آموزش ست لباس و تاج هندوانه یلدایی کودکانه

0 2,211

مجله اینترنتی دلخوشی: شب یلدا در سنت ایرانیان یکی از شب های مهم محسوب می شود که همه اعضای خانواده دور هم جمع شده و چند ثانیه طولانی تر بودن این شب را جشن می گیرند و سعی می کنند که شب یلدا را با شادی و شعر خوانی و جشن و خوشحالی سپری کنند و پایان فصل پاییز و فرارسیدن زمستان را جشن بگیرند. تم های شب یلدا معمولا ترکیبی از طرح های هندوانه یا انار است و درست کردن کاردستی های نمدی با تم یلدایی برای کودکان می توانند خوشحالی آنها را چندین برابر کند. شما می توانید برای کودکان خود لباس هایی با طرح های مخصوص شب یلدا درست کنید. درست کردن این تم ها با نمد بسیار راحت است و شما می توانید خیلی سریع و در مدت زمان کوتاهی تم های یلدایی زیبایی را تهیه کنید.

 لباس یلدا، لباس هندوانه یلدا

 

لباس یلدا، لباس هندوانه یلدا

درست کردن ست لباس و تاج نمدی هندوانه ای یلدایی

برای تهیۀ این ست زیبای یلدایی می توانید آموزش های لباس طرح هندوانه و تاج هندوانه ای را در مجلۀ خانوادگی دلخوشی مطالعه کنید.

 

به صفحه اینستاگرام دلخوشی بپیوندید.

در صفحه اینستاگرام سرآشپز دلخوشی انواع کلیپ های 

آشپزی یلدایی و متنوع را مشاهده کنید.

همین الان عضو پیج اینستاگرام ما در آدرس زیر شوید:

delkhoshi_com@

 

برای تهیه لباس طرح هندوانه برای کودکان باید ابتدا طرح هنداوانه نمدی را درست کنید. شما می توانید آموزش هندوانه نمدی را به صورت مرحله به مرحله و تصویری در لینک لباس طرح هندوانه مشاهده کنید.

لباس یلدا، لباس هندوانه یلدا

همچنین برای تهیه تاج نمدی یلدایی، تاج نمدی یلدایی دخترانه و تاج نمدی یلدایی پسرانه، می توانید آموزش این تاج نمدی یلدایی را به صورت مرحله به مرحله و تصویری در لینک تاج هندوانه ای نمدی و یلدایی مشاهده کنید.

لباس یلدا، لباس هندوانه یلدا

لباس یلدا، لباس هندوانه یلدا

آموزش هنری اختصاصی مجله اینترنتی دلخوشی

: امتیاز کاربران
ممکن است شما دوست داشته باشید

ارسال یک پاسخ

لطفا برای ارسال نظر خود از فرم زیر اقدام کنید.

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.