ماجرای قتل آتنا اصلانی کودک ۷ ساله پارس آبادی

0 356

مجله اینترنتی دلخوشی: به گزارش رکنا در ظهر ۲۸ خرداد ماه دختر بچه ۷ ساله پارس آبادی که از نزد پدر دست فروش خود به سمت خانه میرفت در این مسیر ناپدید شد. کارآگاهان دوربین های مدار بسته را کنترل کردند اما به دلیل سد معبر در خیابانی که آتنا در آن گم شده بود موفق نشدند سرنخی بدست آورند. اکیپ های هلال احمر نیز با کمک سگ های امداد و نجات به جستجو پرداختند، تاجایی که جستجوی خود را به خارج شهر نیز کشاندند ولی هیچ نشانه ای از دختربچه پارس آبادی یافت نشد.

آتنا اصلانی، قاتل آتنا

پلیس چند نفر از مظنونین این حادثه از جمله قاتل را دستگیر کرد و مورد بازجویی قرار داد ولی قاتل همچنان زیر بار این قتل نمیرفت تا جایی که کارآگاهان ۶۰ ساعت فیلم دوربین های مدار بسته را چک کردند و مطمئن شدند دختر بچه ۷ ساله در جلو مغازه قاتل ناپدید شده است، در این زمان برادر قاتل که به او مشکوک شده بود وارد خانه قاتل شده و در نهایت پس از جستجوی خانه وی در کنار پارکینگ خانه و در ظرفی بزرگ جسد آتنای ۷ ساله را یافت!

آتنا اصلانی، قاتل آتنا

آتنا اصلانی، قاتل آتنا

آتنا اصلانی، قاتل آتنا

دستگیری قاتل آتنا اصلانی:

قاتل آتنا، اسماعیل ۴۲ ساله است که کارگاه رنگرزی داشته و دارای دو فرزند می باشد و در مسیری که دخترک در حال بازگشت به خانه بوده است دخترک را ربوده و نیت شوم خود را عملی کرده است. گویا اسماعیل در آن محل به بدنامی و نزول خواری شهرت داشته است و پدر آتنا را نیز می شناخته و پس از حادثه نیز نزد پدر آتنا آمده و او را نسبت به سایرین از جمله فردی که در زمان گم شدن آتنا خود را دار زده بود مظنون کرده است. پس از پیچیدن این خبر وحشتناک در پارس آباد، احساسات مردم به شدت جریحه دار شد به طوری که مردم به محل کار و منزل قاتل رفته و محل کار آن را به آتش کشیدند و خواستار اشد مجازات برای قاتل آتنا کوچولو شدند. پرونده آتنا اصلانی به گونه ای بعد ملی به خود گرفته است و اکنون تمام مردم ایران در انتظار مجازات شدن این قاتل سنگدل هستند.

گردآوری شده از: خبرگزاری صدا و سیما ،  رکنا

: امتیاز کاربران

ارسال یک پاسخ

لطفا برای ارسال نظر خود از فرم زیر اقدام کنید.

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.