سریال های تلویزیونی نوروز سال ۹۵

0 161

مجله اینترنتی دلخوشی: درآغاز هر سال جدید شاهد سریال های نوروزی هستیم که از شبکه های مختلف تلویزیون ایران پخش می شوند. امسال نیز مانند سال های گذشته سریال هایی از ابتدای نوروز آماده پخش هستند که درباره عوامل سازنده، موضوعات و شبکه هایی که این سریال ها از آن پخش می شوند، اطلاعاتی در اختیار شما می گذاریم.

سریال های نورورزی سال ۹۵

۱- سریال  “بیمار استاندارد” :  

این سریال  به کارگردانی سعید آقا خانی ، نویسندگی بهرام توکلی ، تهیه کنندگی  مسعود ردایی  و در ۱۴ قسمت ۴۵ دقیقه ای  برای نوروز آماده پخش شده است و از شبکه سه سیما به نمایش گذاشته می شود. بازیگران این سریال جواد عزتی در نقش مسعود، بابک حمیدیان در نقش بهنام، شیلا خداداد در نقش ترانه ، پوریا پورسرخ در نقش حامد، اصغر سمسار زاده در نقش پوربنا ، نیما شاهرخ شاهی در نقش مهرداد، خاطره حاتمی در نقش فریبا، روح اله کمانی در نقش شهاب، حسین محب اهری در نقش پدر بهنام، امیر غفارمنش در نقش بابک، هومن حاجی عبداللهی در نقش داوود، سیروس میمنت در نقش پدر سحر، بهناز اکبریان در نقش نگار، امید روحانی در نقش دکتر نادری، عاطفه باقری در نقش گلاره، بهزاد خرازی در نقش بیژن، افسانه ناصری در نقش مادر سحر، بهزاد کریمی در نقش شعبده باز و … هستند.

در سریال بیمار استاندارد، قهرمان داستان (بهنام ) که تحصیل کرده دررشته بازیگری است که برای اینکه دانشجویان را بیازماید، نقش بیماران روحی و روانی را بازی می کند ولی ماجراهایی برایش پیش می آید که مسیر او را تغییر می دهد.

بیمار استاندارد

بیمار استاندارد

بیمار استاندارد

 

۲- سریال “دودکش ۲” :

در نوروز ۹۵ سریال دودکش ۲ به کارگردانی محمد حسین لطیفی و از شبکه یک سیما پخش خواهد شد. بازیگران این سریال، سیما تیرانداز، بهنام تشکر، نگار عابدی، امیرحسین رستمی، یاسمن نوروزی، محمدرضا شیرخانلو و … هستند.

داستان این سریال از این قرار است که “قالیشویی مشتاق”، تعطیل شده و فیروز مشتاق برای اینکه مشتریان نزدیک عید خود را از دست ندهد و اعتبار قالیشویی را حفظ کند ، قالیشویی دیگری را اجاره کرده و با تعداد زیادی از فرش های نشسته مواجه می شود و دردسر ها و مشکلات جدیدی برایش ایجاد می شود.

دودکش 2، سریال عید

دودکش 2، سریال عید

دودکش 2، سریال عید

۳- سریال “زعفرانی” :

تهیه کنندگی این سریال را ایرج  محمدی و کارگردانی آن را حامد محمدی برعهده دارد ودر ایام نوروز از شبکه دو سیما پخش خواهد شد. آزاده محسنی، سعید جلالی و حامد محمدی، گروه نویسندگان این سریال را تشکیل داده اند. ماجراهای سریال زعفرانی در یک قهوه خانه می گذرد و اداره آن توسط مهدی هاشمی انجام می شود. این سریال از لحاظ تنوع، سریال متفاوتی است. بازی مهدی هاشمی نیز متفاوت است و نقش مردی را ایفا می کند که اهل خانواده بوده و شوخ طبع است. بازیگران آن از جمله ستاره اسکندری، مهدی هاشمی، نرگس محمدی، مهران احمدی و … هستند.

سریال عید زعفرانی

سریال عید زعفرانی

سریال عید زعفرانی

گردآوری شده از :  فارس نیوز، جدیده 

: امتیاز کاربران

ارسال یک پاسخ

لطفا برای ارسال نظر خود از فرم زیر اقدام کنید.

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.