روش هایی برای خلاص شدن از شر الکتریسیته موها!

0 387

مجله اینترنتی دلخوشی: در هوای سرد و خشک، موها ممکن است حالت الکتریسیته پیدا کنند و این حالت وحشتناک را هیچ کسی دوست ندارد چرا که بیشتر افراد را عصبی می کند. وقتی موها الکتریسیته ای می شود، حالت دادن آنها به سختی انجام می شود خصوصا اگر در بیرون از منزل باشید که امکانات محدودی برای برطرف کردن این حالت ناخوشایند داشته باشید. در اینجا روش هایی را به شما نشان خواهیم داد تا از شر الکتریسیته موها خلاص شوید.

سشوار یونی، الکتریسیته ساکن موها

۱- استفاده از دستمال خشک کن

دستمال خشک کن در واقع کاغذی است که از آن برای از بین بردن الکتریسیته ساکن لباس ها در ماشین خشک کن استفاده می شود. دستمال خشک کن ها به برطرف کردن الکتریسیته موها کمک می کنند. می توانید دستمال خشک کن را به برس ها و شانه ها و یاحتی به موهای سر خود بمالید تا خشکی و الکتریسیته مزاحم روی موهای سر خود را از بین ببرید. می توانید در زمستان به دلیل خشکی هوا، برس ها و شانه های خود را در دستمال خشک کن بپیچید و بدین ترتیب آنها را در برابر الکتریسیته ساکن محافظت کنید.

۲- لوسیون ها را امتحان کنید

اگر در بیرون از خانه هستید مثلا در یک هتل مستقر هستید، در این وضعیت لوسیون دست می تواند به شما کمک کند تا از شر الکتریسیته موها خلاص شوید. مقداری لوسیون را به دست های خود بمالید و سپس انگشتان خود را بین موهایتان حرکت دهید. مقدار خیلی کمی لوسیون برای این کار کافیست.

۳- استفاده از اسپری برطرف کننده وز موها

اگر شما دچار مشکل وز مو یا الکتریسیته مو هستید، می توانید از اسپری برطرف کننده وز موها استفاده کنید. این اسپری استاتیک موهای شما را مانند یک معجزه برطرف می کند بدون اینکه احساس سنگینی روی موهایتان کنید.

۴- استفاده از دستگاه بخور و مرطوب کننده محیط

یک دستگاه بخور یا همان دستگاه مرطوب کننده محیط، مقدار رطوبت فضا را افزایش می دهد، درنتیجه مشکل استاتیک موها برطرف می شود.

۵- استفاده از اسپری مو

مقداری تافت مو را روی برس موی خود اسپری کنید و در حالیکه که هنوز برس خیس هست، آن را به موهای خود بکشید. این روش واقعا در حل مشکل استاتیک موها کمک می کند.

۶- موهای خود را با سشوار یونی خشک کنید

سشوار یونی، نه تنها در مدت زمان بسیار کوتاه تر در مقایسه با انواع دیگر سشوار، موها را خشک می کند، بلکه حتی بارالکتریکی که باعث ایجاد الکتریسیته در موها می شود را خنثی می کند. این نوع سشوارها الزاما گران قیمت نیستند.

۷- از شانه های لاستیکی یا شانه های فلزی استفاده کنید

برای رفع الکتریسیته موها از شانه های پلاستیکی یا شانه های فلزی استفاده کنید.

۸- از کاندیشنرهای برپایه سیلیکون استفاده کنید

سیلیکون رشته های مو را پوشش داده و بارالکتریکی را خنثی می کند.

۹- دمپایی یا کفش لاستیکی نپوشید

کفش های لاستیکی باعث انباشته شدن بارالکتریکی شده و به الکتریسیته شدن موها کمک می کند. در این حالت وقتی بدنتان چیزی را لمس می کند شوکه می شوید و حالت برق گرفتگی را احساس می کنید.

: امتیاز کاربران
ممکن است شما دوست داشته باشید

ارسال یک پاسخ

لطفا برای ارسال نظر خود از فرم زیر اقدام کنید.

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.