آب نبات چوبی مارشمالو شکلاتی

0 8,833

مجله اینترنتی دلخوشی: اگر به دنبال یک دسر ساده، خوشمزه و شیک برای جشن تولد یا مهمانی خود هستید، می توانید آب نبات چوبی مارشمالو را که در مدت زمان بسیار کم آماده می شوند را امتحان کنید. مطمئن باشید بچه ها از این آب نبات چوبی ها استقبال می کنند. آب نبات چوبی مارشمالو شکلاتی، ایده بسیار جالب برای جشن تولد کودکان می باشد. تنها با در دسترس داشتن شکلات، مارشمالو و خرده های آجیل، می توانید یک دسر جالب و پرطرفدار برای کودکان درست کنید.

آب نبات چوبی، دسر تولد

مواد لازم برای تهیه آب نبات چوبی مارشمالو شکلاتی

  • مارشمالو
  • شکلات چیپسی یا تخته ای نیمه شیرین
  • خرده شیرینی یا خرده آجیل
  • چوب آب نبات چوبی
  • کاغذ روغنی
  • پایه اسفنجی یا فوم برای نگه داشتن آب نبات چوبی ها

طرز تهیه آب نبات چوبی مارشمالو شکلاتی

مرحله ۱: ابتدا مارشمالو ها را به سایزهای کوچک برش بدهید و آنها را داخل چوب آب نبات چوبی فرو کنید. مطمئن شوید که مارشمالوها محکم داخل چوب آب نبات چوبی قرار گرفته اند.

آب نبات چوبی، دسر تولد

مرحله ۲: شکلات تیره را به روش بن ماری یا ماکروفر آب کنید. و خرده آجیل ها یا خرده شیرینی ها را داخل یک کاسه کنار دستتان قرار دهید.

آب نبات چوبی، دسر تولد

مرحله ۳: مارشمالوها را به آرامی داخل شکلات آب شده بغلطانید و خوب آن را بچرخانید تا تمامی قسمت های آن به شکلات آغشته شود. سپس بلافاصله حدود یک سوم مارشمالو را در آجیل خرد شده یا شیرینی خرد شده بغلطانید.

آب نبات چوبی، دسر تولد

مرحله ۴: آب نبات چوبی ها را یا روی کاغذ مومی و یا روی پایه اسفنجی قرار دهید تا خشک شوند. می توانید اسفنج را در باکس های زیبا و دکوری قرار دهید و سپس آب نبات چوبی ها را روی آن قرار دهید. اگر پایه اسفنجی در دسترس نداشتید می توانید از لیوان های تزیینی بزرگ یا گلدان یا هر ظرف دکوری زیبا به جای آن استفاده کنید.

آب نبات چوبی، دسر تولد

آب نبات چوبی، دسر تولد

: امتیاز کاربران
ممکن است شما دوست داشته باشید

ارسال یک پاسخ

لطفا برای ارسال نظر خود از فرم زیر اقدام کنید.

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.