روش های غیرجراحی برای برجسته کردن لب ها

0 4,642

مجله اینترنتی دلخوشی: داشتن لب های حجیم، تاثیر زیادی در زیبایی افراد دارد. با افزایش سن، لب ها باریک تر شده و چروک می شوند. اگر می خواهید بدون استفاده از مواد شیمیایی و رژلب حجم دهنده یا تزریق ژل، جراحی زیبایی و پروتز لب که دارای عوارض و همچنین هزینه های بالایی هستند، لب هایی حجیم داشته باشید، ما به شما روش هایی را پیشنهاد می کنیم که به وسیله آنها می توانید جذابیت لب های خود را به طور طبیعی حفظ کنید.

برجسته کردن لب، حجیم کننده لب

روش های طبیعی حجیم کردن لب ها

۱- مقداری دارچین را خیس کنید و آن را به لب هایتان بمالید. در ابتدا سوزش کمی را حس می کنید ولی بعد از چند دقیقه این سوزش آرام می شود اگر سوزش آن همچنان ادامه داشته باشد، نشان دهنده حساسیت شما به دارچین است.

۲- مقداری شکر یا پودر قند را به لب هایتان بمالید و بعد لبهایتان را به آرامی مسواک بزنید.. این کار باعث ریزش پوست مرده لب ها می شود و همچنین موجب تحریک پذیری و حجیم تر شدن لب ها نیز می شود.

۳- آب کافی بنوشید تا آب مورد نیاز پوستتان تامین شود. نوشیدن آب کافی به هیدراته شدن پوست کمک می کند و موجب حجیم تر شدن لب ها نیز می شود.

۴- انجام ورزش های خاص روی لب ها، به حجیم تر شدن لب های نیز کمک زیادی می کند. یکی از این ورزش های موثر این است که لبهایتان را غنچه کنید و به سمت چپ و راست بچرخانید.

۵- هیچگاه نگذارید لب هایتان خشک بماند و همیشه آنها را نرم نگه دارید.

۶- شب ها قبل از رفتن به رختخواب، یک کپسول ویتامین E را بشکافید و مواد درون آن را به لب هایتان بمالید و صبح بشویید. ویتامین E موجب تحریک پذیری و برجسته شدن لب هایتان می شود.

۷- برای آرایش لب هایتان، ابتدا قسمت میانی آن را رژلب روشن و براق بزنید و اندکی بالاتر از خط لب هایتان، را خط لب بکشید سپس جاهای خالی مانده را با رژلب دو درجه تیزه از لایه میانی، محو کنید. توجه داشته باشید که استفاده از رژلب های تیره لب ها را کوچک تر و رژلب های روشن، لب ها را بزرگ تر نشان می دهند.

نکته ۱: هیچگاه به لب هایتان زبان نزنید زیرا موجب خشکی آن می شود.

نکته ۲: همیشه یک نرم کننده لب به همراهتان داشته باشید.

نکته ۳: از رژلب های ارزان برای آرایش لب هایتان استفاده نکنید.

گردآوری شده از:

دکترسلام

ایران ناز

: امتیاز کاربران
ممکن است شما دوست داشته باشید

ارسال یک پاسخ

لطفا برای ارسال نظر خود از فرم زیر اقدام کنید.

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.