۵ راه هوشمندانه برای صرفه جویی در محصولات شوینده

0 4,111

مجله اینترنتی دلخوشی: در مصرف محصولات شوینده صرفه جویی کنید، زیرا سزاوار صرفه جویی در پول نقد خود برای مسائلی سرگرم کننده تر از شست و شو هستید!

پاک کردن لکه ها، پس انداز

 

۱- هردو مخزن ماشین ظرفشویی را به طور اتوماتیک پر نکنید.

جعبۀ مواد شوینده ماشین ظرفشویی، توصیه می کند که به طور اتوماتیک آن را پر کنید اما بهتر است که مقدار مادۀ شوینده را با سطح کثیفی و میزان بار و سختی آب هماهنگ کنید. با نصف فنجان مواد شوینده شروع کنید و مقدار آن را برای ظروف کثیف و آب سخت افزایش دهید. به علاوه، استفاده بیش از حد از مواد شوینده می تواند مواد ته نشین شده ای را بر روی شیشه و ظروف تخت باقی بگذارد.

۲- همیشه مواد شویندۀ لباسشویی را اندازه بگیرید.

افزودن مواد شویندۀ زیادتر از حد معمول، باعث تمیزتر شدن لباس ها نمی شود؛ در عوض، در پایان چرخۀ شستشو، ممکن است لباسها هنوز صابونی باشند و واشرهای بارگذاری که حساس به کف صابون بیش از حد هستند، ممکن است از کار بیفتند.

۳- مادۀ شوینده را بر روی دستمال اسپری کنید نه بر روی سطوح.

به هنگام تمیز کردن آینه و برق انداختن لوازم استیل ضدزنگ، شوینده را مستقیما بر روی دستمال اسپری کنید. اسپری کردن بر روی سطوح، اغلب باعث اتلاف محصول شوینده شده و باعث پاشیده شدن مادۀ شویندۀ زیادی بر روی سطوح می شود که نیاز به پاک کردن و سابیدن بیشتر برای پاک کردن آن دارد.

۴- یک پاک کنندۀ کاشی و وان حمام فومی (کف دار) را انتخاب کنید.

شوینده های مربوط به سطوح عمودی بهتر از اسپری های رقیق کار می کنند. بنابراین با مقدار کمی از شوینده و زور بازوی کمتری می توانید سطوح را تمیز کنید. پس از اسپری کردن بر روی بخش کوچکی از کاشی، اسفنج یا دستمال خود را برای پخش کردن آن در اطراف کاشی بکار ببرید. چند دقیقه صبر کنید تا مادۀ شوینده اثر کرده و  کثیفی ها را پاک کند، سپس، مادۀ شوینده را از سطوح پاک کنید یا بشویید.

۵- از محصولات شویندۀ چندکاره استفاده کنید.

محصولات درپوش دار، شوینده های همه منظوره و لکه گیرهای چندکاره برای پاک کردن لکه ها، می توانند برای پاک کردن سرتاسر خانه و لکه های خشکشویی بکار گرفته شوند. با استفاده از این محصولات چندکاره نه تنها پول کمتری خرج می کنید بلکه پول بیشتری نیز ذخیره خواهید کرد.

: امتیاز کاربران
ممکن است شما دوست داشته باشید

ارسال یک پاسخ

لطفا برای ارسال نظر خود از فرم زیر اقدام کنید.

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.