جوایز اسکار ۲۰۱۹ و ساعت شروع اسکار به وقت ایران

0 134

مجله اینترنتی دلخوشی: جوایز اسکار ۲۰۱۹ دقیقا چه روزی اعلام می شود؟ نامزدهای اسکار ۲۰۱۹ روز سه شنبه ۲ بهمن ۹۷ یا روز سه شنبه ۲۲ ژانویه ۲۰۱۹ اعلام می شوند.

آکادمی و شبکه تلویزیونی ABC تاریخ برگزاری جوایز اسکار ۲۰۱۹ را اعلام کرد. مراسم جوایز اسکار ۲۰۱۹  “آکادمی” در روز یکشنبه، ۲۴ فوریه ۲۰۱۹ برگزار خواهد شد.

بنابراین ۹۱ امین مراسم اسکار در روز یکشنبه، ۲۴ فوریه ۲۰۱۹، در دالبی تئاتر  و در مرکز هایلند و هالیوود برگزار خواهد شد و برندگان نهایی اسکار ۲۰۱۹ اعلام خواهند شد. مراسم اسکار ۲۰۱۹ در شبکه تلویزیونی ABC در ساعت ۶:۳۰ بعد از ظهر به وقت لس آنجلس پخش می شود. همچنین مراسم اسکار ۲۰۱۹  در بیش از ۲۲۵ کشور دنیا به صورت زنده پخش خواهند شد.

مراسم جوایز اسکار 2019

ساعت پخش مراسم جوایز اسکار ۲۰۱۹ به وقت ایران

مراسم اسکار ۲۰۱۹ به وقت ایران روز دوشنبه ۲۵ فوریه یا به عبارتی روز دوشنبه ۶ اسفند ۹۷ ساعت ۴:۳۰ صبح شروع خواهد شد. مراسم اسکار ۲۰۱۹ چندین ساعت طول خواهد کشید و به صورت مرحله به مرحله برندگان نهایی اسکار ۲۰۱۹ را در زمینه های مختلف فیلم و فیلم سازی اعلام خواهد کرد.

همه چیز درباره آکادمی و مراسم اسکار:

آکادمی علوم و هنرهای تصویری متحرک، یک جامعه جهانی متشکل از بیش از ۹۰۰۰ نفر از اکثر هنرمندان، فیلم سازان و عاملین اجرایی و دست اندر کار در زمینه فیلم می باشد. علاوه بر این، برای برگزاری جشن و تشخیص بهترین ها در زمینه فیلم سازی از طریق مراسم اسکار، آکادمی رنج وسیعی از ابتکارات و خلاقیت ها را برای ترقی هنر و علم سینما، پشتیبانی و حمایت می کند.


لیست کامل برندگان نهایی جوایز اسکار ۲۰۱۹ را در لینک

جوایز اسکار ۲۰۱۹

مشاهده کنید.


 لیست کامل نامزدهای جوایز اسکار ۲۰۱۹ را در لینک

کاندیدهای جوایز اسکار ۲۰۱۹

مشاهده کنید.


 لیست نامزدهای جوایز اسکار ۲۰۱۸ را در لینک

نامزدهای اسکار ۲۰۱۸

مشاهده کنید.


 لیست کامل برندگان جوایز اسکار ۲۰۱۸ را در لینک

جوایز اسکار ۲۰۱۸

مشاهده کنید.


ترجمه اختصاصی مجله اینترنتی دلخوشی

: امتیاز کاربران
ممکن است شما دوست داشته باشید

ارسال یک پاسخ

لطفا برای ارسال نظر خود از فرم زیر اقدام کنید.

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.