۴ علامت که می گوید باید لاک ناخن تان را دور بیاندازید

7 18,291

مجله اینترنتی دلخوشی: یکی از جنبه های مهم زیبایی برای هر خانم، لاک ناخن است. لاک ناخن هم مانند اغلب محصولات زیبایی و آرایشی، دارای یک تاریخ انقضا است. بنابراین این موضوع خیلی مهم هست که هرچند وقت یکبار تاریخ انقضای محصولات آرایشی خود را بررسی کنید و در صورتی که به پایان عمر خود رسیده اند، آنها را به راحتی دور بیاندازید و محصولات آرایشی جدید را جایگزین آنها کنید. کلر دورانت، محقق ارشد زیبایی در انگلستان، به راهنمایی ها و نکات جالبی در زمینه خلاص شدن از شر لوازم آرایشی کهنه و دورریختنی، اشاره کرده است. در ادامه این نکات جالب را خواهیم دید.

فرنچ ناخن، ابزار طراحی ناخن

۱- بسته بندی لاک ناخن را بررسی کنید.

 

قبل از هرچیزی، مهم ترین کار، خواندن دوره ماندگاری لاک ناخن پس از باز شدن، از روی بسته بندی آن است. دوره ماندگاری محصول آرایشی پس از باز شدن آن (PAO)، معمولا روی برچسب لاک نوشته می شود و گاهی اوقات اگر برچسب آن خیلی کوچک باشد، با یک نماد روی بروشور یا کارتن محصول آرایشی مشخص می شود. نماد مدت ماندگاری محصول، شامل یک عدد و یک کاراکتر است مثلا نماد ۱۲M – این نماد نشان دهنده ۱۲ ماه است. معمولا این نماد برای لاک ناخن به صورت ۱۲M و ۲۴M است که به ترتیب ۱۲ ماه و ۲۴ ماه را نشان می دهد. سعی کنید تاریخ باز کردن لاک ناخن تان را جایی یادداشت کنید و وقتی به تاریخ ۱۲ ماه یا ۲۴ ماه پس از آن رسیدید، لاک ناخن را دور بیاندازید. پس تاریخ باز شدن لاک و نماد روی لاک را حتما بررسی کنید.

فرنچ ناخن، ابزار طراحی ناخن

فرنچ ناخن، ابزار طراحی ناخن

۲- سعی کنید تا فرمول تفکیک شده لاک را به حالت اولیه خود برگردانید.

اگر بافت لاک ناخن از هم جدا و تفکیک شده است، الزاما نشان دهنده تاریخ انقضای مصرف لاک نیست، چرا که اغلب مواقع تکان دادن شدید لاک باعث می شود بافت آن مجددا درست شود. داخل برخی از لاک ها یک یا ۲ عدد توپ کوچک نقره ای فلزی وجود دارد که با تکان دادن لاک، به درست شدن بافت لاک کمک می کنند. اگر پس از تکان دادن لاک و چرخاندن آن بین دو دستتان، بلافاصله بافت آن دوباره از هم تفکیک شد، به احتمال زیاد زمان دور ریختن آن لاک است چرا که چنین لاکی پوشش یکسانی روی ناخن شما ایجاد نخواد کرد.

۳- ظاهر و بوی لاک ناخن را بررسی کنید.

مشابه با تمام محصولات آرایشی دیگر، اگر هر گونه تغییر رنگ یا بوی نامطبوع در لاک ناخن مشاهده کردید، باید آن را دور بیاندازید.

۴- قوام و غلظت لاک ناخن را بررسی کنید.

اگر بافت لاک ناخن خیلی غلیظ شده است، و یا اینکه نسبت به روز اول که آن را باز کردید خیلی رقیق شده است، به احتمال زیاد زمان دور ریختن لاک ناخن است.

فرنچ ناخن، ابزار طراحی ناخن

: امتیاز کاربران
ممکن است شما دوست داشته باشید
7 نظرات
  1. Hedyeh می گوید

    واقعا خیلی مفید بود ممنون از سایت خوبتون

    1. دلخوشی می گوید

      با سلام
      ممنون از شما خواننده عزیز

  2. فاطمه می گوید

    من لاکم رو تازه خریدم ولی پوشش مناسبی نداره چرا؟؟؟؟؟؟

  3. سیما می گوید

    عالی بود

    1. دلخوشی می گوید

      سلام سیما جان
      ممنون دوست خوب سایت دلخوشی

  4. سارا می گوید

    سلام

  5. مریم می گوید

    اگرلاک جعبه نداشته باشه چی

ارسال یک پاسخ

لطفا برای ارسال نظر خود از فرم زیر اقدام کنید.

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.