دستگیری سارقان خودرو از پارکینگ مرزی چذابه

0 1,426

مجله اینترنتی دلخوشی: طبق اطلاعیه مدیرکل مدیریت عملکرد، بازرسی و امورحقوقی استانداری خوزستان، سارقان پارکینگ مرز چذابه در یک عملیات تعقیب و گریز دستگیر و اموال سرقت شده خودروهای زائران کربلا نیز کشف شد.

سرقت خودرو اربعین 98

سارقان خودرو از پارکینگ مرزی چذابه دستگیر شدند

شهاب رزمی بامداد شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا  اظهار داشت: روز گذشته گزارشی مبنی بر سرقت از خودروهای مستقر در پارکینگ مرزی چذابه دریافت شد برهمین اساس شناسایی سارقان در ۲۴ ساعت گذشته با کمک نیروی انتظامی، بسیج ، نگهبانی پارکینگ و شهرداری بستان در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: پس از بررسی‌ها ۲ خودرو که اقلام سرقتی در آنها مخفی شده بود شامگاه جمعه توسط نیروهای امنیتی در پارکینگ شناسایی و در عملیات تعقیب و گریز افراد مورد نظر دستگیر شدند.

مدیرکل مدیریت عملکرد ، بازرسی و امور حقوقی  استانداری خوزستان ادامه داد: همچنین یک خودروی مسروقه که ربایندگان با پلاک جعلی با آن تردد می کردند، شناسایی و سارقان دستگیر و تحویل مراجع قضایی شدند.

وی گفت: این خودرو پلاک تهران بود که سارقان خودرو، پلاک دیگری روی آن نصب کرده بودند اما با تلاش ماموران انتظامی و امنیتی دستگیر شدند.

رزمی بیان کرد: زائران اربعین حسینی دیگر هیچ نگرانی نداشته باشند چرا که سارقان مورد نظر دستگیر شده و امنیت پارکینگ‌ها نیز چند برابر شده است.

وی گفت: اکنون تعداد نگهبان‌ها در پارکینگ مرزی چذابه افزایش یافته و تمام ورود و خروج ها به صورت دقیق‌تر کنترل می شود.

مدیرکل مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری خوزستان گفت: در حال حاضر بیش از ۲۷هزار خودرو در پارکینگ مرزی چذابه مستقر شده اند و تنها پنج خودرو مورد سرقت قرار گرفته اند که سارقان نیز در کمتر از ۲۴ ساعت دستگیر شدند.

وی اظهار داشت: تلاش نیروی انتظامی، سپاه و بسیج برای برقراری نظم و امنیت در پایانه مرزی چذابه به ویژه در پارکینگ ها همچنان ادامه دارد و بی شک با کنترل بیشتر دیگر هیچ خطری اموال زائران را تهدید نمی کند.

وی ادامه داد: انتشار کلیپی در زمینه سرقت از خودروهای پارکینگ چذابه، در فضای مجازی  موجب نگرانی زائران شده بود اما این اطمینان را به زائران می‌دهیم که با برنامه ریزی های صورت گرفته در جهت افزایش نیروهای نگهبانی هیچ مشکلی برای خودرو های آنها ایجاد نمی شود.

روز پنجشنبه کلیپی در فضای مجازی در خصوص سرقت از خودروهای پارک شده در پارکینگ مرز چذابه منتشر شد که بازتاب گسترده ای داشت و نگرانی زائران اربعین را افزایش داد.

از ابتدای ماه صفر تا روز جمعه سه میلیون و ۴۰۰ هزار زائر از مرزهای چهارگانه کشور راهی عتبات عالیات شدند و ۲ میلیون نفر نیز به کشور بازگشتند.

 از این تعداد  ۶۲۰ هزار و ۶۳۰ زائر اربعین حسینی از مرز چذابه به عراق، تردد کردند .

 حرکت زائران اربعین حسینی از مرزهای چهارگانه کشور که از اول ماه صفر آغاز شده همچنان ادامه دارد.

چذابه در ۱۱۰کیلومتری شمال غرب اهواز و شلمچه در ۱۵کیلومتری غرب خرمشهر ، ۲ گذرگاه مرزی استان خوزستان برای تردد زائران اربعین هستند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

: امتیاز کاربران

ارسال یک پاسخ

لطفا برای ارسال نظر خود از فرم زیر اقدام کنید.

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.