تاپر شکلاتی مینی موس برای تزیین تم تولد مینی موس

0 10,037

مجله اینترنتی دلخوشی: تم تولد مینی موس یکی از تم های زیبا و جالب دخترانه است. اگر برای تولد، تم مینی موس را انتخاب کرده اید، ممکن است دوست داشته باشید خودتان در منزل خوراکی های هماهنگ با این تم را درست کنید و بچه ها را سورپرایز کنید. در این مطلب سرآشپز دلخوشی، طرز تهیه نوعی تاپر شکلاتی مینی موس را آموزش می دهید. تاپر مینی موس را می توانید برای تزیین کیک مینی موس، تزیین کاپ کیک مینی موس، تزیین انواع دسر و ژله استفاده کنید و یا اینکه می توانید تاپر کیک مینی موس را به عنوان گیفت تولد به بچه ها هدیه بدهید. به عنوان نمونه می توانید یکی از موارد استفاده تاپر مینی موس را برای تزیین ژله تک نفره در لینک جام ژله تک نفره تم مینی موس ، ببینید.

با سرآشپز دلخوشی همراه باشید.

تم مینی موس، ایده تولد

تم مینی موس، ایده تولد


با تشکر از شما خواننده عزیز. بیایید با کلیک کردن بر روی لینک های آشپزی به جای تصویر برداری از دستورات آشپزی و انتشار تصاویر دستورات آشپزی، از سرآشپز دلخوشی حمایت کنید


توجه: هرگونه کپی برداری از مطالب و تصاویر اختصاصی سایت دلخوشی ممنوع بوده و پیگرد قانونی دارد.


تم مینی موس، ایده تولد

مواد لازم برای تهیه تاپر شکلاتی مینی موس برای تم تولد مینی موس:

  • شکلات تیره به مقدار لازم
  • خلال دندان به تعداد لازم
  • ترایفل صورتی گرد به تعداد لازم
  • ترایفل صورتی قلبی به تعداد لازم
  • کاتر گرد در دو سایز کوچک و بزرگ

طرز تهیه تاپر شکلاتی مینی موس برای تم تولد مینی موس:

ابتدا شکلات تیره را خرد کنید و داخل ظرفی بریزید و به روش بن ماری یا با استفاده از ماکروویو آنها را کاملا آب کنید.

روی صفحه کار یک کاغذ روغنی پهن کنید.

شکلات آب شده را روی کاغذ روغنی به ضخامت نیم سانت پهن کنید.

تم مینی موس، ایده تولد

اجازه دهید تا شکلات ها کمی در دمای محیط بمانند تا کمی سفت شوند اما هنوز باید نسبتا نرم باشند تا قالب زدن آنها راحت باشد.

حال به کمک دو کاتر گرد، یکی در سایز کوچک تر برای گوش های مینی موس و دیگری در سایز بزرگ تر برای صورت مینی موس، روی شکلات ها را به تعداد دلخواه قالب بزنید. اگر می خواهید تاپرهای مینی موس کوچک تر درست کنید می توانید از ماسوره های خامه زنی نیز به عنوان کاتر استفاده کنید.

تم مینی موس، ایده تولد

حال اجازه دهید تا شکلات ها مجددا در دمای محیط بمانند تا کاملا خشک و سفت شوند.

وقتی شکلات ها کاملا سفت شدند می توانید آنها را به آرامی و به کمک پشت چاقو، از جایشان جدا کنید و کنار بگذارید. این کار را به آرامی و حوصله انجام دهید و مراقب باشید تا شکلات ها خرد نشوند.

تم مینی موس، ایده تولد

حال به کمک یک خلال دندان و شکلات آب شده، گوش ها را به لبه های صورت مینی موس بچسبانید. آن ها را از جایشان بلند نکنید و اجازه دهید در همان حالت روی کاغذ روغنی بمانند تا شکلات ها کاملا خشک شوند.

تم مینی موس، ایده تولد

تم مینی موس، ایده تولد

پس از اینکه تمام صورت های مینی موس را به همین روش آماده کردید، حالا باید برای تزیین پاپیون مینی موس از ترایفل های رنگی استفاده کنیم.

تم مینی موس، ایده تولد

 به کمک خلال دندان، پشت ترایفل های صورتی قلبی شکل، مقداری شکلات آب شده بمالید و سپس ترایفل های قلبی را همانند تصویر کنار یکدیگر بچسبانید تا به صورت یک پاپیون در بیاید.

تم مینی موس، ایده تولد

تم مینی موس، ایده تولد

سپس یک ترایفل صورتی گرد بردارید و پشت آن را کمی شکلات آب شده بمالید و وسط دو قلب صورتی قرار دهید تا پاپیون مینی موس درست شود.

تم مینی موس، ایده تولد

تمامی مینی موس ها را به همین ترتیب آماده کنید و اجازه دهید تا مینی موس های شکلاتی به همین شکل در جایشان بدون حرکت باقی بمانند تا شکلات پاپیون ها کاملا خشک شود.

تم مینی موس، ایده تولد

حال یک خلال دندان بردارید، داخل شکلات آب شده فرو ببرید و آن را پشت تاپر مینی موس بچسبانید. سپس تاپر مینی موس را به صورت تصویر به شکل وارونه قرار دهید تا شکلات های آب شده کاملا خشک شوند.

تم مینی موس، ایده تولد

تاپرهای شکلاتی مینی موس آماده شدند و می توانید از این مینی موس های شکلاتی زیبا برای تزیین انواع دسرها و غذاها برای تم تولد مینی موس استفاده کنید.

تم مینی موس، ایده تولد

تم مینی موس، ایده تولد

برای نگهداری این تاپرهای شکلاتی مینی موس، می توانید آنها را داخل یک ظرف درب دار قرار دهید و آنها را داخل کابینت و یا یخچال یا در جایی که سرد است، نگهداری کنید.

تم مینی موس، ایده تولد

منبع: سرآشپز دلخوشی (آشپزی اختصاصی مجله اینترنتی دلخوشی)

: امتیاز کاربران
ممکن است شما دوست داشته باشید

ارسال یک پاسخ

لطفا برای ارسال نظر خود از فرم زیر اقدام کنید.

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.