بیسکویت های عاشقانه ویژه ولنتاین با رایس کریسپی

0 4,874

مجله اینترنتی دلخوشی: به مناسبت نزدیک شدن به روز ولنتاین، امروز قصد داریم تا نوعی بیسکویت فوق العاده ساده که با رایس کریسپی تهیه می شود را به شما آموزش دهیم. نگران نباشید برای درست کردن این بیسکویت ها به فر نیاز ندارید و تنها طی چند مرحله ساده و خیلی فوری می توانید این دسرهای شیک و عاشقانه را درست کنید و به عنوان هدیه روز هدیه ولنتاین به عشق خود هدیه دهید. برای اطلاعات بیشتر راجع به رایس کریسپی به لینک رایس کریسپی یا برنج کریسپی چیست، مراجعه کنید. همچنین برای مشاهده انواع دسرها، اسنک ها و بیسکویت هایی که با رایس کریسپی تهیه می شوند روی لینک طرز تهیه دسرهای متنوع با رایس کریسپی کلیک کنید.

بیسکویت XOXO، برنج کریسپی

مواد لازم برای تهیه بیسکویت ویژه هدیه ولنتاین با رایس کریسپی:

  • رایس کریسپی (یا همان برنجک) ۹ پیمانه (به ازای هر رنگ رایس کریسپی ۳ پیمانه)
  • مارشمالو با سایز کوچک یا متوسط ۹ پیمانه (به ازای هر رنگ رایس کریسپی ۳ پیمانه)
  • کره ۹ قاشق غذاخوری (به ازای هر رنگ رایس کریسپی ۳ قاشق غذاخوری)
  • رنگ خوراکی قرمز به مقداری لازم
  • کاتر مخصوص بیسکویت به شکل X و O برای ایجاد طرح عاشقانه XOXO

طرز تهیه بیسکویت ویژه هدیه ولنتاین با رایس کریسپی:

ما در اینجا می خواهیم تا برای درست کردن بیسکویت های XOXO مخصوص هدیه ولنتاین، سه رنگ مختلف از رایس کریسپی را درست کنیم. فرمول اندازه مواد به این صورت هست که به ازای هر رنگ بیسکویت XOXO نیاز به ۳ پیمانه برنجک، ۳ پیمانه مارشمالو و ۳ قاشق غذاخوری کره داریم. بنابراین اگر شما می خواهید تعداد رنگ های کمتری درست کنید، مقدار مواد لازم را به ازای حذف هر رنگ، کمتر کنید.

رایس کریسپی سفید:

داخل یک ظرف ۳ قاشق کره را آب کنید. سپس مقدار ۳ پیمانه مارشمالو را اضافه کنید و هم بزنید تا کاملا آب شوند. حال ۳ پیمانه برنجک را به مخلوط کره و مارشمالو اضافه کنید و خوب مخلوط کنید.

بیسکویت XOXO، برنج کریسپی

بیسکویت XOXO، برنج کریسپی

رایس کریسپی قرمز:

داخل یک ظرف ۳ قاشق کره را آب کنید. سپس مقدار ۳ پیمانه مارشمالو را اضافه کنید و هم بزنید تا کاملا آب شوند. سپس مقداری رنگ خوراکی قرمز به مخلوط اضافه کنید و خوب مخلوط کنید. حال ۳ پیمانه برنجک را به مخلوط قرمز رنگ اضافه کنید و خوب مخلوط کنید.

بیسکویت XOXO، برنج کریسپی

رایس کریسپی صورتی:

داخل یک ظرف ۳ قاشق کره را آب کنید. سپس مقدار ۳ پیمانه مارشمالو را اضافه کنید و هم بزنید تا کاملا آب شوند. سپس مقداری رنگ خوراکی قرمز (کمتر از برنجک قرمز) به مخلوط اضافه کنید و خوب مخلوط کنید. حال ۳ پیمانه برنجک را به مخلوط صورتی رنگ اضافه کنید و خوب مخلوط کنید.

بیسکویت XOXO، برنج کریسپی

در اینجا از دو کاتر با نوشته های X و O استفاده می کنیم تا طرح بیسکویت با پیام عاشقانه XOXO را درست کنیم.

بیسکویت XOXO، برنج کریسپی

نکته مهم: یک نکته مهم را حتما به یاد داشته باشید، هر رنگ رایس کریسپی را که درست کردید سریع آن را قالب بزنید و سپس رنگ بعدی را درست کنید تا در فاصه قالب زدن یکی از رنگ ها، رنگ دیگر سرد و سفت نشود.

از مخلوط داخل کاترهای X و O بریزید و آن را صاف کنید تا شکل  بگیرند.

بیسکویت XOXO، برنج کریسپی

سپس رایس کریسپی های شکل گرفته شده را از کاتر خارج کرده و شروع به قالب زدن بقیه مخلوط کنید. تمامی مواد را به همین روش قالب بزنید.

بیسکویت XOXO، برنج کریسپی

بیسکویت XOXO، برنج کریسپی

بیسکویت XOXO، برنج کریسپی

: امتیاز کاربران
ممکن است شما دوست داشته باشید

ارسال یک پاسخ

لطفا برای ارسال نظر خود از فرم زیر اقدام کنید.

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.