطلع سازند.

۳) بی توجهی به ظاهر خود :

درست است ظاهر همه چیز در زندگی نیست ولی خانم ها مسلماً جذب مردانی نمی شوند که بوی عرق می دهند، موهای نامرتب دارند، دهان بد بویی دارند، به اندام خود اهمیت نمی دهند، و این مسائل موجب رنجش آن ها می شود بنابراین آقایان باید سعی کنند به ظاهر خود اهمیت دهند و خود را برای همسرشان آراسته و مرتب نمایند.

۴) گذراندن وقت زیاد با دوستان :

اگر آقایان وقت زیادی را با دوستان خود بگذرانند و کمتر نزد همسر خود باشند به مرور زمان موجب سردی رابطه می شوند و همسر خود را می رنجانند بنابراین برای داشتن یک زندگی موفق باید خانواده خود را در اولویت قرار دهند و در وقت گذرانی با دوستان خود تعادل را حفظ نمایند.

۵) سلطه طلبی :

بیشتر خانم ها جذب مردانی می شوند که به آن ها احساس امنیت و آرامش می دهند. آقایون سلطه طلب که مدام دستور می دهند و خانم خود را در هر کاری شدیداً کنترل می کنند ترس و فاصله را در رابطه زناشویی خود ایجاد می کنند.

۶) قابل پیش بینی بودن :

خانم ها عاشق سورپرایز شدن و اتفاق های هیجانی در زندگی خود هستند و از مردانی که کاملا قابل پیش بینی هستند و هیچ تلاشی برای سوپرایز کردن نمی کنند خوششان نمی آید.

۷) بحث و مشاجره بیش از حد :

خانم ها از مرد هایی که در هر فرصت کوچکی به دنبال بحث و مشاجره هستند و حالت دفاعی به خود می گیرند خوششان نمی آید و این موضوع باعث ایجاد فاصله و سردی میان زوج ها می شود.

۸) نیاز به تأیید مداوم :

خانم ها عاشق مردهایی هستند که از اعتماد بنفس و استقلال بالایی برخوردارند، بنابراین آقایانی که در روابط دوستانه یا کاری خود به صورت مداوم نیازمند تأیید دیگران هستند و اعتماد بنفس ندارند جذابیت خود را نزد همسرشان تا حدی از دست می دهند.

۹) نگاه کردن به خانم های دیگر توسط مردها جلو چشم همسر خود :

اینکه مردها نگاهشان به خانم های دیگر می افتد امری طبیعی و عادی است ولی اگر این نگاه ها بیش از حد و جلوی چشم همسرشان اتفاق بیافتد موجب رنجش شدید او خواهد شد.

گردآوری شده از: سایت مردمان، مجله زندگی ایده آل 

: امتیاز کاربران

ارسال یک پاسخ

لطفا برای ارسال نظر خود از فرم زیر اقدام کنید.

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.