آموزش طراحی ناخن به شکل توری و بسیار زیبا

0 419

مجله اینترنتی دلخوشی: شما می توانید طرح پارچه های توری را برای طراحی ناخن ها استفاده کنید. در این مطلب نوعی طراحی ناخن با طرح توری را به صورت مرحله به مرحله به شما آموزش خواهیم داد.

طراحی ناخن، طرح زیبای ناخن

هنر طراحی ناخن با طرح توری

مرحله ۱: در مرحله اول زمینه ناخن را با رنگ مورد نظر خود لاک بزنید. در این تصویر از رنگ زرد برای زمینه ناخن استفاده شده است. می توانید رنگ زمینه ناخن را با رنگ لباس خود ست کنید. خلاق باشید.

طراحی ناخن، طرح زیبای ناخن

مرحله ۲: با استفاده از قلم طراحی ناخن و رنگ مورد نظر خودتان کمان های نشان داده شده در تصویر را روی لبه بالایی ناخن ایجاد کنید. در این تصویر از رنگ مشکی برای طراحی کمانها استفاده شده است.  

طراحی ناخن، طرح زیبای ناخن

مرحله ۳: نوک ناخن که دو طرح کمان ایجاد کرده بودید را همانند شکل با رنگ مورد نظر خود پر کنید. مجبور نیستید که حتما مثل ما از رنگ مشکی استفاده کنید.

طراحی ناخن، طرح زیبای ناخن

مرحله ۴: در جهت مخالف ناخن یعنی در قسمت پایین ناخن، ۲ کمان دیگر ایجاد کنید به طوریکه کمانها همدیگر را قطع کرده و در محل تقاطع آنها یک مثلث ایجاد شود.(همانطور که در شکل نشان داده شده است) و سپس داخل مثلث ایجاد شده را با رنگ مشکی یا رنگ مورد نظر خودتان پر کنید.

طراحی ناخن، طرح زیبای ناخن

مرحله ۵: با به کارگیری قلم موی طراحی ناخن، تعدادی طرح های چرخشی همانند شکل روی ناخن ایجاد کنید.

طراحی ناخن، طرح زیبای ناخن

مرحله ۶: در مرحله آخر، فضاهای خالی را با طرح شطرنجی پر کنید و در نهایت با استفاده از دو نگین با رنگ و طرح دلخواه خودتان طرح ناخن را همانند شکل تکمیل کنید.

طراحی ناخن، طرح زیبای ناخن

تمامی ناخن ها را به همین ترتیب طراحی کنید. می توانید برخی ناخن ها را به سلیقه خودتان طرح متفاوتی بزنید.

: امتیاز کاربران
ممکن است شما دوست داشته باشید

ارسال یک پاسخ

لطفا برای ارسال نظر خود از فرم زیر اقدام کنید.

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.