ترفندهای مهم آرایشی برای خانم های عینکی

0 283

مجله اینترنتی دلخوشی: خانم هایی که به صورت دائم از عینک استفاده می کنند باید در هنگام آرایش کردن به نکاتی توجه کنند تا بتوانند بر زیبایی خود بیفزایند. در ادامه چند مورد از این نکات را بیان خواهیم کرد.

آرایش با عینک، خانم های عینکی

نکات مهم آرایشی برای دختران عینکی:

– سعی کنید از سایه روشن برای چشم هایتان استفاده نمایید زیرا استفاده از سایه تیره تنها باعث می شود چشمهایتان از پشت عینک، تیره و خسته تر نشان داده شود.

– اگر زیر چشم هایتان تیره و پف آلود است از کانسیلر برای محو کردن آن استفاده نمایید، سپس مقداری پودر تثبیت کننده زیر چشم هایتان بزنید.

– شاید برخی از افراد تصور کنند که آرایش از پشت عینک دیده نمی شود در صورتیکه این تصور درست نیست و شما می توانید با استفاده از خط چشم، فرمژه وریمل ضد آب مشکی به چشم هایتان نمای زیباتری بدهید. خط چشم پهن مناسب عینک های با فریم ضخیم و خط چشم نازک مناسب عینک های با فریم نازک می باشد. برای نمای بیشتر چشم هایتان از پشت عینک، آن ها را به صورت گربه ای آرایش نمایید.

– استفاده از رژگونه برای خانم های عینکی می تواند نمای زیبایی را به صورت آن ها ببخشد. از همان نقطه ای که عینک با صورت برخورد می کند شروع به زدن رژ گونه کنید و تا گونه هایتان شفاف و برجسته تر بنظر آید.

– ابروهای زیبا و تمیز نقش بسیار مهمی در زیبایی خانم های عینکی ایفا می کند، پس به ابروهای خود بیشتر از قبل اهمیت دهید و به آن ها مداد زده و رسیدگی کنید تا جذابتر و زیباتر بنظر برسید.

عینک های دوربین با شماره بالا، چشم ها را از پشت عدسی بزرگتر نشان می دهند، پس اگر عینک شما این مشخصات را دارد بهتر است از سایه چشم تیره استفاده نمایید تا چشمهایتان از پشت عدسی کوچکتر بنظر آید.

عینک های نزدیک بین با شماره پایین، چشم ها را از پشت عدسی کوچکتر نشان می دهند، پس اگر عینک شما این مشخصات را دارد بهتر است از سایه چشم روشن استفاده نمایید تا چشم هایتان از پشت عدسی بزرگتر بنظر آید.

– تمرکزتان تنها روی چشم هایتان نباشد و به جاهای دیگر صورتتان زمینه ای روشن و یکدست بدهید.

گردآوری شده از:

سلامت

chibepoosham.com

mahsho.com

: امتیاز کاربران
ممکن است شما دوست داشته باشید

ارسال یک پاسخ

لطفا برای ارسال نظر خود از فرم زیر اقدام کنید.

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.