مشخصات مردی که قصد ازدواج با شما را دارد

0 3,461

مجله اینترنتی دلخوشی: اگر در زندگیتان با مردی آشنا شدید که ادعا می کند قصدش ازدواج با شماست ولی از نیت خالص آن مرد اطمینان نداشتید، باید مشخصات آن مرد را بسنجید که آیا مشخصات آن با مردی که واقعا قصد ازدواج دارد مطابقت دارد یا خیر؟! در ادامه برخی از مشخصات مردانی که واقعا قصد ازدواج دارند را بیان می کنیم.

قصد ازدواج، شرایط ازدواج

ویژگی های مردی که قصد ازدواج دارد:

۱) وقت بیشتری برای شما می گذارد : اگر مردی شما را برای ازدواج بخواهد وقت بیشتری را برایتان صرف می کند و در طول روز در هر فرصتی که برایش پیش بیاید با شما تماس می گیرد و یا به محل کارتان می آید تا چند دقیقه هم که شده شما را ببیند زیرا دلش برایتان تنگ شده است. ولی اگر مردی به شما علاقه نداشته باشد بهانه تراشی می کند که سرش شلوغ بوده است و تماس های تلفنی شما را نیز نادیده می گیرد و بهانه می آورد که متوجه تماس شما نشده است.

۲) به زن های دیگرتوجه نمی کند : اگر فردی واقعا شما را برای ازدواج بخواهد زن های دیگر را نادیده می گیرد و توجه اش فقط روی شماست. چنین مردی علاقه ای به صحبت کردن درباره زن های دیگر را ندارد و تمام تمرکزش روی شماست. او با وجود شما در کنارش شاد می باشد و می خواهد رابطه ای جدی بینتان برقرار باشد.

۳) به موقع در محل قرار حاظر می شود : اگر با مردی قرار گذاشتید و او بدون اینکه به شما اطلاع دهد دیرتر از زمان مقرر در محل قرار حضور یابد، بدانید فرد مناسبی برای ازدواج نیست و شما را برای تفریح و سرگرمی خود می خواهد.

۴) شما را با نزدیکانش آشنا می کند : اگر فرد مورد نظرتان شما را با آشنایان، خانواده و دوستانش آشنا نکرد و همیشه از این کار امتناع نمود، بدانید که شما صرفاً برای او یک دوست معمولی هستید و قصد ازدواج با شما را ندارد.

۵) به خواسته های شما اهمیت می دهد : اگر به معیارها و خواسته های زندگی شما بی اهمیت بود و آن ها را مورد تمسخر قرار داد بدانید برای او تنها موردی برای تفریح و سرگرمی هستید، ولی اگر خوب به معیارهای زندگی شما گوش کرد و برای آن ها ارزش قائل شد، نشان دهنده این است که او به قصد ازدواج قصد آشنایی با شما را دارد.

۶) خساست ندارد : اگر با طرف مورد نظرتان به رستوران رفتید و او گذاشت که صورتحساب میز را شما حساب کنید و یا قبول کرد که هر کسی پول غذای خودش را حساب کند بدانید که قصد سوء استفاده از شما را دارد و به گونه ای می خواهد زرنگی کند، ولی اگر صورتحساب را خودش پرداخت کرد می توانید امیدوار باشید که مسئولیت تأمین مالی شما را برعهده گرفته است و قصدش برای ازدواج جدی است.

۷) اگر پس از بدست آوردن شماره تلفنتان خیلی زود با شما تماس گرفت بدانید قصدش جدی است و به شما علاقه مند شده است ولی اگر خیلی دیر تماس گرفت روابطتتان خیلی جدی نیست.

۸) اگر مردی که با آن آشنا شده اید درباره مسائل جنسی زیاد صحبت کرد شما را فقط برای تفریح خود انتخاب کرده است و امیدی به چنین مردی برای ازدواج نیست.

۹) اگر واقعاً قصد ازدواج داشته باشد از خانواده و معیارهای خود صحبت می کند و همچنین سؤالات متعددی درباره خانواده و معیارهای شما نیز می پرسد.

۱۰) اگر با شما درد و دل کرد و خواست که بیشتر از زندگی شخصی اش بدانید، مشخص است که شما را برای آینده خود انتخاب کرده است.

۱۱) اگر درباره شغل و میزان درآمدش و همچنین خدمت سربازی اش صحبت کرد تا شما را در جریان شرایط شغلی، اقتصادی و مالی خود قرار دهد بدانید قصدش جدی است.

۱۲) اگر نسبت به حضور مردان دیگر در اطراف شما از خود حسادت بروز داد مشخص است که شما را دوست دارد و می خواهد مردی منحصر به فرد در زندگی شما باشد. حس حسادت به اندازه متوسط، بسیار طبیعی و مثبت است و نشان می دهد آن فرد به ادامه ی ارتباط با شما علاقه مند است و به توجه شما نیاز دارد.

۱۳) اگر درباره برنامه ریزی های آینده خود شما را نیز به همراه خود دانست و از کلمه ی “ما” به جای “من” استفاده نمود و از مسافرت ها و یا برنامه های آخر هفته به همراه بچه هایتان صحبت کرد، بدانید او در حال آماده شدن برای ساختن یک زندگی مشترک شاد با شما می باشد.

گردآوری شده از:ertebatesabz.com ،izanan.com ،کانال خانه بهی

: امتیاز کاربران

ارسال یک پاسخ

لطفا برای ارسال نظر خود از فرم زیر اقدام کنید.

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.