رنگ سال ۹۷ چه رنگی است؟ (رنگ مد سال ۲۰۱۸)

0 994

مجله اینترنتی دلخوشی: از سال ۲۰۰۰ کمپانی پنتون واقع در نیوجرسی، هر سال رنگی را به عنوان رنگ سال انتخاب می کند و به سرعت این رنگ مورد توجه صاحبان مشاغل پوشاک و طراحان مد قرار می گیرد. مردم بسیاری در سراسر دنیا لباس ها و وسایل خود را با رنگ مد سال ست می کنند. شاید فکر کنید که انتخاب رنگ هر سال مطابق سلیقه عمومی است در صورتی که اینگونه نیست و انتخاب رنگ سال، پیچیدگی های خاص خود را دارد و هر سال توسط شرکت پنتون انتخاب می شود. بنابراین اگر می خواهید بدانید رنگ مانتو سال ۹۷، رنگ روسری سال ۹۷، رنگ کیف سال ۹۷، رنگ کفش سال ۹۷ و به طور کلی رنگ مد سال ۱۳۹۷ چه رنگی است، در ادامه با ما باشید.

رنگ مانتو 97، رنگ سال 1397

رنگ مانتو 97، رنگ سال 1397

رنگ سال ۱۳۹۷ و ۲۰۱۸ چه رنگی است ؟

 در سال ۲۰۱۸ شرکت پنتون رنگ سال را بنفش اعلام کرد. رنگ بنفش از دیدگاه فرنگی ها رنگی سلطنتی می باشد و در زمان قدیم رنگ بنفش رنگی کمیاب بود و تنها پادشاهان و شخصیت های خاص می توانستند از این رنگ در خانه های خود استفاده کنند.

رنگ مانتو 97، رنگ سال 1397

رنگ مانتو 97، رنگ سال 1397

رنگ بنفش آرامش بخش، شاد و جذاب می باشد و بسیاری از خانم های مسن و جوان به این رنگ علاقه نشان می دهند. این رنگ نشان دهنده ی نوآوری، خلاقیت، اصالت، اندیشه آینده‌ بینانه و رؤیایی می باشد.

رنگ مانتو 97، رنگ سال 1397

هم اکنون مؤسسه ای برای مشخص نمودن رنگ سال شمسی در ایران وجود ندارد، بنابراین رنگ سال میلادی به عنوان رنگ سال شمسی انتخاب شده و طراحان مد ایران نیز لباس ها و وسایلی مطابق با رنگ انتخاب شده در سال میلادی، طراحی می کنند. به این ترتیب رنگ سال ۱۳۹۷ هجری شمسی بنفش می باشد.

رنگ مانتو 97، رنگ سال 1397

گردآوری شده از: parsino.com ، photokade.com

: امتیاز کاربران
ممکن است شما دوست داشته باشید

ارسال یک پاسخ

لطفا برای ارسال نظر خود از فرم زیر اقدام کنید.

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.